odlew radiatora jest kompletnie inny niż oryginalnie ale to nie ważne kanały źle wywiercone to znaczy nie dokładnie wiem bo dzisiaj właśnie taki cylinder obrabiałem podajże produkcji almot zniszczony kawałek tulei pęknięty więc pomyślałem że wybije tuleje więc wziąłem najcięższy młot i zacząłem pukać w tuleje aż wyjdzie i oto mi się udało:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ps CYLINDER PRZED TYM ZABIEGIEM NADAWAŁ SIĘ DO WYRZUCENIA! dlatego mi nie było go żal niszczyć
Ja też zniszczyłem jeden cylinder przed złe wibijanie tuleji.
Przed wybijaniem należy rozgrzać radiatory palnikiem gazowym lub opalarką elektryczną - ułatwi to wybijanie i zmniejszy prawdopodobieństwo "nóżek" wystających z tuleji. Przy wbiciu jej z powrotem należy zrobić podobnie i można jeszcze spryskać tuleje gaśnicą z CO2 co ułatwi robotę oraz posmarować tuleję smarem..
A macie jakiś pomysł na wbicie tej tulei spowrotem, tak żeby była dobrze umiejscowiona w odlewie - kanały w tulei pokrywały się z tymi odlewie aluminiowym??? I w końcu czym to robić? Bo młotek to mi sie nie widzi... Może prasa hydrauliczna???
ja już raczej tej swojej tulei nie wbije z powrotem ponieważ pękła na pół :P ale za to mam odlew cylindra myślę żeby zrobić tuning tzw kupić np z allegro tuleje cylindra Simsona dowiercić dwa dodatkowe kanały i spróbować wbić do odlewu cylindra ale myślę że wymiary kanałów i całej tulei nie podpasują do odlewu cylindra jawki ale kto nie próbował ten nie wie :P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2Idź do strony Poprzedni1, 2