 | Akumulator. |  |
Wysłany: Pią 13:43, 11 Mar 2011 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Chciałbym sobie zrobić zapłon bateryjny, gdyż iskra idąca z iskrownika jest mizerna ( zapłon ustawiony dobrze ). Jawka jak odpali, to pochodzi ze 2-3 dni i znów do ustawiania i wszystko trzeba idealnie to robić. Wystarczy, że chociaż troszkę się przestawi i już iskra jest za mała być Jawka odpaliła.
Wiem, że potrzebuje akumulatora, ale ile powinien mieć Ah? Co jeszcze potrzebuje ( poproszę konkretnie nazwę i dane np. opornik 5 Ohm itd. )? Chcę odrazu wszystko kupić i dać komuś do zrobienie, bo ja jestem w tym słaby.
Z góry dziękuję za odpowiedz.
Pozdrawiam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pią 14:41, 11 Mar 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tu masz wszystko przez jednego użytkownika napisane [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:33, 11 Mar 2011 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Bez kierunkowskazów nie da się tego zrobić? O_o
Wogóle autor głownie tu przedstawia przeróbkę na 12V poprzez zmianę cewek. Skoro tka to ma być, to po cholerę mi aku 6V? W sumie, to nie chcę się bawić w 12V, lutowanie itd. to nie dla mnie. Jeżeli do kierunków i do tyłu dałbym diody, to dałoby to radę ładować akumulator? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 666komandos666 dnia Pią 15:47, 11 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:33, 11 Mar 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
to podłącz to omijając akumulator |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:03, 11 Mar 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To taki problem ominąć kierunki? Schemat przecież prosty jest . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 19:28, 11 Mar 2011 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
"Natomiast chcąc zrobić zapłon bateryjny należy (oprócz założenia aku i kierów) zaingerować w układ zapłonowy naszego motorka, co niektórym może sprawić nieco kłopotów."
To brzmi tak jakbym ja musiał dać te kierunki by wszystko działało.
Czyli rozumiem, że jak nie daję kierunkowskazów, to akumulator będzie ładowany bez bawienia się w LED'y, cewki itd.?
Niestety i tak sam tego nie zrobię. Na schemacie udało mi się odczytać tylko to, że minus mam uziemić, plus przepuścić przez bezpiecznik, potem przez włącznik ( hebel ), a dalej się gubię. Wiem tylko, że lewą stronę pomijam, bo tam jest zabawa z kierunkowskazami.
Co oznacza kropka? "Rozgałęzienie" przewodu? Jeżeli tak, to jak to się robi? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 666komandos666 dnia Pią 19:39, 11 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 20:41, 11 Mar 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kropka oznacza połączenie między tymi kablami czyli rozgałezia się co do kierunków nie musisz ich robić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:48, 12 Mar 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Niepotrzebne są kierunki, stop do zapłonu bateryjnego, podłączasz tak jak na schemacie omijając kierunki. A tak w ogóle to schemat jest przedstawiony dla instalacji 6V. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Elektryka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|