| Jawka 20 brak iskry na silniku | |
Wysłany: Sob 19:58, 13 Paź 2012 |
|
|
FellMySkills |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2012 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Katowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam, otóż mam taki problem, kiedy sprawdzam iskrę na świecy i przykładam ją do ramy to iskra jest niebieska bardzo mocna, a kiedy przyłożę do cylindra to iskra jest biała i bardzo słaba, dodam jeszcze że masę mam podpiętą od cewki do ramy i z tego samego miejsca gdzie się styka kabel z ramą, jest podłączony drugi kabel przykręcony do króćca.
Pozdrawiam FellMySkills |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez FellMySkills dnia Sob 19:59, 13 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:03, 13 Paź 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może wyczyść głowice i cylinder ?
A nie rozumiem jaki kabel przykręcony do króćca, weż go wywal bo go tam nie powinno być. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:25, 13 Paź 2012 |
|
|
ogarek2000 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2012 |
Posty: 302 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Częstochowa/Woźniki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie jaki kabel do krucca? Jeżeli masz iskre na ramię to musi byc na silniku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:28, 14 Paź 2012 |
|
|
FellMySkills |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2012 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Katowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kabel podłączyłem po to, aby była lepsza iskra na silniku, a tak jak pisałem, na ramie iskra jest bardzo silna, a na silniku prawie w ogóle jej nie ma. Jutro lub w poniedziałek idę po nową świecę, może to jej wina. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:17, 14 Paź 2012 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
proste wyczyść sobie masę i dokręć mocniej silnik na mocowaniach bo u mnie też to miało znaczenie przez to właśnie też nie miałem masy i miałem takie same jaja z iskrą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:10, 14 Paź 2012 |
|
|
FellMySkills |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2012 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Katowice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbuję, bardzo możliwe że to przez te mocowania na silniku, bo około 3 tygodnie temu ściągałem cały silnik z ramy i pewnie nie wszystko dokładnie dokręciłem.
EDIT: Ok, problem rozwiązany. Świeca była do wymiany ^^ |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez FellMySkills dnia Nie 16:11, 14 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:31, 29 Gru 2012 |
|
|
clarusek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2012 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolego wyczysc silnik i swiece np czysta benzyna i wtedy dotnij swieca do silnika i jednoczescie konpij w kopke (moze byc ręką) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:08, 29 Gru 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiem że nie jestem tu moderatorem, ani adminiem ( jestem tu nikim, zwykłym szarym użytkownikiem). Ale co za problem spojrzeć na post wyżej nad twoim, Zobaczyć co jest napisane np. to że problem jest rozwiązany i winą problemu była świeca. Tak trudno jest czytać ?
No fajnie, że czuwasz, ale jak byś zobaczył, w przeciągu tej chwili, już dostał 'wynagrodzenie' /Joker |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Elektryka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|