| Kierunki | |
Wysłany: Sob 22:16, 25 Wrz 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!! Zakupiłem już wszystkie części do kierunków w jawce oprócz regulatora napięcia.Da się własny zbudować czy polecacie jakiś w przystępnej cenie. Chcę zrobić je na oryginalnej instalacji , macie jakiś dobry schemat??Po ile diód dać na kierunek??Ile pobiera prądu jedna dioda led? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Sob 23:16, 25 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:18, 26 Wrz 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:22, 28 Paź 2010 |
|
|
patryk-wielkopolska |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 28 Paź 2010 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Września Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Regulator napięcia to ja polecam od Poloneza, kosztuje śmiechne pieniądze, a działa jak trzeba. Mam w MZ bo oryginały mnie dobijały, ciągle wymieniałem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:28, 28 Paź 2010 |
|
|
katarina |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Paź 2010 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja zrobiłem tak w pudełku z gratami znalazłem prawie nieużywane kierunki rowerowe tylne ze światłem a zresztą chyba każdy wie jak to wygląda i dzisiaj zaczołem je przerabiać na tylne i przednie do jawki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:55, 28 Paź 2010 |
|
|
Piotrek_j |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2009 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Można się pobawić w regulator napięcia do simsona ( Elbę ) 6V i wtedy będziesz miał regulator napięcia i przerywacz kierunków w jednym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:56, 29 Paź 2010 |
|
|
katarina |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Paź 2010 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzięki tylko kupować mi się nie chce z alegro itp. a u mnie w mieście nie znam nikogo kto ma simsona jawe ogara komara itp. u mnie to tylko gówienka [skutery] śmigają |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:01, 29 Paź 2010 |
|
|
Piotrek_j |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2009 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Uważam że elba nie będzie aż taka trudna do zamontowania, zresztą dzięki niej będziemy mieć ładowanie i przerywacz kierunków w jednym a co za tym idzie jeśli będziemy mieć ładowanie można się pokusić o zapłon bateryjny światła nie z cewki a z akumulatora oraz skończy się problem z klaksonem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piotrek_j dnia Pią 15:02, 29 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:47, 29 Paź 2010 |
|
|
katarina |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Paź 2010 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Nigdy w życiu nie zamontuje w jawie aku.
2.nigdy nie zamontuje zapłonu bateryjnego bo nie chce zrobić z niej skutera
miałem skuter i wiem że to gów##.
tyle na temat |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:56, 29 Paź 2010 |
|
|
Piotrek_j |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2009 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi chodziło tylko o to że można przy okazji Co do akumulatora jest on potrzebny do kierunków ( jeśli chcemy uzyskać bardzo dobre ) bo jak wiadomo jawowska prądnica nie zdoła ,,utrzymać'' kierunków, świateł oraz klaksonu. Także siłą rzeczy jeśli kolega Slawula9 chce mieć bez większego problemu w swojej jawce kierunki jest zmuszony do założenia akumulatora. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piotrek_j dnia Pią 20:16, 29 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 19:14, 29 Paź 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piotrek_j napisał: | Mi chodziło tylko o to że można przy okazji Co do akumulatora jest ono potrzebne do kierunków ( jeśli chcemy uzyskać bardzo dobre ) bo jak wiadomo jawowska prądnica nie zdoła ,,utrzymać'' kierunków, świateł oraz klaksonu. Także siłą rzeczy jeśli kolega Slawula9 chce mieć bez większego problemu w swojej jawce kierunki jest zmuszony do założenia akumulatora. |
A kolega jak poczyta trochę dogłębniej forum, to się dowie, że i na oryginalnej instalacji się zrobić da |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:32, 29 Paź 2010 |
|
|
katarina |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Paź 2010 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
właśnie zobacz to [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:40, 29 Paź 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapłon bateryjny Katarina wiesz w ogóle co to jest??
Silnik nieodpalany jest przyciskiem tylko starterem, rózni się to tym tylko ze na wytwarzanie iskry jest pobierany prąd z akumulatora a nie z iskrowniku, swoją drogą akumulator w Jawce to jest bardzo pożyteczna sprawa, bez żadnego problemu można podłączyć klakson żeby działał jak należy, obrotomierz i innego rodzaju pierdółki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 19:41, 29 Paź 2010 |
|
|
Piotrek_j |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2009 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Joker napisał: | Piotrek_j napisał: | Mi chodziło tylko o to że można przy okazji Co do akumulatora jest ono potrzebne do kierunków ( jeśli chcemy uzyskać bardzo dobre ) bo jak wiadomo jawowska prądnica nie zdoła ,,utrzymać'' kierunków, świateł oraz klaksonu. Także siłą rzeczy jeśli kolega Slawula9 chce mieć bez większego problemu w swojej jawce kierunki jest zmuszony do założenia akumulatora. |
A kolega jak poczyta trochę dogłębniej forum, to się dowie, że i na oryginalnej instalacji się zrobić da |
No dobrze ale porównaj sobie kierunki z akumulatora a takie jakie są tutaj http://www.youtube.com/watch?v=Sxd_OROXjvE poza tym trzeba przerabiać tylne światło na ledowe, a i tak ono nie będzie takie same jak z akumulatora. Także moja rada przerobić instalacje podpiąć elbę, mieć podłączone kierunki ,światła pod akumulator. Jednak wybór należy do autora tematu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:40, 29 Paź 2010 |
|
|
katarina |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Paź 2010 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No wiesz jeśli ktoś chce mieć jawe bardziej zachowaną w orginale
to chyba mój pomysł jest lepszy nie radze montować aku no ale jak sam powiedziałeś decyzje podejmie autor a i Jawek 50 wiem co to zapłon bateryjny bo przy skuterze też jest zazwyczaj kopniak a mi się psuł właśnie z powodu aku 2dzień po zakupie wymieniłem aku 3 dzień nic już nie działa
no i oddałem go do naprawy i ten facet namówił mnie żebym mu go sprzedał
i podobno go rozkręcił całego bo nie mógł dojść co się w nim zepsuło a ja kupiłem jawke codziennie odpala od kopa czasami z popychu i dlatego boję się montować aku a te stare dobre akumulatory są w polskich motocyklach itp.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 23:44, 29 Paź 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Żeby założyć aku to nie musisz podpinać go pod bateryjny.
Ja mam tylko kierunki, klakson z Golfa i obrotomierz, ładowanie wystarczające tylko pasowałoby dać większy aku.
Fakt faktem, jeżeli dobrze odpala na seryjnym zapłonie to nie ma co kombinować, ja również na zapłon nie narzekam ale mam zamiar zrobić przełączanie ze zwykłego na bateryjny, jak po nocce postoi to ciach z cewki a jak się aku podładuje to już z niego chlastać prąd |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Elektryka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|