 | Kierunkowskazy w jawie mustang bez akumulatora |  |
Wysłany: Śro 22:09, 26 Sty 2011 |
|
|
mimi |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 24 Kwi 2010 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam.
Czy da rade w jakiś sposób zrobić kierunki do jawki bez AQ?
Na YT widziałem film na którym chodzą na oryginalnej instalacji bez AQ, czy jesli bym dał jakiś mostek + przerywacz+ do tego oczywiście kieunki działało by to jakoś? A może ma ktos jakis pomysł na zrobienie tego bez akumulatora? Bo w mustangu nie ma raczej miejsca na taki bajer... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Śro 22:35, 26 Sty 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:45, 26 Sty 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
czemu w Mustangu da się wsadzić aku do schowka tylko ta instalacja bez aku wymaga zrobienia płytki pcb bo na pająku to ciężko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 22:57, 26 Sty 2011 |
|
|
mimi |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 24 Kwi 2010 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ten schemat już widziałem, i chciałbym to zrobić jakośinaczej bo nie mam pojęcia o robieniu płytek itp.
a tak sobie pomyślałem, gdybym dał jakiś najtańszy akumulator 6V z allegro i pod niego podpiąl tylko kierunki (np. te z simsona) to na ile by mi starczył taki akumulator? Co ile trzeba by było go ładować? W końcu kierunki nie zużywają aż tak dużo prądu?
chociażby ten jakbym dał?
[link widoczny dla zalogowanych]
nie da się wsadzić do schowka, bo w schowku wożę narzędzia, i pół litra paliwa na czarną godzinę... na każdą jazdę torby czy plecaka nie bd zabierał... jak już to bym jakiś mały akumulatorek dał na ramie pod bakiem, jakąś osłonkę doborił itp., ale jak bym już miał robić z ładowaniem itp. to bym wolał instalkę na 12V przerobić, aaale to już trzeba cewki przewijać, aku większy pewno, no i koszty... u mnie cienko z kasą więc chodzi mi o jak najniższy koszt wykonania
poza tym światła jawoskie mnie na razie zadowalają, tylko brak kierunków parę razy dał mi się we znaki ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mimi dnia Śro 23:10, 26 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 20:50, 31 Sty 2011 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Po co wozisz paliwo?:> Po coś jest rezerwa.
Śmieszniej by było jakbyś jechał, a akumulator by się wyczerpał. :P Wtedy by było - "ma kierunkowskazy, a ręki używa".
Ja osobiście narazie nie zamierzam montować kierunków do Jawki, bo po co. Na chwile się wystawia rękę jak skręca się w lewo. Jak jest pasażer, to on może być kierunkowskazem.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 666komandos666 dnia Pon 20:51, 31 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 20:55, 31 Sty 2011 |
|
|
Joker |
Moderator |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hmm zdanie na temat kierunkowskazów, w jawce, czy innym starym sprzęcie,jak zawsze będzie podzielone. Jedni twierdzą, że to oszpecanie, drudzy, że przydatna rzecz.Powiem wam tyle, że do każdego należy osobisty wybór. Ale jest jeden wielki plus kierunków, skręcając w lewo, przecież, na ruchliwej drodze, musicie, wrzucić, na luz, wystawić rękę, gdy już wiecie, że możecie skręcić, z powrotem, na sprzęgło, jedynka, puszczacie, gaz i dalej łapa w lewo. A jak ktoś pomyśli, że zrezygnowaliśmy ze skrętu, i zrobi nam z nas i motora przysłowiowy 'garaż' ? To mnie najbardziej boli, więc, niechaj każdy pamięta, że czasem takowe 'oszpecanie' może uratować życie.
ps. (Wiem, że za dużo nie wniosłem do tematu, o instalacji, aczkolwiek wypowiadam się o sensie, robienia migających światełek, by nie wybuchła nie potrzebna kłótnia. Tyle) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 22:29, 11 Lut 2011 |
|
|
mimi |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 24 Kwi 2010 |
Posty: 42 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
666komandos666 napisał: | Po co wozisz paliwo?:> Po coś jest rezerwa.
|
woże paliwo po to, ze jak mam kranik otwarty bez rezerwy (wg. serwisówki to jest w dół) to mi nie leci paliwo, a jak mam z rezerwą to normalnie leci... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:27, 11 Lut 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mi w Jikovowych kranikach często dziurki się zapychały. Tutaj może być to samo. W tutorialach pisałem temat o konserwacji takiegoż kranika Jawki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Elektryka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|