| Ladowanie | |
Wysłany: Pon 16:17, 01 Cze 2009 |
|
|
Piotrek_j |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Sty 2009 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wiem że jest już pewnie taki temat a mianowicie jak zrobić ładowanie do akumulatora (6v) z góry dzięki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:36, 01 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] tam jest wszystko opisane |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:39, 26 Mar 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sorrki za odkop ale już mi się nie chciało zakładać nowego tematu.
Tak więc: czy to normalne że jeżdżąc cały czas po mieście, często używając kierunków na ok. 5-10 sek. akumulator nie wyrabia i się rozładowuje?
Mam instalacje tak zrobioną jak powyżej na stronce i aku żelowy 4Ah.
Bo już mnie męczy wyciąganie aku co tydzień dwa i go ładować ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:26, 27 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A diody półprzewodnikowe masz ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:35, 27 Mar 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:45, 27 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A może odwrotnie je założyłeś ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:22, 28 Mar 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam wszystko tak jak powinno być
Jeszcze umiem odróżnić znaczek prądu zmiennego od stałęgo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:51, 28 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A cewki przewijałeś albo coś ?? Zmierz napięcie jakie dają cewki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:44, 29 Mar 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cewki zapłonowe założone, napięcie z cewek idzie dobre, więc sam nie wiem co to jest ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:27, 29 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A akumulator żelowy czy kwasowy ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:28, 29 Mar 2010 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ile jest V tam jak już na akumulator idzie ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:55, 29 Mar 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
akumulator żelowy, jedyna rzecz jaka mnie zdziwiła to to że na jednym prostowniku napięcie wychodzące ma 4V a na drugim 6V |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:53, 29 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może któraś cewka ma przebicie miedzy-zwojowe.
napięcie do ładowania akumulatora 6V powinno oscylować w granicach 7,5V |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:22, 30 Mar 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z cewek na światłach na wolnych obrotach wychodzi po 6V, ale z prostowników tak jak napisałem wyżej, na jednym 4V a na drugim 6V. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:33, 30 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To coś musi być nie tak jeśli na jednym 4V ,a na drugim 6V A jakie diody prostownicze dałeś ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Elektryka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|