| sprawdzenie silnika poza ramą | |
Wysłany: Pią 18:50, 16 Gru 2011 |
|
|
SEBOL007 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 08 Sty 2011 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam
Chciałbym spradzic silniczek do jawki, jest on poza motorem i potrzebuje waszej pomocy;
- jak podłączyć cewkę żeby było ok
wystają mi z silnika dwa kabelki (zielony i czerwony)
z tego co się zorientowałem to czerwony do pinu numer 1 przy cewce a z pinu nr 15 to masa??
- problem paliwa i linki gazu już mam rozwiązany!
Pozdrawiam i dzięks za pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 19:09, 16 Gru 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cewka ma być połączona z silnikiem masą.
1 masa (zielony) a 15 idzie do stacyjki (czerwony). Tak mi się wydaje z logiki, czerwony "gorący" zawsze plus jeżeli robiona była poprawnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:21, 16 Gru 2011 |
|
|
SEBOL007 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 08 Sty 2011 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mlody1432 napisał: | Cewka ma być połączona z silnikiem masą.
1 masa (zielony) a 15 idzie do stacyjki (czerwony). Tak mi się wydaje z logiki, czerwony "gorący" zawsze plus jeżeli robiona była poprawnie. |
czyli ten zielony co z silnika wychodzi to jest masa???
a nie bierzemy masy z obudowy silnika a zielony to stały "+" ??
pozdro
edit
stacyjki nie mamy podłączamy silnik na "krótko" |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SEBOL007 dnia Pią 20:26, 16 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 23:43, 16 Gru 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Robi się na krótko omijając stacyjkę. Ja napisałem według schematu połączenie.
Na silniku ma być masa podłączona ten jeden kabel, nie wiem, który bo nie jestem przez internet w stanie sprawdzić.
Weź sobie miernik i sprawdź od którego do którego kabla płynie prąd i będziesz wiedział na pewno kolorystykę + i -. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 0:18, 17 Gru 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
te 2 kable to są 2 + jeden do świateł 2 do zapłonu koledzy. Kabel który idzie od patynek podłączasz do cewki butelkowej a 2 z cewki butelkowej podłączasz na masę silnika i wtedy zagada
EDIT
[link widoczny dla zalogowanych] schemat z strony OJS-a i jak na nim widać jest to niebieski kabel idący do patynek jest podłączony do cewki butelkowej a drugi pin na masę. Drugim kablem się nie sugeruj i zostaw go w spokoju byle nie robił zwarcia do masy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez v max96 dnia Sob 0:21, 17 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Elektryka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|