Wysłany: Sob 19:27, 27 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co za problem jeden trzyma wirnik na wale, a drugi kopie z wykręconymi świecami. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:07, 28 Lut 2010 |
|
|
mateunio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmm, a tokarka?
ale chyba dam se spokój ;P, kto z was jeździ na elektronicznym?
co możecie o nim powiedziec, co lepiej kupic- mam chęc na nowego mechanika, a @Jawek pisze że elektronik ma byc git...
nie wiem co robic... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateunio dnia Nie 21:11, 28 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:11, 28 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tez można ale nie każdym nożem dojdziesz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:33, 28 Lut 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam elektronika i jest git. Skończyły się problemy, że styki zaśniedziałe, że przerwa nie ta. Jeden problem z głowy i wszystko chodzi jak w zegarku. Ale jak chcesz mieć oryginał no to możesz mechaniczny dać tyle, że jest on jednak sporo droższy a używka nie wiadomo jak długo pociągnie bez regulacji. A to nie jest tak hop wyregulować dobrze regulator - prądnica słaba i musi regulacja być zrobiona precyzyjnie. Nie bez powodu kontrolka ładowania nazywana jest "kur-wim oczkiem"(ehh ta cenzura). Ja wole nerwów sobie nie psuć.
Pisałeś, że myślisz o nowym mechaniku. Tyle lat co będziesz korzystał z tej Jawy na pewno wytrzyma. No, pomijając fakt, że tylko śmierci możesz być pewien ...i podatków. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawek dnia Nie 21:40, 28 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:42, 28 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
weź pod uwagę że alternator ma 200W, a prądnica nawet nie ma 100W |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:27, 01 Mar 2010 |
|
|
mateunio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 01 Maj 2007 |
Posty: 253 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: LKS Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale jezdziłem jakis czas na mechanicznym, i swiatła kierunkowskazy ładowanie, wszystko było cacy. także wg mnie nie potrzeba mi więcej (narazie :P), a jak ze światłami na elektonicznym?
sory za odkop, ale nie bede zakładał nowego tematu, bo to sie tyczy tego, mianowicie: mam już karter prawy, alternator, wirnik, regulator, przekaźnik, cewki na 12v, i teraz moje pytanie: czy da rade to podpiac w starą instalacje 6v? czy duzo roboty bedzie z przerobieniem, czy lepiej kupic nową za 140zł do jawy 350ts? doradzcie
EDIT:
Witam! Znowu odkopię temat ale mam coś (tak myślę) ważnego do wniesienia w tym temacie. Mianowicie wziąłem się za przeróbkę mojej jawy na 12V. Mam Dwa wały: 12 i 6. I faktycznie różnią się tylko prawym czopem. Druga sprawa. Kartery od 12V są prawie takie same, a jednak różnią się nie tylko mocowaniem prądnicy/alternatora. Jest coś jeszcze- mocowanie silnika w ramie. Tylne mocowania różnią się szerokością aż o 10cm względem tych z jawy. Czyli były aż 4 rodzaje pozornie tych samych karterów. W CZ jako że jest na pojedynczej ramie mocowania były wąskie, zaś w dwuramowej Jawie były szerokie.
Idąc dalej- kartery z CZ po dorobieniu tulejek będą pasowały do jawy ale już z jawy do CZ niestety nie. Można by się bawić w cięcie, zwężanie ale myślę, że za bardzo osłabiło by to konstrukcję bo mocowanie w jawie nie jest całościowym odlewem i ma szpilkę mocującą silnik w dużej części "na wierzchu"
Myślę, że pomogłem tym którzy kiedyś planują zrobić usprawnienie swojego motocykla a i nie dostanę warna za odkop
Pozdrawiam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateunio dnia Wto 11:55, 28 Maj 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Elektryka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|