 | beta kr 50 |  |
Wysłany: Pon 10:45, 03 Sie 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
witam potrzebuje informacje o tym moto gdzie kupie części silnikowe a może z jakiegoś innego moto podchodzą .Szukałem wile i nic nie znalazłem.
To co pisze na silniku
-BETA 4M 2
-DGM OM
-MADE IN ITALY
głowica-BT-B4
cylek-BT-A4
króciec-BT-C4
pompka oleju dellorto-s12
O silniku mogę powiedzieć tyle
-LC
-na membranie do cylindra
-tłok 1-pierścieniowy,pierścień umieszczony tuz pod denkiem przekrój pierścienia to tak jak by "L" a nie tak jak np w jawce kwadrat cy tam prostokąt
-denko tłok płaskie
-4 biegi
zapłon i cała elektronika DUCATI
z góry wielkie dzięki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pon 14:05, 03 Sie 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
elektronika Ducati Energia jak już. ;p
Jeśli to jest LC i ma membranę do cylindra, sądzę, żę to jest silnik Minarelli RV4. Swoją drogą nie wiedziałem, że tam jest pierścień o przekroju "L", fajna sprawa.
Dobrze by było, gdybyś pokazał chociaż zdjęcie.
Uprzedzam kolejne domysły, to nie jest silnik Mina AM. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:31, 03 Sie 2009 |
|
|
pepe93_1993 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 02 Lut 2008 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Siedlce |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a to nie jest ten sam silnik co w Derbi Sendzie??
jesli tak to do derbi masz pełno części na mielochu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:45, 03 Sie 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:54, 03 Sie 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No gratuluję sprzęta widziałem takie we włoszech ale nie tylko takie bo było od motyl kibli ale nie 50cc ale już większych. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:58, 03 Sie 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:00, 03 Sie 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No na to ci już nie odpowiem ale poskładaj go i jeździj i posłuchaj buńka92 że to RV4 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:03, 03 Sie 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no panowie dziś odbyłem pierwszą przejażdżkę BETA.
Gaźnik założyłem za derki po małych przeróbkach pasuje idealnie ,
wydech od jakiegoś moto z silnikiem am6 muszę jeszcze tylko uszczelkę dorobić
A jak z jazdą??
Wiec tak po przejechaniu 70-80m to już 4 na full gaz
na razie jeżdżę bez siedzenia a paliwo mam wlane do zbiorniczka na olej:D
Biegi wchodzą tylko muszę jeszcze je trochę wyczuć
Jutro wrzucę filmik jak to śmiga |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mar3g dnia Czw 20:58, 20 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|