 | BMW |  |
Wysłany: Pią 19:53, 01 Kwi 2011 |
|
|
lewy |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 12 Maj 2009 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam. Mam taki problem. Nie wiem czy w dobrym dziale piszę ale jak co to przepraszam już na wejściu.
Wiem że sporo osób z was ma jakiekolwiek pojęcie o mechanice i elektronice, więc proszę o pomoc.
A więc tak. Dziś postanowiłem, że w swoim aucie wymienię olej i filtry. Wymieniłem już wszystko, pozostało mi aby skasować błędy inspekcji.
Wszystko poszło książkowo. Odpaliłem samochód. Wyjechałem z garażu. Postawiłem na swoim miejscu i poszedłem do domu. Po parunastu minutach miałem jechać do sklepu. Wchodzę do samochodu przekręcam kluczyk, przytykam magnes od immo i zapalił mi sie aby stan licznika. Przekręcam dalej.. tak jak powinny mi sie zapalić kontrolki od airbaga, ciśnienia oleju i podgrzewania świec. Lecz mi sie nie zapaliły a stacyjki nie mogę przekręcić w pozycje taką jak sie zapuszcza motor. Kierownice mam zablokowaną wiec nawet hol nie wchodzi w grę. Samochód to BMW E36. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pią 23:40, 01 Kwi 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kierownica się nie zablokowała? Kluczyk w stacyjkę, poruszaj fajerą delikatnie i blokada powinna odpuścić z równoległym przekręceniem się dalej kluczyka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:29, 02 Kwi 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Musiał ktoś kręcić kierownicą bez kluczyka i tak jak Irzyk piszę blokada się włączyła . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:37, 02 Kwi 2011 |
|
|
lewy |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 12 Maj 2009 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Powiem tak. Wczoraj jeszcze próbowałem kręcić tym kluczykiem. To co mówicie z tą blokadą kierownicy to nie to. Kluczyk mogę przekręcać na "ZERO" i na "ZAPŁON" . tylko w tym jest problem że cały czas mi się pali wskaźnik kilometrów. Nawet jak wyjmę kluczyki ze stacyjki. On sie nadal pali. Stacyjki nie mogę przekręcić nawet na pozycję rozrusznika. Na noc odłączyłem akumulator i dziś podchodząc do samochodu podłączyłem go i zaraz mi sie wyświetlił stan licznika, wyswietliła temperatura i zegarek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:27, 02 Kwi 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |

|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To masz coś z elektroniką.Mój brat ma Mitsubishi Carisma i jak wyjmie akumulator też ma taki problem . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:14, 02 Kwi 2011 |
|
|
lewy |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 12 Maj 2009 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mówisz że jak wyjmie akumulator. Ja już w nim wymieniałem aku. i nic sie takiego nie działo. DO Nawet go nie mogę zaholować do mechanika bo kierownica stoi w miejscu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:22, 02 Kwi 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Możliwe, że stacyjka poszła za światy, a co do elektroniki polecam sprawdzić na innym komputerze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|