 | Dzwoni w cylindrze |  |
Wysłany: Nie 11:56, 08 Kwi 2007 |
|
|
szary841 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 14 Lip 2006 |
Posty: 82 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam mam takie pytanko. Wczoraj odpaliłem swojego Rometa Charta i miałem wrażenie jakby coś dzwoniło w cylindrze. Jak sie dłużej wsłuchałem to już sam nie wiedziałem czy dzwoni czy mi sie zdaje. Co to może być??Czyżby pękł mi pierścień???Jakie są objawy jak pęknie pierścień???Głośne jest wtedy dzwonienie?
P.S. Jakbym zdejmował cylinder w celu sprawdzenia to później pod cylinder oczywiście dam uszczelke,ale czy smarować dodatkowo silikonem???czy samą uszczelke tylko dać???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Nie 12:24, 08 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie wiem jak dzwoni pekniety pierscien ale ściągniecie cylindra i sprawdzenie czy wszsytko jest ok nie jest takie trudne wiec warto to zrobic dla pewnosci. potem daj uszczelke i silikon wysokotemperaturowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:15, 08 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Normalne jest lekkie dzwonienie w cylindrze ale jak go wcześniej nie było to bym to sprawdził, a uszczelkę posmaruj olejem lub ciniutko smarem i też wystarczy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:08, 08 Kwi 2007 |
|
|
tsubasa |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 10 Gru 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A jeżeli mi dzwoni coraz to głośniej to co mam zrobic. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:14, 08 Kwi 2007 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zobacz,czy to cos nie stuka, np jakaś srubka poluzowana. Jeśli nic takiego nie znajdziesz, to jednak radziłbym ściagnąć ten cylinder. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 0:44, 09 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
upewnij sie czy to na 100% z cylindra
jak tak to go ściągnij,uszczelnij tylko potem koniecznie uszczelką z silikonem lub najlepeij hermetykiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 8:16, 09 Kwi 2007 |
|
|
szyszunia1514 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 30 Wrz 2006 |
Posty: 199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Duszniki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 12:39, 09 Kwi 2007 |
|
|
szary841 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 14 Lip 2006 |
Posty: 82 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dzięki szyszunia bardzo mi to pomogło podjąć pewną decyzję. Nie wiadomo jak długo już bylo smigane na tym tłoku i pierśconkach wiec chyba wymienie. Lepeij nie ryzykowac bo później mogą być znacznie większe wydattki. A jak zdejmę cylka to po czym poznać że pierścienie są już zyżute??Jeśli nie będą popękane???Może jeśli nie będize źle to wyczyszcze tylko denko tłoka i głowice z nagaru i założe z powrotem tylko musze ocenić jakość tyhpierścieni
P.S. Może przy okazji sprawdze stan kolanka i tłumika bo może nazbierało sie dużó nagaru już. A teraz pytanie do was czym i jak wyczyścić takie kolanko i tłumik??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 15:43, 09 Kwi 2007 |
|
|
szyszunia1514 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 30 Wrz 2006 |
Posty: 199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Duszniki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
cieszę się że pomogłem ja kolanko wyczyściłem taką szczotką drucianą a tłumik wypłucz w np. cylit bang lub coś do tłustego brudu  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:11, 09 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zdejmujesz pierścień i kładziesz przy nowym
jeśli jest nierówny i rużni sie geometrią od nowego to znaczy że zużyty
to taki mój łopatologiczny sposób |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:26, 09 Kwi 2007 |
|
|
szary841 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 14 Lip 2006 |
Posty: 82 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dzięki wszystkim za porady jestem naprawde wdzięczny pozdrawiam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:40, 09 Kwi 2007 |
|
|
tsubasa |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 10 Gru 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a ja ma jeszcze takie jedno pytanie odnosnie pierscieni w ogarze jeszcze nie zmienialem nigdy ziomek od ktorego kupywalem pisal ze caly komplet ma moze z 1 rok czasu (cylinder głowica wał pierscienie tłok) ale jak zdejmowalem cylinder ( wiecie ta ludzka ciekawosc ) to te pierscienie byly takie ostre na kantach. A jak zmienialem pierscienie w skuterku to byly one takie nieostre na kantach. Czy jezeli sa ostre to zużyte są?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 21:46, 09 Kwi 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
więc tak znajomy mi powiedział on tych kantach o tuż w skuterku są dwa kanty jeden ostry drugi zaokrąglony bo przez to przepływ jest lepszy czy coś a w jawce to normalne z tymi kantami oba są ostre więc masz dobre ale to się inaczej sprawdza czy są są dobre czy zużyte |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:05, 11 Kwi 2007 |
|
|
Mazur17 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 330 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Mchawa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mi tez coś dzwoni ale tylko jak dam wieksze obroty i nie jest to az tak głośno na miniejszych i średnich to nie. mam cylek 60 ccm i zrobiłem na nim ok.200km |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:55, 11 Kwi 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To on ledwo się zaczął porządnie układać, a Ty dajesz mu po garach...
Nie masz się co dziwić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|