| Motor zardzewiał. | |
Wysłany: Śro 7:47, 30 Paź 2013 |
|
|
solla1259 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Sie 2013 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam mam oto taki problem za zardzewiał mi motor wsk
i niemoge wyciągnoć ośki z wachacza i zardzewiał tabliczka zanamienowa
i koło jest pordzewiałe
i pomuści mi jak coś w tej sprawie zrobić zebym ten motor jedził
moge też odkupić lub też zamienić zaczęści do wsk
Przenoszę do właściwego działu /50g |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 10:37, 30 Paź 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nikt tutaj nie ma czarodziejskiej różdżki i nie zna magicznych zaklęć, aby spowodować, że motor pokryje się chromami i nowym lakierem. Po pierwsze o jaką oś tobie chodzi. Chcesz wybić oś wahacza, czy oś tylnego koła z wahacza?
Tabliczka znamionowa jest przydatna, ale nie jest niezbędna gdyż numer ramy w WSK jest wybity na ramie.
Z kołami jest kilka wyjść w zależności od tego jaką gotówką dysponujesz i co zamierzasz zrobić z tym motorem. Jeśli nie masz w ogóle grosza nie zabieraj się za ten motor tylko sprzedaj. Jeśli masz jakiś grosz i chcesz aby tylko jeździł to rozbierz koła oczyść z rdzy i wymaluj hammeraitem.
Możesz szukać przyzwoitych kół na portalach,
Ja w swojej WSK zakupiłem komplet obręczy i szprych, stare piasty oczyściłem i wymieniłem w nich łożyska, zaplotłem te koła, a potem oddałem do wycentrowania. Obręcze i szprychy nie są wielkim wydatkiem, ale remont najprostszy takiego motoru to kosztowna zabawa. Moja WSKa nie była bardzo zniszczona, ale doprowadzenie jej do kultury i przyzwoitego wyglądu kosztowało mnie ok. 3k. Nie umiem umieszczać zdjęć na forum więc nie jestem w stanie pokazać jak wyglądają koła w WSK po wymianie szprych i obręczy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dychul dnia Śro 10:39, 30 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 13:10, 30 Paź 2013 |
|
|
solla1259 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Sie 2013 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
che wyciągno tylko oś wachacza z ramy nie zkoła
brat mi polakieruje cały moto |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 13:57, 30 Paź 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolego robimy tzw off toppic, czyli jesteśmy poza tematem. Nie rozbierałem tylnego wahacza w WSK więc nie wiem jakiej siły i dostępnych podstawowych narzędzi użyć. Mam taką zasadę, że nie wypowiadam się jeśli czegoś sam nie robiłem.
Cały proces rozebrania wahacza masz w tej książce.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi ona wiele pomogła z moją Wieśką. Niestety jak w życiu teoria, a praktyka potrafią odbiegać od siebie. W książce wszystko im ładnie rozbiera się i składa. Niestety potrafią być problemy z odkręceniem i wyciągnięciem ponad 30 letnich śrub.
Następna moja rada jest taka, abyś założył konto i szukał informacji na temat twojej WSKi na tym forum:
www.wskonline.fora.pl |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 12:00, 01 Lis 2013 |
|
|
solla1259 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Sie 2013 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja jak naprawić koło zardzwiale w domu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 1:05, 02 Lis 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
solla1259 napisał: | ja jak naprawić koło zardzwiale w domu |
Kolego sprecyzuj jeszcze raz swoje pytanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 7:29, 02 Lis 2013 |
|
|
solla1259 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Sie 2013 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co mam zrobić z kołem ja jest pokryte rdzą częąściowo to już usunołem i teraz są wrzery i jak to naprawić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 9:35, 02 Lis 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aby porządnie naprawić koło i usunąć wżery na obręczy widzę 2 rozwiązania.
1. wyciąć stare szprychy, obręcz oddać do zakładu galwanizacyjnego, tam zostanie wypiaskowane i poddane procesowi galwanizacji. Potem zakupionymi nowymi szprychami zapleść koło i dać do wycentrowania. Będzie drogo i nie wiadomo czy uszkodzenia felgi będą tak duże że uniemożliwią naprawę,
2. kupić nowe komplety obręczy i szprych, a dalej jak w pkt. 1.
Przykładowo [link widoczny dla zalogowanych] do tego dochodzi 40 zł za wycentrowanie. W sumie 110 zł. za koło. Uważam, że to przystępne pieniądze.
3. Jeśli masz mało kasy. Maksymalnie doczyść koła, umyj rozpuszczalnikiem a następnie wymaluj hammeraitem. Sprawdza się w takich przypadkach. Ładnie kryje i nie odpada. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:30, 03 Lis 2013 |
|
|
bartek280395 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Licze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie kupuj tych obręczy co kolega wyżej podał.. ja mam takie w swojej Jawce i nie można tego dobrze wycentrować.. marnej jakości wykonana obręcz i do tego bardzo szeroka. Jak założyłem oponę to wygląda ja by była "naciągnięta" na felgę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:58, 03 Lis 2013 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
bartek280395 napisał: | nie kupuj tych obręczy co kolega wyżej podał.. ja mam takie w swojej Jawce i nie można tego dobrze wycentrować.. marnej jakości wykonana obręcz i do tego bardzo szeroka. Jak założyłem oponę to wygląda ja by była "naciągnięta" na felgę |
Nie chciałem nikogo wpuszczać w maliny. Po pierwsze z pośpiechu wskazałem link na koła 16' a WSK posiada 18'. Ja do swojej WSKi kupowałem w sklepie allegro Multicar. Troszkę kształtem różnią się od oryginalnych. Do jakości nie mam uwag. Po trzech latach chrom trzyma się dobrze, a także z centrowaniem nie było problemów. Koła uważam, że nieźle pasują do całego motoru. Swojej WSKi nie malowałem. Chociaż ma drobne uszkodzenia lakieru to wciąż jest ten sam lakier, którym pokryto ją w Świdniku 28 lat temu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dychul dnia Nie 20:59, 03 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|