| Mz ETZ 150 | |
Wysłany: Śro 22:23, 31 Paź 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Proszę mi opisac ten motor...
Wady zalety koszty utrzymania i przyjemność z jazdy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:31, 31 Paź 2007 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
te informacje już są w tym dziale w temacie ,,jawa cz 175 czy jawa ts 350". temat przed drugą stroną zszedł na MZ 150:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:51, 31 Paź 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak ale tam się temat rozwija w kierunku 251 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:29, 31 Paź 2007 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
z wlasnych doświadczeń wiem, że przyjemność z jazdy w porównaniu do jawki jest o 2 nieba wieksza;) kolega dal mi sie przejechac. Dla mnie wadą jest obszerna elektryka - PODOBNO szybko padają bezpieczniki. plus to to, ze jest to produkt Niemców |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:43, 31 Paź 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja nie uzywam bezpieczników Jak się coś przypali, to zlutuję na stałe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 0:06, 01 Lis 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
według mnie nie warta swoje ceny
150 jest na kat. A tak samo jak 251(podobna cena)
tlyko że 251 ma wieksza moc,lepsze osiągi,prawie ta sama waga,sprzęgło bardzo mocne,i inne zalety,spalanie troche większe od 150,jakiś 1-1,5 l |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:35, 01 Lis 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyli jednak 251?
Mi się wydaje, że jak dla mnie to deczko za mocna jest ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:23, 01 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja też na początek mam zamiar kupic ETZ 150, żeby nabrac wprawy na większym, niż Jawka, sprzęcie. :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:32, 01 Lis 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Buniek ma rację... Tez bym 150 łyknał bo na 251 to chyba po pierwsze bał bym sie jeździć i by mi chyba nie dali (rodzice) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:35, 01 Lis 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
251 to już duży, masywny motocykl, trzeba mieć trochę krzepy i masy ciała, żeby sobie radzić. Faktem jest, że buta ma niemiłosiernego - to uczucie, jak plecy ciągną do tyłu po wbiciu wyższego biegu jest niezapomniane! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:40, 01 Lis 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Raz jechałem na cezecie Też miałem takie przeżycie... Fajnie jest jak ci ręce zdziera z kierownicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:45, 01 Lis 2007 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gadanie, ja jeździłem Rometem 3 lata, potem Jawką, dostałem w łapy Suzuki 450t i jakoś sobie poradziłem. Każdy kupi co będzie chciał, ja już bym brał po 18'stce ETZ 251. Ale nie będę zdawał A, tylko B i później Szkoła Doskonalenia Techniki Jazdy (o ile coś takiego jeszcze jest). Nie każdy jest w stanie fizycznie bądź psychicznie przerzucić się od śmiesznej 50-tki na 251-kę. Tyle. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:51, 01 Lis 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
No tu masz rację Ale to trzeba troche czasu i umiejętności. Każdy mysli, że jeżdzi dobrze dopuki nie spotka go jakiaś nierzyewidziana sytuacja na drodze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:42, 01 Lis 2007 |
|
|
mandos |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 14 Paź 2007 |
Posty: 154 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja śmigałem na Jawce, potem kumpel dał mi sie przejechać swoją MZ251 (dorabiany wydech, membrana, 2 świece na cylinder). Wsiadłem i pojechałem. Jedyny problem jaki na początku był to biegi (bo odwrotnie) i trochę mała zwrotność przy małej prędkości. A tak to bez problemów. a pierwszy raz siedziałem na czymś większym od 50. Na drodze na której jeździłem wykręciłem do 4 biegu.
Trzeba po prostu pamiętać, że to już nie 50cm3 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:34, 01 Lis 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
No... z tymi biegami to masakra jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|