Wysłany: Sob 14:51, 08 Kwi 2006 |
|
|
bartek |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 24 Lut 2006 |
Posty: 180 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: TARNÓW |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi sie w ogarkach podoba przednie błotnik bo w jawce to tak wysoko jest polozony a w ogarkach nizej i chyba sobie zaolze od ogarka błotnik przedni:D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:36, 08 Kwi 2006 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sebav napisał: | do wski można kupić w rozmiarach od 11 do 14 ale czy 14 zmieści sie w deklu |
Najwieksza zebtaka jaką sie da zalozyc z przodu do jawki to 13z wiekszej sie nie da chyba ze dekiel spilujesz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:08, 08 Kwi 2006 |
|
|
STIG |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 31 Mar 2006 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
^^ Święte słowa ADMINA... A co do dekla, to nie wiem czy opłaca się go piłować, bo na 14-ce to będzie mało mocy... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:28, 08 Kwi 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ej STIG a tak wracając do tematu to są ogary z innym silnikiem niż od jawki ?Oczywiscie chodzi mi oto, czy fabrycznie były montowane inne silniki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:34, 08 Kwi 2006 |
|
|
STIG |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 31 Mar 2006 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
W Ogarze 200 montowany był silnik Jawki (taki sam jak w Jawce polskiej "2x", zdławiony), natomiast w Ogarze 205 polski silniczek od motorynki. Zdecydowanie lepszy jest Ogar 200 (mocniejszy, 3- biegowy silnik). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:39, 08 Kwi 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A czyli lepszy jest ogar 200. Ale to dziwne, bo 205 powinien być lepszy Dzięki! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:42, 09 Kwi 2006 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie zawsze co ma ma wyższą liczbe jest lepsze jak widac, chyba ze polacy chcieli powiedziec że "polskie jest lepsze" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:09, 09 Kwi 2006 |
|
|
STIG |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 31 Mar 2006 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak zupełnie serio to chyba ma jekiś związek (numeracja)...
Ogar 200 był produkowany przed modelem 205, a potem powstał Chart 210... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 0:01, 14 Kwi 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja też mam ogara(200)ogar po odławieniu ma lepszego kopa od charta(podobno w charcie co dwa tygodnie trzeba zmieniać moduł za 40 zł -ale to chyba wada fabryczna która zdarza sie 1 na 100 i nic nie można poradzić)----------------------------------co dozębatki od wsk to każdy ząbek przyciąć od góry i pogłębić rowki między ząbkami o pare milimetrów,wtedy może sie zmieści(ciekawe czy nie będzie objeżdzać),robiłem takie coś na zjechanych zębatkach od roweru(troche sie zmniejszyły ale ciąg był ten sam---po 2 tygodniach wogule popękały,jeśli ktoś chce sie w tobawić to pewnie tylko maniacy bicia rekordów na jawkach)ja też chyba pokombinuje z tą zębatką,to może sie nawt udać choć nie wiadomo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 14:30, 07 Lip 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar a jaką teraz masz zębatkę ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:21, 13 Lip 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
12z
ale od wsk pasuje 14 tulko lekko trzeba oszlifować obudowy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:20, 14 Lip 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja też mam 12 i jestem zadowolony a niewiem jakiego kopa na 11 bedzie miała czuć różnicę ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:20, 14 Lip 2006 |
|
|
Paweł16 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2006 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rawa Mazowiecka |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam 11 koputo miała jak nią jeżdziłem galante bo narazie nie jeżdze bo składam ją od nowa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 3:01, 01 Sty 2007 |
|
|
..::Michał::.. |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2006 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Krosno |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogary fajne maszyny
kolega ma jechalem tym on ma w tym troche tuningu
i teraz ma niezlego kopa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 12:51, 01 Sty 2007 |
|
|
pawian5 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 26 Lis 2006 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kozy kolo Bielska-Białej |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam ogarka i jestem z niego bardzo zadowolony. ja mam zębatke(oryginalną) z 10 zębami. kopa ma jak żaden motorek w okolicy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|