Wysłany: Pią 20:45, 13 Cze 2008 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na razie wszystko wyczyść. Polecałbym kątówkę i druciaka, potem jeszcze w Castoramie, czy Tesco kupić odrdzewiacz, bo tak po z powrotem będzie rdzewieć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pią 22:48, 13 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
rutkowski napisał: | przekonaliście mnie próbe remontu warto podjac i ja podejme zwłaszcza ze moto mam za free,
piaskował nie będe bo nie mam czym i u kogo tego zrobić, więc wezme wiertarke z druciakiem i jazda
mam pytanko na które miejsca ramy powinienem zwrucic szczegulna uwage, ewentualnie wzmocnić  |
Bardzo dobrą decyzję podjąłeś,a co do wzmocnień to wyjdzie w praniu tzn. jak oczyścisz wszystko z rdzy to zobaczysz które miejsca są najbardziej skorodowane ale najbardziej bałbym się o mocowanie główne ramy tam gdzie wszystkie elementy łączą się w całość (obok wahacza) bo to jak będzie skorodowana dosyć (myślę że tak będzie) to będzie ciężko ale wybrniesz z tego w końcu jesteśmy w 21 wieku wszystko da się dorobić...
Już podawałem te zdjęcia na forum ale zapodaję je jeszcze raz by cię motywowały (kumpla Panonia).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 11:34, 14 Cze 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a jakie osiągi ma ten motocykl
i jak jest z częściami  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:50, 14 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co do osiągów zależy jaki konkretny model: [link widoczny dla zalogowanych]
A co do części to: [link widoczny dla zalogowanych]
Trochę lipa ale zapewne są jakieś strony/fora które sprzedają części do tego sprzętu nie wiem może AG-MOT? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Sob 11:50, 14 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Sob 16:16, 14 Cze 2008 |
|
|
Pavloor |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 01 Paź 2007 |
Posty: 242 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wyczyść porządnie ramę, widelec. Sprawdź spawy, jak słabe to spawanko. Bak można skombinować, bo kiepsko on wygląda. Błotniki też pikuś. Silnik najwazniejszy;D - a to sie nie psuje;D
Pamietaj takze ze panonka jest bardzo paliwozerna... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pavloor dnia Sob 16:16, 14 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:45, 14 Cze 2008 |
|
|
nieutek |
Administrator |

|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja widziałem kiedyś jakiś zabytkowy samochód warty ponad parę milionów $ a tylko dlatego był tyle warty bo był prawie doszczętnie zjedzony przez rdze. I stoi taki zardzewiały w jakimś muzeum. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:08, 15 Cze 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pavloor napisał: | Pamietaj takze ze panonka jest bardzo paliwozerna... |
Membrana+Gaźnik od ETZ 250 i już mamy oszczędniejszą
Ale dobra bez żartów,to zabytek jak będzie w silniku nominalny poziom oleju to ok skrzynia powinna być w dobrym stanie ale jak będzie susza z olejem to kiepsko możliwe że nawet rdza zaszła na tryby. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|