Wysłany: Pią 16:21, 09 Kwi 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
qrde niewiem już co robić ustawiłem ten zapłon ale i tak dupa ja niewiem jak to możliwe że motorek nie odpala na tak dobrej iskrze powiniem chociaż sę dławić ale odpalać a on tylko strzeli kilka razy z gaźnika albo tłumika. A moze to być jednak wina gaźnika??? przypomne że gaźnik był czyszczony 2 razy dysze są wkręcone iglica na samym dole, śruba regulacji mieszanki wkręcona (ale nic nie daje jej wykręcenie), paliwo z gaźnika dostaje się do cylindra, pływak jest nowy i nie zawiesza się ani nie zacina. A i tak świeca się zalewa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:30, 09 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cewka zapłonowa może być dupna, miałem motorynkę i niby iskra była ładna ale nie chciała palić, po zmianie cewki chodziła normalnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:06, 09 Kwi 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a czy jest możliwość zę pomyliłem dysze w gaźniku przy składaniu?
aha a nawed jeśli dochodzi lewe powietrze to powinna chociaż odpalić??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 2124415 dnia Pią 23:11, 09 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:01, 10 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:58, 10 Kwi 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
eee ale mogłem pomylić te dysze przy skłądaniu? można je jakoś odróżnić bo niemam na nich nic napisane |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:27, 10 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
w głównej jest większa dziura |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:46, 10 Kwi 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a główna to ta bardziej wystająca z gaźnika? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:22, 10 Kwi 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
2124415 napisał: | a główna to ta bardziej wystająca z gaźnika? |
Tak to ta dłuższa>>>> |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:08, 10 Kwi 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzięki chłopcy już rozwiązałem problem otóż ścięło klin na magnecie i zapłon przestawił się o 90 stopni dorobiłem nowy klin z podkładki i jest git ale okazało się że jest simmer dupnięty od sprzęgła i zalewa świece oraz pluje z tłumika ale to już pikuś aha mam jeszcze jeden problem co moze być przyczyną że raz jest słaba iskra a raz mocna (zależy jak poruszam kabelkami pod magnetem) a i czy moge jeździć z dorabianym klinem z podkładki? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 2124415 dnia Sob 19:30, 10 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:37, 10 Kwi 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak już to zrób z kawałka śruby albo pręta A kable może dokręć mocniej ?? A i jawka nie ma magneta |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:41, 10 Kwi 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak by jawka nie miała magneta to by nie odpaliła, a wogule tu nie mowa o jawce tylko o drynie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:32, 11 Kwi 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aaaaa to sorry ale to przez to ,że temat jest w złym dziale. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:09, 11 Kwi 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a mam jeszcze takie jedno pytanko: jakie są objawy jak się pomyli dysze w gaźniku od motoryny? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:13, 11 Kwi 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przecież tam się nie da pomylić dysz... Jedna jest pozioma, ma gwint tylko na 0,3cm i jest na końcu cieniutka i ostra, a druga jest ze sprężyną na wierzchu i ją wkręca się ukośnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:04, 11 Kwi 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
NIE to jest śruba regulacji składu mieszanki a ta druga to od ragulacji obrotów a mi chodzi o dysze które wkręca się od spodu gaźnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 2124415 dnia Pon 15:44, 12 Kwi 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|