| Simson Bardzo dziwny problem | |
Wysłany: Nie 15:01, 06 Maj 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siemka. Od jakiegoś czasu mam dziwny problem, otóż na wyższych i średnich obr strasznie coś stuka dzwoni i jakby hamowało silnik.Rozebrałem sprzęgło, zaglądałem do łańcucha ( Wymieniłem nawet gdyż był zużyty ) i ściągnąłem cylinder i rozebrałem gaźnik. Wszystko w porządku. Zmieniłem świece, dalej nic.Myślałem że to wina łebka linki od gazu który mi się urwał i wpadł do silnika ale to ołowiana kuleczka była więc raczej została już dawno zmielona i wydalona z silnika.
Ostatnio odkryłem że po opuszczeniu iglicy ile się tylko da, ten problem ustaje. Dzwoni ale słabiej i nie przytrzymuje silnika. Poziom paliwa w komorze jest równy słupkowi ( Jest prawidłowy) a śrubka mieszanki wykręcona 1.5 obr. ( Jak wykręcę więcej to silnik ma problemy z zapalaniem i chodzi nie równo) Moze ktoś wie o co chodzi bo ja już nie mam pojęcia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 16:27, 06 Maj 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak z łożyskiem na korbie ?
Tłok pierścienie wszystko w dobrym stanie ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:44, 06 Maj 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Łożysko głowki korbowodu. NIe lekceważ tego. Jakstrzeli to tłok cylek i wszystko do wymiany. A jezeli masz głowke obrobioną a wał nie ma luzów to proponuje wytoczyc z fosforobrązu lozysko ślizgowe miałem tak w moim sim złomie zrobione. Tak ze złoty sprawdz to. Tez mi zabezpieczenie do cylingra wpadło kiedys tak jak pisałes w sb. Rozbierz to i obczaj. Jak cos tak stuka to zazwyczaj to, przynajmniej w moim wypadku tak wiele razy było. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:50, 06 Maj 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tylko że to wszystko trzyma się bardzo dobre 0 luzów wszystko idealnie. I czemu wraz z ustawieniem iglicy to ustaje bądź nasila się?
Tłok w miarę nowy a z 500km po remoncie, tak jak wał |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 18:54, 06 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 12:28, 07 Maj 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmm... Złoty a moze bym podjechał do Ciebie i bym to sobie osłuchał? Był bym w stanie cos wiecej powiedziec. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:52, 24 Maj 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra odświeżam okazało się że zmasakrowało igiełkowe i sworznia ale to nie koniec problemów bo zmieniłem sworzeń i łożysko i podkładki dystansowe ale i tak luz jest na boki. ale nic. złożyłem i po jakąś czasie zaczęło podzwaniać tak jak wcześniej. Czytałem że tego luzu musi być najwięcej 0.1mm a u mnie jest z 2 mm. Cy sądzicie że to przez to ? Dodam jeszcze że mam cylek 60ccm a sworzeń od 50..... może tak być ?
Dodam ze rozebrałem cylek i tłok zdemontowałem i łożysko i sworzeń cały. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Czw 21:54, 24 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:22, 24 Maj 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sworzeń od 50 może być odrobinę krótszy, niby nie powinno to mieć dużego znaczenia na dzwonienie, ale wszystkie opcje są możliwe.
Jak 60ccm kupowałeś to sworznia nie kupowałeś ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:57, 25 Maj 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmieniałem tłok kiedyś i założyłem swożeń od 50 teraz też jest swożeń od 50 i dzwoni ale to raczej nie tego problem
i tak to zmienie... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:05, 27 Maj 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyrobioną masz głowke na korbie jestem tego pewny.... Musisz albo wał zmienic albo udac sie do tokarza aby wytoczył Ci łozysko ślizgowe z fosforo brązu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:43, 29 Maj 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
podłączę się kolego :P
mam to samo ale w ogarze (223 engin :P) tłok wymieniony i nadal to samo .... czyli na 100% tulejka korbowodu wyrobiona ?? i czy dam to sam wymienić ? ewentualnie łożysko bym kupił igiełkowe zamiast tulejki ?? bo na razie nie mam kasy na wał .... może do wakacji się pojawi regenerowany ale coraz bardziej silnik traci moc ... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 15:12, 08 Cze 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wymieniłem sworznia i dobrałem podkładki żeby było dobrze wszystko ładnie ciasno siedzi bez luzu ale i tak wielkie G ****, Puki co lotom ogarkiem mi simek łaski nie zrobi jak będzie chodził bo równie dobrze moge jeździć polskim ogarkiem....
Z tym wytoczeniem chodziło Ci Misiak o to żeby wstawić taką tulejkę jak jawki mają oryginalnie zamiast łożyska ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:08, 12 Cze 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak dokładnie. Ja tak miałem w swoim. Toczyłem w Piotrkowicach w szkole osobiscie potem rozwiertaczkiem dziurke na smarowanie i nic sie nie działo. Od tej pory przestały wydobrywac sie stuki z silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:28, 12 Cze 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
O właśnie idę tam teraz do szkoły po gimnazjum, już złożyłem papiery Mają tam sprzętu Jeszcze pytanko... Czy nie wpłynie to na kulturę pracy silnika czy coś ? czy nie będzie słabszy itp ? Jeśli nie to mogę dorobić z jakiegoś materiału dobrego.
Tak to jest jak się kupuje części w Proszowicach na rynku
Dorobie moze poloto, ale nie sądze żeby długo jeździł na tych przyrypanych almotach i łożyskach na wale za 5 zł, jak będzie śmigał to będę do Piotrkowic dojeżdżał, a jak nie to ogarem |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Wto 20:36, 12 Cze 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 17:01, 16 Cze 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Złoty materiał najlepszy do tego fosforobrąz. Kultura pracy silnika poprawiła sie ( ciszej chodził) nie wpływa to na moc ani prędkość. Mój simson leciał 75 - 80. A na jaki profil poszłes? No ja czesci kupowałem w Krakowie. Marek Ci dobierał? Taki wysoki
A jezeli bys jakies ksiązki albo matriały potrzebował to daj znac jak idziesz do mechanika to ksiązki sobie zostawiłem bo diagnoste robie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiak162 dnia Sob 17:07, 16 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 23:08, 16 Cze 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Technik pojazdów samochodowych, a sprzedawał mi czasami Marek a czasami ten drugi co nigdy nic nie wie.
A książki raczej nie da rady bo my idziemy nową podstawom programową i chyba będe nowe musiał kupić ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|