| Simson S100 | |
Wysłany: Pią 15:07, 12 Paź 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ciekawostką firmy IFA był mało znany Prototyp dwucylindrowego Simsona tzw S100 za dużo o nim nie wiem wiem tylko że bardzo mało modeli opuściło fabrykę w końcu to Prototyp oto jego dane techniczne i kilka fotek jakie wyszukałem w googlach:
Moc: 6,5kW (około 9KM!)
V-max: około 100km/h
zapłon: elektronik
no i tylko tyle danych techn. jestem ciekaw jak oceniacie tego simka pod względem jazdy i awaryjności po prostu zaczynamy dyskusje na tym simkiem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pią 18:09, 12 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 15:35, 12 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi sie osobiscie simek bardzo podoba,ciekaw jestesm jak chodzi,ciekawe czy mozna dostac takiego jeszcze>>?? w końcu unikatowe modele i pewnie sa duzo warte. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:08, 12 Paź 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niestety, ale pewnie pali ok. 5l/100km...
Poza tym ciekawa konstrukcja. Ciekawe jak z temp. silnika? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:11, 12 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no niestetyjak niestety to ma dwa tłoczki, moc też pewnie jest całkiem spora i mysle ze dobry motor na dłuższe trasy , w końcu to jest sim jak wiadomo simem mozna pojedzić sporo , tylkko trzeba jeździć spokojnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:07, 12 Paź 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli chodzi o użytkowanie tego Motocykla simson to tak jak z jawą 350 tylko z jednym dodatkowym mankamentem ten simek ma dwa gaźniki czyli podwójny problem bo należy wszystko ustawić idealnie równo co jest ciężkim problemem ale wykonalnym tylko jestem ciekaw czy ten simek ma dwa zapłony czy tylko jeden ;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:15, 12 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no własnie jest kilka rzeczy ktore moze interesowac albo i ciekawic, ez ciekawe jest jaka z tym zapłonem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:31, 12 Paź 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chyba ma dwa zapłony bo na zdięciach widać jak by miał po przekątnej koła zamachowe no chyba że jedno z tych wybrzuszeń jest na sprzęgło ale zauwarzyłem jeszcze 2 cewki pod bakiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:01, 13 Paź 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
za mało na dwa cylindry
dwa gazniki(totalny niewywał przy pojemności 100)
dużo pali,słabe osiągi
ale jedna rzecz jest niezwykła,jest dziwny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:10, 13 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
popatrzcie tam na inne motory na tych zdjeciach. nówki. ten na górze całkiem taki jak jaweczka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:53, 14 Paź 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a rok 1970
aha jeśli mogę mam też trochę innych wersji jaw
[link widoczny dla zalogowanych]
JAWA 100 ROBOT |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 10:37, 14 Paź 2007 |
|
|
mizgu |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 10 Lis 2006 |
Posty: 196 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Poznań city |
|
|
|
|
|
|
|
|
W 1930 roku w Czechach wyprodukowano cz76 . Na początku pojazd miał zamontowany silnik o pojemności 60cm ( silnik rowerowy wzmocniony przymocowany na przednie koło) Ten model niewypał najlepiej i w 1932 roku zbudowano letkki motocykl z silnikiem o pojemności 76cm miał on 2km przy 3500obr/min (był zamocowany już na ramie). Był on odalany z pedałów . Prędkość maksymalna wynosiła 40km/h (waga tego motoru 40kg)Ale według czeskich konstruktorów moc silnika jest niedostateczna więc w 1933 roku skonstruowali nowy silnik o pojemności 98cm i mocy 2,5km przy 3800obr/min . Ten silnik miał trój stopniową skrzynie biegów sterowaną ręcznie i bębnowe hamulce na oby dwóch kołach . Ten pojazd osiągał około 60km/h przy masie 48kg. Motocykl z oznaczeniem CZ98 pojawia się w prograamie produkcyjnym strakonickiej fabryki także po po drugiej wojnie światowej.Już w pierwszym roku wyprodukowano ich kilka tysięcy sztuk tym razem z iskrownikiem własnej produkcji umieszczony na kole zamachowym i gaźnikiem czechosłowackim jikov |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 11:34, 14 Paź 2007 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja jestem ciekaw jak tam działa gaz i ssanie bo przecież musza być wyprowadzone 2 linki od każdego gaźnika czy;li w sumie 4 (2 ssanie i 2 gaz) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:41, 14 Paź 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hehe w dwóch rączkach gaz. ciekawe wlasnie jak to jest z tym gazem.ale mysle ze motor ma tylko jeden zapłon . bo jak sa po przekatnej to niby jak by to było z wałem?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:48, 14 Paź 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
gaz normalnie tak jak w japońskich starych motocyklach(rozdwojenie linki) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:00, 14 Paź 2007 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fajny bak ma Jakieś S51 chyba takie miały :P Bardzo mi sie podoba ten bak |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|