| Szybki temat. Czy sie opłaca - Wieśka | |
Wysłany: Śro 0:30, 22 Sie 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siemka, czy opłaca się brać tą WSK za tyle kasy ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o tym sądzicie ? Chodzi mi oto że ma papiery a o WSK z papierami ciężko w tych czasach. Z tego co widzę to tez papierów też drogie są po 600-1000 zł
Rozglądam się właśnie za jakąś WSK, Lakier to nie problem są jeszcze wakacje, zrobienie takiej WSK to kwestia dla mnie kilku dni, bezproblemowo.
Jeśli nie znajde nic z papierami to kupie jakiegoś szorta za pare groszy i zrobie, ale wole jakąś zdatna do jazdy z papierami. Tylko nie wiem czy nie szukać lepszej okazji... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 0:40, 22 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 9:08, 22 Sie 2012 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tej WSK się nie opłaca za tyle kasy. Trochę szrot. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cthulhu dnia Śro 9:08, 22 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:08, 22 Sie 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dobra do zamknięcia, już sprzedana ;/
Edytuję post; Albo nie, nie do zamknięcia, opowiedzcie mi coś o cenach, ile w tych czasach na dzień dzisiejszy kosztuje WSK z papierami, nie chce przepłacić albo co..... Nie chce sie sugerować cenami z allegro bo sami wiecie dlaczego...
A i co lepsze Kobuz czy CZ 175 ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 18:05, 22 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:46, 22 Sie 2012 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
porównaj sobie osiągi wsk i jawy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:59, 22 Sie 2012 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja zamiast WSK czy CZ bym brał ETZ 150 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:19, 22 Sie 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
CZ 175. Chodz kobuzem jechałem... Powiem Ci ze elegancko zapierdziela. Ale najlepiej zrobisz jakbyś kupił sobie ETZ150. Ładniejszy i najmniej awaryjny pojazd. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:30, 22 Sie 2012 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
okazja za WSK to jakies 300-400zł, z papierami za 500zł to cena bardzo dobra, wyzsze ceny to normalne ceny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:41, 22 Sie 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie chce MZ, Zawsze chciałem WSK, a to pytanie co lepsze z klasy 175 to z ciekawości bo i tak 175 nie będę brał tylko 125. Może A1 zrobię.
A jakie sa osiagi WSK w porównaniu z jawką, bo nigdy WSK nie jeździłem ?
jeździłem ETZ, tez ładnie idzie. Może w przyszłości, Na razie planuje jakąś WSK odrestaurować. A co do Kobuzów to jak ze skrzyniami biegów ? Bo jakby ze 125 nie wypaliło to może kupie kobuza bez papierów jakiegoś albo coś.
Słyszałem że kobuzy jeszcze coś z zapłonami miały nie tak czy coś takiego ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 21:46, 22 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:21, 22 Sie 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
CZ a WSK silnikowo tak samo stoją. Tu jedynie kwestia wyglądu i komfortu jazdy. Jak będzie szukał to tylko z silnikiem Wiatr. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mlody1432 dnia Śro 22:22, 22 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:23, 22 Sie 2012 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mlody1432 napisał: | CZ a WSK silnikowo tak samo stoją. Tu jedynie kwestia wyglądu i komfortu jazdy. Jak będzie szukał to tylko z silnikiem Wiatr. |
Wiatry nie są za fajne, utarło się, że ten silnik się sypie.
Złoty1996, Wuesce trochę schodzi zanim się rozbuja, ale jak się rozbuja to jest coś pięknego |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cthulhu dnia Śro 22:32, 22 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:49, 22 Sie 2012 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W niewłaściwych rękach wszystko się psuje. Ojciec tyle lat latał na kobuzie z silnikiem wiatra i normalnego silnika nie chciał. Fakt, że to się mu psuło ale nie przez wady konstrukcyjne i tak się w mojej wsi mówiło, że robił czwórkę cały tydzień żeby przez jeden dzień (najczęściej w niedzielę) jeździć i szaleć. Tyle ile w niej było modyfikacji to głowa mała. CZ 350 z miejsca nie miała polotu.
Jeżeli nie będzie gmyrał tak jak mój ojciec to będzie jeździł i jeździł. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 0:31, 23 Sie 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak WSK 125? Słabo się buja ale ma siłe pod górę jak jeszcze nie jest bujnięta? Dobrze ciągnie z niskich?
Bo np. simsona to trzeba było kręcić i epicko pod góry wychodził, ale też szybko się bujał do prędkości maksymalnej. Ja nie należę to tych co jakoś specjalnie zappppp... po prostych, ogarkiem jak wyjade to powoli do celu ale tak żeby silnik lekko miał, czasami lobię na jakichś krętych dróżkach przykręcić. mam 11 z lubię jak motór ma moc nie koniecznie musi dobrze przyspieszać, byle tylko się rozpędzał, nie żeby się wlec na 2 pod małą górkę, więc myślę że z WSK nie będę się męczył.
Lotołem Na Minarelli AM6 - TZR i Peugeotem XP6 a jakoś nie dla mnie te sprzęty. A myśle poszukam se WSK
A CZ jak ze skrzyniami ? Jak z komfortem jazdy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Czw 0:39, 23 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 11:54, 23 Sie 2012 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
WSK 125 ciągnie najlepiej od dołu, do większości górek wydzierasz trójką bez problemu, tyle że prędkość ~90km/h to raczej wszystko co możesz z niej wydrzeć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:22, 23 Sie 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Strasznie mnie to ciekawi, Właśnie czegoś takiego szukam, myślę że WSK 125 będzie idealna....
A i jeszcze pytanie co do CZ, ten mechanizm że kopka i wajcha biegów jest na zmianę to nie jest awaryjne ? Mój kolega ma jawe 250 i mu sie to zacięło teraz tylko na pych. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 15:49, 23 Sie 2012 |
|
|
Cthulhu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Cze 2009 |
Posty: 149 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zloty1996 napisał: | A i jeszcze pytanie co do CZ, ten mechanizm że kopka i wajcha biegów jest na zmianę to nie jest awaryjne ? Mój kolega ma jawe 250 i mu sie to zacięło teraz tylko na pych. |
Prędzej się wytrze niż zatnie, a jak się wytrze to jak wrzucasz dwójkę to przeskakuje na kopniak, wtedy wystarczy tylko wałek wymienić, albo jeden albo drugi. Ten główny w środku silnika da się bez rozpoławiania wyjąć, tylko trzeba uważać żeby takie pazurki nie wpadły do silnika, a jak wpadną to kaplica. Ale OT poszedł xD
Nie martwić się tym i pisać dalej. Temat można potraktować jako ogólny dotyczący pojazdów z PRL - u. W końcu trzeba chłopakowi doradzić i naświetlić co i jak. /mlody1432 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|