 | tradycyjna regulacja gaźnika się nie sprawdza |  |
Wysłany: Sob 19:42, 14 Sie 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Elo mam Hondę Mtx 80R i wiem że regulacja gaźnika polega na tym że: wykręcamy śrubę składu mieszanki tak długo aż obroty nie przestaną rosnać kiedy moto zamula to trzeba podnieść iglicę jednak ja mam w moim mtx-ie iglicę na samej górze, a i tak muszę mieć śrubę od mieszanki na maksa wkręconą bez względu na porę roku, zawsze musi być wkręcona, jeśli choć trochę ją wykręce motor odrazu zaczyna zamulać na 3-ce, dysze mam orginalne i dodam że nie posiadam regulacji pływaka ponieważ jest cały z plastiku i nic niemożna odgiąć. a więć dlaczego ta śruba musi być wkręcona? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Nie 0:01, 15 Sie 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jednak coś musisz robic nie tak przy regulacji skoro tak jest....pokombinuj jednak z tą iglicą i wtedy ustawiaj śrubką. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:23, 15 Sie 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak gaźnik wyrobiony to regulacja nawet nie pomoże. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | Re: tradycyjna regulacja gaźnika się nie sprawdza |  |
Wysłany: Nie 13:30, 15 Sie 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
2124415 napisał: | wykręcamy śrubę składu mieszanki tak długo aż obroty nie przestaną rosnać kiedy moto zamula to trzeba podnieść iglicę |
Nie iglicę a przepustnicę. Nie wiem czy się pomyliłeś czy nie bo Cię nie znam. Może powiesz: "oj, i tak każdy wie o co chodzi". No ja wolałbym abyś ściślej się wyrażał bo nie wiem kim jesteś, co myślisz i nie wiadomo czy zwracać uwagę na takie cuś czy nie. Czy się pomyliłeś czy po prostu nie wiesz. Może się czepiam szczegółów, pomyłek z pośpiechu a może poprawiam faktyczne błędy, cholera wie... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 17:26, 15 Sie 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
pisałem po prostu bardziej ogólnie powiedzmy że trzeba potem wykręcać tą śrubkę od obrotów. Ale kiedy przeprowadzimy już cały ten proces czyli: wykręcasz śrubkę od mieszanki---obroty rosną---wykręcasz śrubę od obrotów---obroty maleją itd. Następnie robisz jazdę próbną i jeśli moto zamula czyli nie dostaje paliwa to nie bawisz się już tymi śrubkami tylko bierzesz i przestawiasz iglicę wyżej a mnie się już takowe przestawianie iglicy skończyło i jedynym sposobem na normalną pracę silnika jest wkręcenie śruby mieszanki spowrotem. A jeśli chodzi o gaźnik to nie jest on zajechany na 100% bo jak ta śruba mieszanki jest wkręcona to motor chodzi idealnie, pali z pierwszego kopa,trzyma ładnie wolne obroty i dobrze się wkręca, Vmax to 105km/h więc gaźnik nie może być zepsuty  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 11:31, 17 Sie 2010 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Aaa, no dobra. Zwracam honor. Nieuważnie przeczytałem Twego posta i myślałem, że masz problem z wolnymi obrotami. Stąd moje zdziwienie dlaczego piszesz o iglicy a nie o przepustnicy.
A wyprzedzenie zapłonu na pewno poprawne? Jak tam świeczki? A może nieszczelności masz? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 0:24, 22 Sie 2010 |
|
|
2124415 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 16 Sty 2010 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: pszczyna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zapłon idealnie ustawiony pali z ręki lajtowo, nie szczelności niema nowe simmeringi i uszczelki, a świeca jest już 1,5 roku ta sama i sprawuje się świetnie (Bosh). To nie jest dla mnie w ogule problem bo mtx jeździ jak powinien i wiem że już na 100% więcej mocy z niego nie wycisnę ale pytam z czystej ciekawości bo wszędzie piszą że by ustawiać gaźnik tak jak trzeba a u mnie to nie zdaje egzaminu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:54, 22 Sie 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak dobrze motor chodzi to po co regulowac gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|