Wysłany: Wto 23:54, 03 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ostatnio miałem ten sam problem jak robiłem koledze silnik WSK 125
raz iskra była, a raz nie okazało się że cewka zapłonowa zakończyła swój żywot, a nie mieliśmy takiej jak potrzeba wiec poszła w ruch cewka butelkowa od jawencji i zrobiłem mu prowizoryczny zapłon wzorowany na instalacji jawki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:29, 04 Mar 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja też mam cewke z jawki podłączoną do instalacji w WSK, już ponad 5 lat bez żadnej awarii, oryginalne kończą swój żywot bardzo szybko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:04, 04 Mar 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bardzo możliwe , że cewka padła bo jak się wsadzi palec do fajki to bardzo delikatnie kopie spróbuje przełożyć z 2 silnika tylko w nim jest to samo , jaki opór powinna mieć ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:37, 05 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zanim sprawdzisz opór to najpierw sprawdź ciągłość uzwojeń cewki
jak wtedy u kumpla sprawdzałem to wtórne było gdzieś zerwane, a powinno być przejście
ustaw miernik na symbol diody i przyłóż jedną końcówkę do kabla który idzie do platynek, a drugą do grotu na który wkręca się kabel W/N
jeśli jest przejście to cewka powinna działać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:51, 07 Mar 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No iskrę jakąś mam tylko bardzo słabą może jak bym wymienił fajkę na tą co nie ma oporu ? Wczoraj ściągnąłem głowice i zobaczyłem coś niepokojącego [link widoczny dla zalogowanych]
Tak jakby ktoś młotkiem prał , to może mieć jakiś wpływ na pracę silnika ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:24, 07 Mar 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kawałki czegoś uderzały w głowicę,widziałem takie coś w Jawce,MZ,Romecie prawdopodobnie jazda bez filtra powietrza lub zacieranie maszyny spowodowały takie ubytki w głowicy,ja mam takie coś w jawce,troszkę papierkiem ściernym przeleciałem i tak jeżdżę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Sob 11:25, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:32, 07 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
moja głowica w jawce miała podobne obrażenia jak wyskoczyło mi zabezpieczenie z tłoka
w głowicy i na denku tłoka miałem powbijane kawałki zabezpieczenia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:04, 07 Mar 2009 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Też tak miałem, po tym jak ukruszył mi się kawałek pierścienia i wypadło zabezpieczenie - na 100% to nie jest coś, co przeleciało przez filtr powietrza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:11, 07 Mar 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To mam rozebrać cały cylinder tłok itp. i posprawdzać czy jest całe ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:30, 07 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
całego nie musisz rozbierać zdejmij tylko głowicę i zobacz czy rys nie ma jak tłok będzie na dole |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:52, 07 Mar 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z tego co pamiętam to nie ma żadnych rys . Ojciec opowiadał , że jak ją kupił to gdzieś po roku jazdy silnik się spieprzył i dał do mechanika i on tam chyba cylinder wymienił i głowice zostawił taką jaka była .
A co z tą iskrą można ją jakoś wzmocnić bo to mrówki nie zabije a co dopiero z benzyną . Fajkę inną da to coś ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:06, 08 Mar 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ściągnij fajkę i zobacz czy bezpośrednio z kabla cię popieści
jeśli nie to zapewne cewka w iskrowniku poszła się je***ć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|