Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory » WFM problem / kilkapytań renowacja Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Wto 23:54, 03 Mar 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


ostatnio miałem ten sam problem jak robiłem koledze silnik WSK 125
raz iskra była, a raz nie okazało się że cewka zapłonowa zakończyła swój żywot, a nie mieliśmy takiej jak potrzeba wiec poszła w ruch cewka butelkowa od jawencji i zrobiłem mu prowizoryczny zapłon wzorowany na instalacji jawki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 12:29, 04 Mar 2009
Piorko
Dziad

 
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Humniska/Rzeszów


Ja też mam cewke z jawki podłączoną do instalacji w WSK, już ponad 5 lat bez żadnej awarii, oryginalne kończą swój żywot bardzo szybko.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 15:04, 04 Mar 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Bardzo możliwe , że cewka padła bo jak się wsadzi palec do fajki to bardzo delikatnie kopie Wink spróbuje przełożyć z 2 silnika tylko w nim jest to samo , jaki opór powinna mieć ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:37, 05 Mar 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


zanim sprawdzisz opór to najpierw sprawdź ciągłość uzwojeń cewki
jak wtedy u kumpla sprawdzałem to wtórne było gdzieś zerwane, a powinno być przejście

ustaw miernik na symbol diody i przyłóż jedną końcówkę do kabla który idzie do platynek, a drugą do grotu na który wkręca się kabel W/N
jeśli jest przejście to cewka powinna działać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:51, 07 Mar 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


No iskrę jakąś mam tylko bardzo słabą może jak bym wymienił fajkę na tą co nie ma oporu ? Wczoraj ściągnąłem głowice i zobaczyłem coś niepokojącego [link widoczny dla zalogowanych]
Tak jakby ktoś młotkiem prał , to może mieć jakiś wpływ na pracę silnika ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:24, 07 Mar 2009
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Kawałki czegoś uderzały w głowicę,widziałem takie coś w Jawce,MZ,Romecie prawdopodobnie jazda bez filtra powietrza lub zacieranie maszyny spowodowały takie ubytki w głowicy,ja mam takie coś w jawce,troszkę papierkiem ściernym przeleciałem i tak jeżdżę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Sob 11:25, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:32, 07 Mar 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


moja głowica w jawce miała podobne obrażenia jak wyskoczyło mi zabezpieczenie z tłoka
w głowicy i na denku tłoka miałem powbijane kawałki zabezpieczenia Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:04, 07 Mar 2009
Szymon
Mega Gaduła
Mega Gaduła

 
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna


Też tak miałem, po tym jak ukruszył mi się kawałek pierścienia i wypadło zabezpieczenie - na 100% to nie jest coś, co przeleciało przez filtr powietrza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:11, 07 Mar 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


To mam rozebrać cały cylinder tłok itp. i posprawdzać czy jest całe ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 16:30, 07 Mar 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


całego nie musisz rozbierać zdejmij tylko głowicę i zobacz czy rys nie ma jak tłok będzie na dole


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 23:52, 07 Mar 2009
50g
Administrator
Administrator

 
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 1079
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło
Płeć: Mężczyzna


Z tego co pamiętam to nie ma żadnych rys . Ojciec opowiadał , że jak ją kupił to gdzieś po roku jazdy silnik się spieprzył i dał do mechanika i on tam chyba cylinder wymienił i głowice zostawił taką jaka była .

A co z tą iskrą można ją jakoś wzmocnić bo to mrówki nie zabije a co dopiero z benzyną . Fajkę inną da to coś ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 0:06, 08 Mar 2009
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


ściągnij fajkę i zobacz czy bezpośrednio z kabla cię popieści
jeśli nie to zapewne cewka w iskrowniku poszła się je***ć


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WFM problem / kilkapytań renowacja
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin