| WFM problem / kilkapytań renowacja | |
Wysłany: Czw 18:37, 18 Gru 2008 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak założyć wahacz w wfm bo ni jak nie da rade te śruby to się jakoś wybija ?
EDIT : Jeszcze będę mieć kilka pytań , tylko jeszcze nie wiem jakie bo robię przy tym : [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 50g dnia Czw 22:44, 18 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:04, 18 Gru 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zapodaj fotkę to może coś poradzę, ale myślę że się wbija
to wszystko musi ciasno tam siedzieć
jak będziesz wbijał to z jakimś gumowym lub drewnianym młotkiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:40, 19 Gru 2008 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sorry za jakość
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:30, 19 Gru 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Prasa hydrauliczna lub pneumatyczna powinna dać radę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:58, 19 Gru 2008 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale mam je ciągnąć do siebie ? ( srube ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:07, 19 Gru 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ona powinna wyjść z jednej albo z drugiej strony tylko że zazwyczaj po operacji prasy czop śruby stykający się z prasą ulega zniekształceniu/spłaszczeniu zależy jak mocno ten dynks tam siedzi najwyżej przy ponownym wsadzeniu tego na miejsce należałoby wyrównać czop i nagwintować,zresztą po co to wyciągać? jeśli chcesz dać do piaskowania to nałóż na to jakieś tulejki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pią 21:09, 19 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:32, 27 Sty 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj rozebrałem stare amortyzatory stan tego tłoczka to
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co tu widzę to :
[link widoczny dla zalogowanych]
zawsze myślałem , że na tłoczku jakaś guma powinna być ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
PS . Nie mam instrukcji od wfm tylko mam do shl i tam na tym schemacie jest jeszcze inaczej i teraz nie wiem czy wystarczy oleju nalać i skręcić , są jakieś zestawy naprawcze do amorków ?
A i jeszcze jedno czy mogę oś wahacz zrobić ze śruby ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:55, 27 Sty 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeśli chodzi o amortyzatory to za wiele ci nie pomogę bo było kilka typów tych amortyzatorów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:47, 11 Lut 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To spróbuje na ciemno to tyle ma robić , by tłoczek ciężko wyciągnąć ale jak ciężko ...
--------------------------------------------
Ośka od wahacza może być ze śruby ? ( chodzi oto czy może być ,że tylko z jednej strony będzie nakrętka a z drugiej łebek ) czy musi być z 2 stron gwintowana ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:46, 11 Lut 2009 |
|
|
Adamos |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2009 |
Posty: 24 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pabianice-Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do amortyzatorów tylnych do wfm to są specjalne zestawy uszczelek, do tych własnie ze amorków, poszukaj na Skuterdębica, w ofercie wfm podajze zestaw 3 uszczelek kosztuje 7 zlotych, (na dwa amory wychodzi 2 komplety). Ja montowałem je u siebie, efekt..? Amortyzatory jak nowe, a oleju lej bodajze 90cm3 tak jak do przednich, jak za duzo to najwyzej przy wciskaniu tłoczyska olej wyleci bokiem.. wytrzesz go i bedziesz wiedział ze wiecej oleju juz się tam nie zmieści.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 23:31, 11 Lut 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Obawiam się , że z tymi jest inaczej , bo jak je rozkręcałem to uszczelka była tylko na tej "zakrętce" (którą się zamyka tą rurkę ) . Te zestawy uszczelek chyba nie są do tego typu , bo mam instrukcję do SHL i tam jeszcze inny jest tłoczek i prawdopodobnie one są do tego typu . Amortyzatory są z Krosna i mają napis M06 ... . Co mnie jeszcze przekonało , że już chyba nic wymieniać ( oprócz uszczelnia czy we wspomnianej " zakrętce " ) to , że w jednym miałem resztki oleju i w miarę tłumił . I teraz nie wiem jutro będę podkładem malował całą wfm-ke i jak już skończę to wymienię tylko uszczelniacze i naleje oleju jak będą działać to dobrze , a jak nie to może zawiozę do Krosna jak będzie tanio a jak nie to kupie ten zestaw .
A co do tej ośki wahacza to może wiesz ? Bo to chyba ,że jest nakrętka z 2 stron to tym można chyba luzy niwelować ?
PS. Dzięki Adamos ty zawsze pomożesz co do WFM na tym czy na tamtym forum |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 50g dnia Śro 23:34, 11 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 0:02, 12 Lut 2009 |
|
|
Adamos |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2009 |
Posty: 24 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pabianice-Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ciężka sprawa z tą osią. Jak juz ci zapewne mowiłem, sprobuj to wszystko dokladnie odczyscić, psikać "WD-kami" i innymi sposobami (ponoć coca cola podgrzana do 40 stopni jest lepsza od WD, spróbuj) jak nie to włozyć te czesc wahacza w ropę na pare dni. Z tego co wiem to gwint już się skopał w na tej osce wiec, sprobuj to jakoś wybijać, tłuc... nie ma rady musi wyjsc...(i tak musisz kupic nową oś,(na skuter debica sa odrazu z tulejami) wiec mysle ze w ostatecznosci palnik, lub lutlampa, i grzać..)..
PS.A faktycznie, teraz dopiero skojarzyłem nick.. Nawet nie wiedziałem ze jestes posiadaczem Jawki.. a tak poza tym to nie ma sprawy... Pozdrawiam i życzę powodzenia.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamos dnia Czw 0:05, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 16:53, 12 Lut 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Źle mnie zrozumiałeś z tą ośką ja już ją wybiłem ( młotek 3 kg starczył ( a jakby nie starczył to mam jeszcze 5kg ) ) Ja nie chce kupować nowej za niecałe 60 zł , bo mam warsztat dobrze wyposażony tokarka/frezarka i te sprawy to te tulejki ojciec mi zrobi tylko problem jest w tym , że mój dziadek umarł a on był tokarzem ,a ojciec gwintu nie umie robić . Narzynką ciężko będzie bo łeb śruby na gorąco jest prany i od tej strony śruba twarda . I z tego nasuwa się pytanie czy ta ośka musi mieć z 2 stron gwint ,czy może być zakręcane tylko z jednej strony a z 2 łeb śruby |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 18:54, 12 Lut 2009 |
|
|
Adamos |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 07 Lut 2009 |
Posty: 24 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pabianice-Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powinna mieć z dwóch stron, lecz myslę ze gdyby był z jednej strony tez by się nic nie stało.. poprostu bedziesz musiał dbać o to aby oś na nowo się nie zakleszczyła..
Faktycznie zle cię zrozumiałem.. Ale niech tamten post zostanie dla "potomności" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:00, 03 Mar 2009 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co ja mam z tą wfm-ką . Już po lakierowałem 2 warstwą podkładu tylko , że skończyła mi się w kieszeni kasa . Ale żeby nie było za pięknie to trochę problemów . Dzisiaj ledwo co ściągnąłem koło magnesowe , aż się ściągacz ugiął . Co do elektryki to nie mam iskry co mam teraz zrobić , przeczyścić styki na palatynkach i jeszcze coś ?? , nie mam silnika podłączonego do stacyjki ale z tego co widzie na schematach to stacyjka gasi silnik na przysłowiowe " zwarcie " . No narazie tyle bo co za dużo to nie zdrowo |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 50g dnia Wto 21:16, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|