| WSK M06B3 125 - Brak wolnych | |
Wysłany: Czw 22:10, 01 Wrz 2011 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Niedawno kupiłem WSKe 125 po remoncie silnika i malowaniu. I sprawa jest taka, że chodzi całkiem ładnie, ale troche osiołowato wkręca się na obroty i nie ma wolnych. Tzn. jak odkręce delikatnie manetkę to chodzi, ale jak puszczę to gaśnie. Śrubkę od obrotów mam wkręconą na maksa, ale mam wrażenie, że jest jakaś krótka. Zapłon i świeca prawdopodobnie ok.
I jeszcze takie pytanie. Czy simmering wałku zdawczego w tej wieśce to wyciągnę bez rozpołówki??
Przy okazji: Jak uszczelnić SPORĄ dziurę w połączeniu tłumik-kolanko??
Sznur odpada, o nie mam dostępu. A dziura jest bo tłumik od czwórki. POMOCY TO PILNE (sąsiedzi już na mnie wrzeszczą ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez heavymen dnia Czw 22:20, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:25, 02 Wrz 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jezeli chodzi o wolne obroty to moze tak jak myślisz - śruba jest za krótka lub przepustnica w miejscu ograniczenia opadania przez tą śrubę - wyrobiona lub wyłamana
możesz też pobawic sie w ustawianie powietrza ale to raczej nic nie pomoże
simeringi bez rozpołówki sie wymienia
a co do uszczelnienia wydechu - robota dla tokarza - musi o dorobić tzw redukcje (zejście z małego kolanka na większy wydech) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 21:20, 02 Wrz 2011 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki wielkie.
Ps. Chyba będę miał świetny sposób na uszczelnienie. Poczytajcie o sznurach do uszczelniania kominków
A z wolnymi to się zobaczy, bo jutro jadę na zakupy (części do wieśky).
A właśnie. Ma ktoś wymiary simmeringu na wałek zdawczy (zębatka zdawcza)?? Model WSKi w temacie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:56, 02 Wrz 2011 |
|
|
Jaceq |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 08 Lip 2011 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:21, 15 Wrz 2011 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sory za lekki odkop. A więc mam problem. W wsce zrobiło się coś w skrzyni. Chodzi o to, że odpalam, sprzęgło wsadzam 1 i ruszam wszystko ok, przejadę się nawet na 2,3, ale zatrzymam się, motorek pracuje, ja wciskam sprzęgło, 1ka i powoli puszczam, a tu zamiast ruszać to zaczyna coś okropnie "napierdzielać" w skrzyni, tak jakby tryb o tryb zapierniczał. I to się tak różnie pojawia, ale jak pcham zgaszony motor i wbijam jakikolwiek bieg to jest normalnie. POMOCY!!! Co to może być?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Inne motory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|