| amortyzatory | |
Wysłany: Śro 21:04, 14 Kwi 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Ile kosztują nowe amortyzatory do jawki W mustangi i w pancerce są takie same amortyzatory |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:01, 14 Kwi 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
w pancerce są zabudowane. a mam pyt? jak w pancerzanku odnowic amorki tylne? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:58, 14 Kwi 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowych nie ma obawiam się A by rozebrać amorki trzeba nacisnąć na szklankę i zobaczysz tam takie jakby nacięcie do kluczyka o rozmiarze 7mm I wtedy już będziesz wiedział co zrobić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:34, 15 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak zdejmiesz szklanki i sprężynę to potem rozkręcasz korpus i wyjmujesz tłoczysko. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:05, 15 Kwi 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czyli raczej nowych nie dostanę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:01, 15 Kwi 2010 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
w sklepie zapewne nie, ewntualnie stare, nieuzywane, które u kogoś lezą w piwnicy itp.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:41, 15 Kwi 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale to jak sie je rozbierze to jak je wyregenerować? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:54, 15 Kwi 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
bo moje amorki z przodu mają luzy co innego na to zaradzić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:04, 15 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
do przednich musisz dorobić/kupić nowe tulejki, z tyłu regeneracja sprowadza się do wymiany uszkodzonych części i wymiany oleju |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 20:10, 15 Kwi 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Musisz tulejki plastikowe kupić które skasują luz, wbijasz je w lag a potem wsuwasz goleń, najlepiej po dwie tulejki na lagę.
Co do regeneracji amortyzatorów krytych w Pancerce podejrzewam że jest identycznie rozwiązane tłumienie jak w simsonowskich amorkach, dlatego regeneracja polega na wymianie simmeringów (10x19x7), filcu,podkładki bakielitowej, a jeśli tłoczki nie działają jak trzeba czyli nieszczelnie zasysają powietrze od dołu to naprawa również tego się tyczy tzn wymiana albo tłoczka albo szklanki, no i ostatnia naprawa jaka może być to powierzchnie pręta należy przejrzeć, jeśli będzie ostro porysany to wymiana, a jak lekko to spolerować, no i na koniec zalewamy olejem 15W (jaka marka to twoja sprawa) 50ml na jeden amorek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:17, 15 Kwi 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co mi dają tulejki jak mam w środku wytarte. potrzebuje całkiem nowe amortyzatory |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:38, 15 Kwi 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to się dorabia tulejki nad wymiarowe i dalej się śmiga |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:36, 16 Kwi 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Można z aluminium dorobić, przejdź się do tokarza z wymiarami i powiedz żeby ci do tych wymiarów dopasował by elegancko dało się wbić w lagę i żeby goleń wszedła jak trzeba. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:38, 20 Kwi 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
gdzie w tylnich jest oil? bo mam na chacie ale nigroma jak je rozebrać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:25, 20 Kwi 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
On jest w tej najgrubszej części amorka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|