Wysłany: Pią 9:53, 07 Sie 2009 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ehh, beznadziejnie wygląda, oslony na nogi i lampa powinny byc biale... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:36, 11 Sie 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Kwadraciak na pedały ?! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:44, 11 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co to za linka obok świecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:56, 11 Sie 2009 |
|
|
Lopez96 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Lut 2009 |
Posty: 178 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ta co idzie na spód silnika ? jeśli ta to jest od biegów bo on ma biegi w rączce na kierownicy a automat do biegów w rometach jest pod spodem ;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:15, 11 Sie 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pewnie doładowanie Mi to na automat nie wyglada |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:14, 11 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodzi mi o ta linkę co wychodzi z głowicy tuż przy świecy zapłonowej |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:37, 11 Sie 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może Odprężnik? xD żeby spuścić kompresje |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Wto 22:38, 11 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:00, 11 Sie 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czujnik temperatury xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:51, 11 Sie 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bez przesady...
"Cylinder aluminiowy z żeliwną tuleją, głowica ze stopu lekkiego z odprężnikiem."
[link widoczny dla zalogowanych]
Ha ludziska moja racja jest mojsza niż twojsza.
Odprężnik zastosowano po to by można łatwiej odpalić z pedałów,tzn wciskało się go w tylko wtedy gdy trza było deptać w miejscu aż do uruchomienia coś na zasadzie rozpędź się by sprzęgło odśrodkowe przeniosło napęd na wał i opuść odprężnik wtedy taka maszyna odpalała stawiała na jedno koło,po czym nauka wheelie i Endo sprawiała przyjemność każdemu. ;P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:32, 12 Sie 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak jak w capkach.Albo małych silnikach diesla np Hatz"y |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:53, 12 Sie 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mnie tylko ciekawi,czy jak silnik masakrycznie się rozgrzeje i będę go kręcił na full obrotach po czym podniosę odprężnik to czy ogień poleci. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:56, 12 Sie 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie silnik zgaśnie,tak właśnie wiele osób zarzyna silniki w maszynach budowlanych 9zageszczarki,skoczki itp) z silnikiem diesla nie chce im sie gazu ujac zeby zgaśiś tylko przełączaj odprężnik i tak oto łamią sie zawory,popychacze itp.
Ale w 2t to to raczej nic sie nie stanie .Spróbuje jutro bo mam kilka pił do asfaltu z 2t i tam jest odprężnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:03, 12 Sie 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W 4T choćby w Junaku odprężnik polega na tym (tak mi właściciel tego sprzęta mówił) że podnosi się zawór wydechowy i że gdy się to zrobi na wyższych obrotach to jak to ujął "fajnie strzela" fakt faktem zarzynanie i to jeszcze klasyka ale to jest właśnie takie odkrywanie sprzęta po calu. No nic czas zakończyć to OT
[link widoczny dla zalogowanych]
Karton i światło cofania od malucha idealne na owiewkę... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:24, 12 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ta naklejka HONDA na baku mnie dobiła, spadłem z krzesła. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:51, 12 Sie 2009 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
i jak kazdy motor na allegro, po wymianie wszystkiego, jeszcze na dotarciu.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|