| ILE RAZY NAJWIECEJ ?? | |
Wysłany: Śro 20:55, 16 Wrz 2009 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam takie pytanko.. ile razy mozna przegrzać silnik na dotarciu ?? Jak sie przegrzeje raz to juz dupa jest z cylka i tloka czy mozna dalej jezdzic ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| Re: ILE RAZY NAJWIECEJ ?? | |
Wysłany: Śro 21:04, 16 Wrz 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
DawidStm napisał: | ile razy mozna przegrzać silnik na dotarciu ?? |
0 !!!! i ani razu więcej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 21:08, 16 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:19, 16 Wrz 2009 |
|
|
DawidStm |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2009 |
Posty: 108 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale ja sie pytam czy jak sie przegrzeje raz to juz dupa ?? czy da sie jeszcze dalej jezdzic ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:24, 16 Wrz 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
DawidStm napisał: | ale ja sie pytam czy jak sie przegrzeje raz to juz dupa ?? czy da sie jeszcze dalej jezdzic ? |
da sie... ale zależy jak bardzo przegrzejesz. jeśli nie bardzo to najwyżej nie będzie dobże palił, a jak bardzo to vmax to 40 (oile uda ci się odpalić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:28, 16 Wrz 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Złoty, proszę ja Ciebie, poucinaj sobie palce, żebyś nie mógł wklepywać tekstów na forum...
Silnika spalinowego w ogóle nie wypada przegrzewać, nie można do tego dopuszczać... Po prostu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:39, 16 Wrz 2009 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale dobra załóżmy że się przegrzał tak, że sam stanął. I teraz podyskutujmy bo nuda na forum :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:11, 16 Wrz 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moze tłok spuchnąć i porobic rysy na cylku albo całkiem sie w nim zaklinować . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 23:02, 16 Wrz 2009 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
u mnie raz się przegrzał i się zatrzymał, nie mógł odpalić na popych. Po odczekaniu 15-20 min odpalił normalnie. Ale miał I szlif i oryginalny tłok. Potem już uważałem na jazdę, a dymiło się za mną jak cholera, no fakt był już listopad 2006. Nigdy nie zapomnę jazdy motorem po remoncie - i to jeszcze jawką - bo jest małe prawdopodobieństwo, że się coś spierdzieli a z jawką nigdy nie wiadomo kiedy nie będzie służyć, samo dobrze wiecie jak to z nią jest. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lord-89 dnia Śro 23:03, 16 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 7:54, 17 Wrz 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A to nie rozumiem czegoś.. W romecie to wiadomo kiedy się coś będzie psuło czy jak? Nie lubie takiego gadania bo mi jawka nie nawala A co do tego przegrzewania to czasami jeździło się długo i bardzo szybko (jak na jawke:P) bo jak kumple jechali simami, jeden 70ccm w serii a drugi zwykłą sr 50 to trza było cały czas pod 70km/h ganiać bo nie nadążałem, silnik po takiej katuszy był gorący w uj, na postoju było czuć ciepło z cylndra na kierownicy xD Ale o dziwo nie tracił chęci do życia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:00, 17 Wrz 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo im szybciej jedziesz tym masz lepsze chłodzenie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:39, 17 Wrz 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I więcej mieszanki przelatuje przez układ korbowo-tłokowy i co za tym idzie lepsze smarowanie i chłodzenie poprzez olej zawarty w mieszance.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to link uprzywilejowany ze względu na pomocna treść w tejże temacie,autor Awers/MZ-klub. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Czw 15:40, 17 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|