Wysłany: Sob 23:27, 14 Lut 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jakie mogą być efekty jazdy na jednym pierścieniu ?Większy v-max ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:35, 14 Lut 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mniejsze tarcie lepiej się wkreca na obroty mniejsza kompresja i leprzy V-max |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:43, 14 Lut 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie rozumiem . Mniejsza kompresja = większy V-max ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 23:50, 14 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie. O kompresje martwiłbym się najmniej. Jeśli pierścień ma przerwę w normie to będzie ok. Wg mnie same korzyści. Mniejsze tarcie, żwawszy. Mój Simek, na filmikach na moim yt, ma właśnie jeden pierścień. Ale gaźnik nie wyregulowany, wyruchany cylek i tłok... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:05, 15 Lut 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a Jak mam gdzieś cylinder dotarty na 2 pierścionki to moge bez problemu jeździć na nim na 1 pierścionku ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 2:20, 15 Lut 2009 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
lepiej dać do szlifu i dać nowy tłok na 1 pierścień |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:17, 15 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
michal_b17 napisał: | a Jak mam gdzieś cylinder dotarty na 2 pierścionki to moge bez problemu jeździć na nim na 1 pierścionku ? |
Jak masz gdzieś tam cylek dotarty, a tłoka do tego brak, to zrób szlif lepiej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:09, 15 Lut 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale ja mam ten cylinder i mam też dotarty na nim tłok.Czyli moge na tym jeździć na jednym pierścieniu ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:19, 15 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak, ale pierścionek jakiś dobry nowy kup. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:26, 15 Lut 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam pare nowych kupiłem niedawno na zapas.Jutro to złoże do kupy i zdam relacje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:48, 15 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przed montażem, włóż pierścień do cylindra i zobacz czy jest ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:01, 17 Lut 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Powiem tak.Chętnie bym ją wypróbował ale nie mam gdzie jej odpalić.Cały asfalt w śniegu , podwórko też i nie chce załapać bo kompresja na to nie pozwala i koło się ślizga.
Normalnie mnie nosi ale coż zrobić... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 14:20, 18 Lut 2009 |
|
|
Lopez |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2008 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suchedniów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Słuchaj... Jak chcesz miec naprawde dobry efekt to pierwsza rzecz-kup tłok jednopierścieniowy i daj cylinder do szlifu pod ten tłok. Wtedy mówisz kolesiowi żeby Ci ciasno spasował to wtedy będziesz miał lepszą kompreche i kupujesz jeden dobry pierścień, zakładasz i ostrożnie docierasz przez pierwsze 50-100km. Potem zobaczysz, że motorek inaczej chodzi niż na 3 pierścieniach. Oryginalnie w jawkach czechosłowackich były montowane tłoki 2 pierścieniowe i takie do tego motoroweru są najlepsze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:23, 18 Lut 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to załatw mu jednopierścieniowy do Jawki. Ciasno spasować? Określ się, jaki luz montażowy... Luz daje się w takich motorkach 0.03-0.04mm. Jeśli chcesz ciaśniej, np. 0.02mm to nie polecam, właśnie dlatego cylindry RZT nieraz się zacierają... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:52, 18 Lut 2009 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chyba w serwisuwce takie coś powinno być jak pasowania tłoka pod cylinder z odpowiednimi odchyłkami. Spasuj za mocno tłok to jak ci będzie puchł to nawet 100m nie przejedziesz niewspominając o szkodach zacierającego się tłoka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|