| Jakiś nowy motor | |
Wysłany: Śro 17:58, 06 Cze 2012 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam planuję sprzedać jawke i kupić coś innego polecacie mi sime sr 50? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 19:00, 06 Cze 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
osobiście bym nie kupił nigdy SR 50 bo jest o wiele słabsza od s51 gorzej się prowadzi przez małe koła i bardzo słaby dostęp do silnika. ale to tylko gadanie człowieka który wolałby np. jawke od DT czy jakiegoś aeroxa ;]
osobiście kupiłem simka z myślą "aaaaaaa jawka jest słaba i stara, simkiem to se moze lepiej polotom" ale tak się psuł jak nawiedzony wywaliłem kupe kasy i dalej nic. Wydałem ostatnie kase na simka i siadł silnik. Teraz zrobiłem to co trzeba bylo ale nie... Simson jak robisz remont musi mieć zrobione WSZYSTKO i DOBRZE na DOBRYCH CZĘŚCIACH. Inaczej więcej popchasz niż pojeździsz. Ja już nie miałem kasy i..... teraz i tak więcej kilometrów robię teraz jawka niż simkiem. Nie żebym miał jakiś uraz do simka bo tylko u mnie się takie cuda dzieją, ale jak simek chodzi ( żadko się zdaża ) i się tak przejadę kilka razy a potem jawką to stwierdzam że jawka wcale nie jest zła
A tak poza tym to bardziej od SR polecam simka S51 znam sporo simków SR część po remontach część jakieś DDR i jakieś tuningi i żaden nie ma szans z Moim s51 na cylku 60 ccm na przyśpieszenie. na prędkość też nie ale w miarę zbliżone.
A i jeszcze jedno... przy kupnie simka... Bier TYLKO I WYŁĄCZNIE w bardzo dobrym stanie i z JESZCZE LEPSZYM silnikiem. chyba że chcesz do remontu. A jak chcesz do remontu to rób w silniku WSZYSTKO i DOBRZE na ORYGINALNYCH częściach, jeśli chcesz simka zrobić na jakichś no-name'ach i łożyskach za 5 zł to lepiej od razu sobie podziękuj i za ten chajs Nakup sobie paliwa do jawki Dobrze zrobiony simek to jest to....
Simek na kiepskich częściach to studnia bez dna, który pochłonie więcej niż to wszystko warte.
Podsumowując:
-Simek w idealnym stanie -TAK
-Simek oryginalny DDR z niewielkim przebiegiem -TAK
-Simek do remontu, jak masz dużo kasy na porządny remont silnika -TAK
-Simek do remontu, z myślą zrobienia na zwykłych częściach i tylko tego co jest maxymalnie zużyte -NIE
-Wydanie ostatniej kasy na średniego simka a sprzedasz dobrej jawki żeby mieć na niego pieniądze - NIE
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 19:24, 06 Cze 2012, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 23:02, 06 Cze 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Olał bym te wszystkie wiekowe sprzęciory nie oszukujmy się awaryjne i do jazdy na codzień poszedł w ślad jakieś japoni chyba że czujesz jakiś sentyment to jak poprzednik wyżej Polecam s51 enduro. Simson sr ma małe koła, ciężki dostęp do silnika co za tym idzie liche chłodzenie i nie dopracowaną ramę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:56, 07 Cze 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale ślicznie pasuje tam silnik od WSK, z boku tylko kratki dorobić i podwyższyć osłonę na środku, nic się psuć nie będzie a mocy wystarczy:) rzadko kto zauważa taka przeróbkę na pierwszy rzut oka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:33, 07 Cze 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Albo od MZ ETZ 150 Mocy nie tylko "Wystarczy" powiem więcej... Będzie jej za dużo
Ale nie polecam. Nie zmienia to faktu że się słabo prowadzi ( co przy tej mocy to wiadomo co ) słaby dostęp do silnika itp. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Czw 19:37, 07 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 2:14, 08 Cze 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale jak silnik jest mało awaryjny to słaby dostęp w niczym nie przeszkadza, wiele bym dał za Osę teraz... a silnik od ETZ 150 trochę za duży żeby go zgrabnie ukryć... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:36, 08 Cze 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A hamulec przedni ogarnie takie wyzwanie? Bo przecież hamowanie tylnym to nieporozumienie, to akurat można wyjąć bęben, będzie lżejsza maszyna. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 12:30, 08 Cze 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to najlepiej od razu wywalić oba bębny bo SRka po wciśnięciu hamulca przedniego nurkuje i to ostro bo przód miękki bardzo jest. A no i te małe koła.... przy silniku ETZ przy większej prędkości... Jeszcze jak przyjdzie przyhamować na łuku czy coś.....
My tu o jakichś wyrobach z silnikami od ETZ a tu Ludzie chcą się dowiedzieć jaki moplik po jawce nabyć ;]
Polecam Jakąś DT w podeszłym wieku czy cuś w tym stylu. Jakieś enduro do 3500 ładne kupisz a dobre, na pewno lepsze od jawki ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 9:51, 09 Cze 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miałem SR i mimo małych kół, motyl**** dostępu do silnika i tego ze sie psuł. TO nie narzekałem. Bardzo przyjemny i wygodny do jazdy w trasy dalsze. Simsone byłem w Staszowie oddalonym od mojego miasta o 120km. Tak ze. Polecam elektronika, A czy ja wiem złoty. Ja powymieniałem wszystkie łozyska i w sumie gdyby nie ta wyrobiona głowka od korbowodu to bym nie miał z nim wiekszych problemów. Ale bardziej bym polecił Yamahe RD80. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 10:32, 09 Cze 2012 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Za 3,5 wcale nie musi być dt-ka czy senda z wąsami . 2002-2004 jest możliwe za tą cenę . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|