| Po co tuningujemy nasze maszyny... | |
Wysłany: Wto 22:14, 06 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
No to tak - żeby nie robic niepotrzebnego OT w pewnym temacie, zalożyłem ten oto, abyśmy się wypowiadali.
edek napisał: | No i panowie o tym własnie mówie!
A co do motorynki to jest specyficzny motorek i zawsze była rywalizacja kto wsadzi coś większego do motorynki.
Przeróbki w motorynce ? Jestem jak najbardziej za
P.S co tu tuningowac silnik w Jawce?? Zeby sie pochwalić jak ich motorek pali kapcia? Bez sensu... |
Niektórzy tuningują swoje motocykle, aby pokazac innym, że "takie stare padło, ale Cię w tyle zostawia!". :P Bez urazy oczywiście, bo ja uwielbiam wszystkie motory. ;]
Inni, bo nie mają pieniędzy na "wypasiony sprzęt" (no nie mało kasy :P), ale mogą sobie pozwolic na wytoczenie podkowy itp. zabiegi. No np. rozpołówka silnika i grzebanie w nim nic nie kosztuję, jedynie czas (i nerwy :P). Nie mówię o korekcie kanałów i innych tuningach wg. Pana Sałka.
Więc IMHO to jest sprawa każdego z nas, czy chce dłubac w silniku, czy nie.
Proszę się wypowiadac, dlaczego jeszcze tuningujecie maszyny.
Proszę Moderatorów i Administratorów o wsparcie - jeśli będą wypowiedzi typu "ja se tyjuninkuje motór, bo nienawidze tych gównianych skuterów !", proszę je wtedy usuwac.
Pozdrawiam, Buniek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:18, 06 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przenosze mojego posta tutaj:
A ja widzę w tym sens... Niektórzy nie mają papierów na to, żeby móc jeździć pojazdem z większym silnikiem. Więc usprawniają motor tak, żeby mieścić się w przepisach oraz czerpać większą przyjemność z jazdy. I tu wcale nie chodzi o szpan. Poprostu dla własnej satysfakcji. Zastanówcie się: jaki jest sens jeżdzenia motorem, kiedy nie można spokojnie wyjechać na drogę publiczną. Wg mnie żaden. Chyba tylko przypadkiem wyłączającym się z tej reguły jest nauka jazdy. W końcu jeździć się gdzieś z dala od niebezpieczeńst stwarzanych swoja osobą i przez innych nauczyć trzeba |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:38, 06 Lis 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sory ale piórko autentycznie nie mogę !
Jak chcesz sobie jeżdzić z większa mocą to se kup mocniejszy motor a nie pierdziel sie z przeróbka i tuningiem na siłe! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:24, 06 Lis 2007 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
edek napisał: | Sory ale piórko autentycznie nie mogę !
Jak chcesz sobie jeżdzić z większa mocą to se kup mocniejszy motor a nie pierdziel sie z przeróbka i tuningiem na siłe! |
kurde ja już nie mam słów do Ciebie i do piórka w KAŻDYM temacie się kłócicie normalnie jak się nie uspokoicie to będę musiał pogadać z adminami i modami tego forum co z waszym dalszym losem przecież atmosfera na forum powinna być miła a wy to wszystko zakłócacie jak się chcecie kłócić to macie od tego pw i gygy ;p( nie żebym się rządził ale jak tak dalej pujdzie to chyba będę musiał odejść z jawencji bo kiedyś tu było miło ale przez wasze kłótnie mi coraz mniej chce się tu zaglądać)
a wracając do tematu ja tuninguje motory po to by mieć zapas mocy pod ręką ale tuning tylko taki jak najbardziej bezpieczny dla silnika( czyli wg. mnie tuning nie może znacząco wpływać na szybsze zużycie silnika bo motor ma mi dobrze służyć i być przeważnie niezawodny ) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 23:46, 06 Lis 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Popieram słowa Godzika (co do kłótni), ale nie chcę tu ku*wa żadnego offtopu ze strony Piorka i Edka, zakumano? Nie chodzi mi o Godzika, tylko nie chcę, żebyście teraz zaczęli się kłócic. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 7:36, 07 Lis 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piorko napisał: | Przenosze mojego posta tutaj:
A ja widzę w tym sens... Niektórzy nie mają papierów na to, żeby móc jeździć pojazdem z większym silnikiem. Więc usprawniają motor tak, żeby mieścić się w przepisach oraz czerpać większą przyjemność z jazdy. I tu wcale nie chodzi o szpan. Poprostu dla własnej satysfakcji. Zastanówcie się: jaki jest sens jeżdzenia motorem, kiedy nie można spokojnie wyjechać na drogę publiczną. Wg mnie żaden. Chyba tylko przypadkiem wyłączającym się z tej reguły jest nauka jazdy. W końcu jeździć się gdzieś z dala od niebezpieczeńst stwarzanych swoja osobą i przez innych nauczyć trzeba |
Cytat: | Sory ale piórko autentycznie nie mogę !
Jak chcesz sobie jeżdzić z większa mocą to se kup mocniejszy motor a nie pierdziel sie z przeróbka i tuningiem na siłe! |
Wy nie pamiętacie użytkownika segera gadał podobnie jak wy by przyznać swoją racje aż w końcu wyleciał i dobrze więc jeżeli jeszcze chcecie być na tym forum to polecam sie pogodzić
a co do tematu tuningowanie motorku może mieć różne opcje
1.dla własnej satysfakcji
2.By być szybszym od innym motorowerów starszej generacji
3.By zaskakująco wyglądał np "patrz jawka jedzie nie to Yamaha i wyjebka bo to jawka hehe"
4.nawet spotkałem się z takim tuningiem by motorek miał dużo mocy i dobrze jeździł we dwie osoby np z laską
więc jest kilka opcji każdy pewnie spełnia jakąś a może nawet wszystkie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 7:44, 07 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mu nic nie mówie, wyrażam swoje zdanie. A on wyjeżdza z jakiemś pier******m. I nie narzucaj mi swojego zdania. Pozatym wytłumaczyłem też dlaczego nie kupuje większego motoru. Jakbyś CZYTAŁ UWAŻNIE to byś wiedział...
Ps: On się popisuje... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:26, 07 Lis 2007 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
buniek92 napisał: | Popieram słowa Godzika (co do kłótni), ale nie chcę tu ku*wa żadnego offtopu ze strony Piorka i Edka, zakumano? Nie chodzi mi o Godzika, tylko nie chcę, żebyście teraz zaczęli się kłócic. |
Ja prosze nie moderuj Ale masz racje Piorko i Edek kłucić sie na gg a robić burdel na forum. Wracamy do tematu. A i dlaczego np. ja tuninguje swój motor ? Bo fakt chce dać po dupie innym odkurzaczom ale również dla własnej przyjemności prędkość podróżna 70km/h i sie jedzie a nie 50 i nie wiecej to nie dlamnie. Dopuki jeżdże ogarem oficjalnie po drogach będe starał sie go ulepszać. Mówicie że po przeróbkach silniki padają szybko. Gówno prawda jak w trakcie rozpołowienia silnika zrobi sie i remont i porządny tuning. Wydech z komorą rozprężną nowy kruciec gaźnik 19mm plan głowicy podkowa poprzerabianie kanałów na inne kąty wielkości itp. Zrobiłem te przeróbki na początku wakacji zdjołem niedawno cylinder to tylko tłok pierscienie i szlif wał igiełka przy okazji kilka ulepszeń i już jest lepiej. Robie to też dlatego że lubie coś grzebać przerabiać ulepszać taka moja pasja. No to chyba wszystko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:38, 07 Lis 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok nie kłucimy sie! Ale mnie to wqurza taie pierniczenie a co by było gdybym coś jeszcze wypolerował i zwiekszył...
Ok ale koniec offtop! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 16:46, 07 Lis 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piorko napisał: | Przenosze mojego posta tutaj:
A ja widzę w tym sens... Niektórzy nie mają papierów na to, żeby móc jeździć pojazdem z większym silnikiem. Więc usprawniają motor tak, żeby mieścić się w przepisach oraz czerpać większą przyjemność z jazdy. I tu wcale nie chodzi o szpan. Poprostu dla własnej satysfakcji. Zastanówcie się: jaki jest sens jeżdzenia motorem, kiedy nie można spokojnie wyjechać na drogę publiczną. Wg mnie żaden. Chyba tylko przypadkiem wyłączającym się z tej reguły jest nauka jazdy. W końcu jeździć się gdzieś z dala od niebezpieczeńst stwarzanych swoja osobą i przez innych nauczyć trzeba |
Zgadzam się w 100 %. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 18:21, 07 Lis 2007 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja chce Stuningować Wygląd żeby jawka sie wyróżniała wsród innych motorków i żeby nie miała ogólnej opini że to Gruz. Planuje tuning silnika ale bez wymieniania częśći bo na tyc hmotor sie sprawóje zarąbiście mam namyśli taki tuning jak np.Plan głowicy. Jak wam sie chce możecie mi napisać co można zrobić co jest bezpieczne dla silnika i nie wymaga wymiany części |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:32, 07 Lis 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja nie mam większych przerubek
jedyne co zrobiłem to uciołem kolanko wydechu i zmieniłem fabrycznądysze na dysze 89 (po tych przerubkach jawa leci prawie 80km/h i jest bardziej elastyczna)
zrobiłem to bo uzależniłem sie od prędkości |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:37, 07 Lis 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:11, 07 Lis 2007 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja kupiłem jawke to miałem w drugim gażniku
i se przełożyłem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:07, 07 Lis 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
I co to wnosi do tematu??Pytanie nie brzmiało "jaki masz tuning w jawce" tylko "po co tuningujesz jawke". Trzymajcie się tematu. Pozatym tajemnica twojej cudownej dyszy została rozwikłana. Przeczytałeś wartość na odwrót... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|