| Rover 214 1,4 benzyna - mały problem... | |
Wysłany: Sob 11:11, 23 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!
Moja mama posiada rovera 214 z silnikiem 1,4 w benzynie. Od jakiegoś czasu po wdepnięciu gazu paliwo leje się ciurkiem przez wydech. Jest to silnik na "injection", czyli jeśli się nie mylę na wtrysku. Jeszcze jakiś czas temu, mocno przerywał, dusił się, więc zrobiłem to co w mojej mocy: wyczyściłem świece [mają koło 10k przebiegu], ustawiłem na nich przerwę i wymieniłem filtr powietrza. Problem wtedy ustał, ale jak kiedyś mama ruszała nim z pod garażu i dała mu trochę więcej gazu to zauważyłem jak paliwo leje się z rury dosyć mocnym strumieniem... Dodam jeszcze, że w wakację jeden mechanik na trasie wymieniał mamie rozdzielacz zapłonu. Czy to może być wina źle ustawionego kąta wyprzedzenia zapłonu? Powiem jeszcze, że samochód normalnie jeździ, przyśpiesza itp. ale przecież paliwo powinno być spalane... Macie jakiś pomysł? Sam silnik nie jest w najgorszej kondycji, bo nie bierze oleju, ani nic z tych rzeczy. Świece wyglądaja zdrowo, nie są jeszcze "wytarte", kolor całkiem zwykły.
Wiecie, co to może być? Ktoś ustawiał kiedyś zapłon w tego typu samochodzie? Motor chyba ten sam co kiedyś w poldkach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 11:30, 23 Sty 2010 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak Ciepły to jak się zachowuje ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 11:47, 23 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zimny i ciepły to samo. Zapomniałem dodać, że nie dzieje się to non stop, ale często. Po prostu po dodaniu gazu leje się paliwo. Silnik osiąga 90 stopni, termostat chodzi. Może coś z tym rozdzielaczem? To na nim ustawia się wyprzedzenie zapłonu? Może wtrysk do regulacji/czyszczenia?
Edit:
Na zimnym odpala bez problemu. Tak jak pisałem jeździ też normalnie, ale gdyby paliwo się tam jeszcze kroplami lało to spoko, ale to ciurkiem leci... =/ Może za dużo paliwa dostaje? Albo świece trzeba wymienić? Może inna ciepłota.. no sam nie wiem. Musze sprawdzić jakie tam świeczki wchodzą i porównam.
EDIT:
Mam już typ świecy. NGK BKR6E V-line 28 0,9mm. Najpierw sprawdzę świece. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafalzo dnia Sob 11:57, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 12:30, 23 Sty 2010 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
A czy napewno to jest paliwo Bo po mojemu to woda, brat ma to samo w swoim rowerze 200. Jak masz injection to napewno ten sam silnik co w roverze 200 1.4si 103KM. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Sob 12:32, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:37, 23 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A wiesz, że o tym nie pomyślałem? Tylko czemu leci takim strumykiem? Musze to sprawdzić, bo szczerze nie przeszło mi to przez myśl... Tylko, że problem był nawet jak było cieplej także nie wiem, ale zobacze. Dzięki w każdym razie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:44, 23 Sty 2010 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
moze po prostu jest jakies rozszczelnienie w ukladzie chlodzenia..? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:53, 23 Sty 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Układ chłodzenia ładnie uszczelniony więc to nie to, łączenie głowicy z blokiem wygląda tak sobie ale jeszcze nie ma złych objawów. Płyn czysty, poziom oleju się nie zmienia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:38, 23 Sty 2010 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pierwsze primo, upewnij się, czy to paliwo. Jeśli tak, to może być to chociażby przepustnica (niby lubi w K16 padać).
Jeśli jednak to woda, to zobacz, czy masz masło pod korkiem wlewu oleju, czy płynu chłodniczego czasami nie ubywa... Jak tak to wiadomo, uszczelka pod głowicą.
W Polonezie amsz ten sam silnik, a na forach FSO wałkują tematy dot. K16. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:06, 24 Sty 2010 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może to też być wina paliwa bo wiadomo jak to polak chce szybko i łatwo zarobić kase na stacji to nie kupi wiecej paliwa tylko dopakuje wody. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Nie 21:08, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:14, 24 Sty 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z tą benzyną to prawda spróbuj dać benzyne do zamrażarki i wtedy sprawdzisz czy coś dodali do benzyny |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Pon 12:13, 25 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 0:10, 26 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na twoim miejscu zmniejszył bym przerwę na 0,7 mm |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|