 | Silnik pietrowy |  |
Wysłany: Wto 10:24, 02 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
brak mi słów
zastanawia mnie tylko jak to ustrojstwo działa  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Wto 10:57, 02 Cze 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Wto 13:37, 02 Cze 2009 |
|
|
KUBA1 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Cze 2007 |
Posty: 379 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Czegoś takiego nie widziałem.. ale że działa to najwazniejsze .... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:48, 03 Cze 2009 |
|
|
stiepanek |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 02 Lut 2007 |
Posty: 93 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Katowice |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kurde tak patrze na ten silnik iiiiiiiii
Wał jest w skrzyni korboweji porusza pierwszy tłok a ten drugi to niewiem jak sie porusza  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:21, 03 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tłoki są połączone sworzniem i pracują na przeciw siebie oddzielone czymś w rodzaju głowicy
wygląda to mniej więcej tak
zielone to sworzeń łączący oba denka tłoków, żółte to coś w rodzaju głowicy
zagadką pozostaje tylko uszczelnienie pomiędzy sworzniem, a głowicą
rysunek zaporzyczony z [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Śro 17:24, 03 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:32, 03 Cze 2009 |
|
|
mar3g |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 29 Paź 2008 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Podolsze Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jednym słowem :BESTIA!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:34, 03 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
takie coś można zastosować praktycznie w każdym silniku 2T, pozostaje tylko kwestia tego nieszczęsnego uszczelnienia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:17, 03 Cze 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Czy mi się wydaje czy to ma jedną dosyć dużą wadę? podczas eksplozji siła naciska na dolny i górny! tłok przez co może się górny oderwać. ;P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:42, 03 Cze 2009 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wolfiq napisał: | Czy mi się wydaje czy to ma jedną dosyć dużą wadę? podczas eksplozji siła naciska na dolny i górny! tłok przez co może się górny oderwać. ;P |
Wydaje ci się. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:02, 04 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:36, 04 Cze 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
O kurcze widzialem. Ej a jak on zatkal 2 cylek glowica jest u góry czy jak ??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:46, 04 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
U góry jest coś w rodzaju puszki która zamyka drugi cylinder i pełni funkcję komory korbowej dla drugiego cylka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:50, 04 Cze 2009 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wątpie, czy ten dodatkowy cylinder daje choćby 70 procent tego, ile osiąga pojedynczy gar. Dużo lepiej byłoby to zastosować w Jawce, gdzie cylinder jest w poziomie. Byłoby lustrzane odbicie a tak to... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:01, 04 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie ma znaczenia położenie cylindra wszystko przecież działa tak samo, oba silniki to 2T |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:19, 05 Cze 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pią 12:20, 05 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:03, 05 Cze 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Link do tego filmiku zapodałem kilka postów wyżej, ale mniejsza o to może i silnik chodzi na wysokich jak 4T ale w tym silniku na jeden obrót wału przypadają dwa pełne cykle pracy
Ciekawe jak sprawdziło by się takie rozwiązanie konstrukcyjne w Jawce  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pią 16:07, 05 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 3
Idź do strony 1, 2, 3 Następny
|
|
|
|