 | Simson s51 |  |
Wysłany: Pią 14:13, 23 Sty 2015 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witajcie Panowie
Upatrzyłem sobie simsona s51 podobno jest na chodzie itp. Ile by kosztował remont wał(jaka i czy jest różnica między wypełnionym wałem a nie[i czy jest sens kupować wał np. s71 chodzi że do większego cylindra czy nie ma różnicy w wykonaniu tylko w cenie?]) cylinder może 60(co dają kanały w cylindrze np 60/4/3 jakoś tak) lekki tuning . w ogłoszeniach jest napisane że OoO z niemiec a w innych że z Polski czy jest jakaś różnica w częściach ? i lagi z mz żeby go podnieść przód smt033 . Ile to by kosztowało wał tłok cylinder głowica gaźnik ale nwm czy coś da.
P.S. Wiem że takie motocykle to skarbonka bez dna przekonałem się ale chciałbym z simsona zrobić COS |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Śro 14:32, 28 Sty 2015 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
W możliwie dobrej jakości części zaopatrzysz się tutaj -->http://www.jackmotors.pl/
Cylinder 60\4\\3 to cylinder o 3 oknach wydechowych i 4 kanałach płuczących wszystko to oczywiście przyczynia się do lepszych osiągów z dostrojonym gaźnikiem i wydechem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 15:38, 28 Sty 2015 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Stachu.G napisał: | W możliwie dobrej jakości części zaopatrzysz się tutaj -->http://www.jackmotors.pl/
Cylinder 60\4\\3 to cylinder o 3 oknach wydechowych i 4 kanałach płuczących wszystko to oczywiście przyczynia się do lepszych osiągów z dostrojonym gaźnikiem i wydechem |
Ale czy te przeróbki się opłaca na 60 bo to gaźnik do wymiany i tłumik
[link widoczny dla zalogowanych] znalazłem coś takiego ale troche drogo jak na lekki tiuning -,- |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pią 19:38, 30 Sty 2015 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na pewno silnik będzie bardziej elastyczniejszy i mocniejszy od seryjnego zależy jakie masz oczekiwania.
chylo zaopatruje w tuningowane zestawy hurtownie jack do której ci podałem link wyżej, zlecić komuś przeróbkę na swoim cylindrze opłaca się tylko wtedy jak masz org DDR jeśli nie, najlepiej chyba kupić nowy, gotowy.
Zmiana gaźnika i tłumika może nie jest konieczna, w gaźniku możesz najwyżej zmienić dysze, w orh tłumiku trochę zmodyfikować wkład tyle że wtedy silnik nie rozwinie pełnej mocy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:03, 24 Lut 2023 |
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Luźne gadki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|