Wysłany: Pią 10:53, 26 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
powinno wytrzymać ale nie ryzykowałbym, ścianka tulei jest i tak już bardzo cienka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:03, 26 Mar 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wydaje mi się że na agmocie nie wystawiali by czegoś co mogłoby nie pasować. musi być dobre bo maja tez pierścionki 40,75 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:07, 26 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
bo to są tłoki do szlifu tego 60cc z allegro on ma o 2mm więcej materiału na tulei.
Czechosłowacy przewidywali ostatni szlif na 39mm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:16, 26 Mar 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a no widzisz ale tego z allegro nie będę kupował bo to jest gówno... a powiedz mi jeszcze jedną rzecz. Jak robiłeś szlifa swojego cylka to pasowała Ci potem głowica?? I czy miałeś tą głowice planowaną |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:14, 26 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Głowica zostaje fabryczna |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 12:23, 26 Mar 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam głowice splanowaną 2mm to chyba nic nie będzie przeszkadzać ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:18, 26 Mar 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nic się nie stanie ale docieraj lepiej na zwykłej nie planowanej, po docieraniu dopiero załóż mu głowice splanowana |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 1:45, 27 Mar 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam dotarty czeski cyl rozwiercony na 40mm, no i sprawuje się świetnie, tylko tuleja jest dość cienka. 40mm z pewnością Ci wystarczy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:43, 27 Mar 2010 |
|
|
Radziov |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 28 Sty 2010 |
Posty: 45 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I chyba tak zrobię ale tak z ciekawości to wejdzie to 40,50mm czy raczej nie da rady? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:50, 27 Mar 2010 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no wejsc wejdzie ale masz wieksze ryzyko na to ze ci wszystko padnie jak pojezdzisz kilkanascie kilometrow xD sluchaj ty juz nie bajeruj z tym 40,50mm tylk zrob na 40 i bedzie git xD pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:27, 27 Mar 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak mogę zobaczyć po którym szlifie mam cylinder |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:04, 27 Mar 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Musisz mieć bardzo dokładną suwmiarkę i mierzysz... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:50, 27 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najlepiej elektroniczną |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 21:15, 27 Mar 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a po szlifie dociera się 1000km |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 1:50, 28 Mar 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
1000km tyle to pisze w książce serwisowej więc wiesz znajdź mi osobę ,która zrobi równe 1000km. Kolega na świeżo złożonym silniku pizgał już trasę 50km Bez przerwy i nic mu się nie stało więc 1000km to lekka przesada |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|