Wysłany: Czw 14:15, 22 Lip 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silnik jest w pełni odblokowany, jeszcze na dotarciu. Został przeprowadzony remont przez poprzedniego właściciela, wymieniony cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń, łożysko igiełkowe na korbowodzie. Na liczniku ma teraz 27000 przebiegu. Aktualnie nie myślę przy niej nic robić, chociaż kusi mnie założenie gazboxa żeby zmniejszyć tę dziurę między niskimi a wysokimi obrotami. Jedyne co mnie trochę z początku denerwowało to taki jakby podwójny luz między 5 a 6, ale to podobnież jest urok AM6. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mlody1432 dnia Wto 21:21, 05 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 15:23, 22 Lip 2010 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
michal ja porostu oceniam :P nie pasuje to nie patrz pff.. mlody1432 to piekna furka ci sie udala;] ja jezdzilem yamaha tzr z 208 roku i nie czulem zadnych roznic miedzy biegami tZn ze jakis luz lub cos w tym stylu ;] wszystko ladnie wskakuje ;] szerokosci zycze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:25, 22 Lip 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Grzess1995 napisał: | ja jezdzilem yamaha tzr z 208 roku i nie czulem zadnych roznic miedzy biegami |
Stary model dosiadles..
I nie pierdziel ze jak ktos nie chce to niech nie patrzy... ty tez masz sie dostosowywac a nie wioche robic z forum. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:45, 22 Lip 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No już, bez kłótni mi tu.
Silnik nie jest nowy, ale nie ma co narzekać. Muszę kupić szybkę albo zrobić starą bo pękła za sprawą zająca.
Co myślicie o tym gazboxie, polepszy trochę jazdę na niskich i średnich obrotach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:01, 22 Lip 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Podobno zwiększa reakcje na gaz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:45, 22 Lip 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moge cie pocieszyć ? Ten silnik połowe swojej żywotności już miał....one sa na tyle wysilone że ich przebieg planowany jest na około 40 no góra 45 tys km a potem albo śmietnik albo z silnika zostają tylko kartery a reszta w śmietnik i wszystko nowe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:51, 22 Lip 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
50tki.. sa tak wysilone.. ze chyba nigdy bym nie kupil terazniejszej generacji 50tki.. juz chociarz 80cc3 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:31, 22 Lip 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie przesadzajmy, aż tak wysilone nie są. Michał, wszystko zależy od stylu jazdy. Remont był robiony liczmy jak moto miało 26700 km, jeszcze na tym długo pośmigam, może nawet nie będę nic wkładał. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:56, 22 Lip 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moze moze.. wszyscy co kupili to wychwalaja zamiast gadac obiektywnie..
A moze kupiles padlo co poleci ci za 500km..
Sa wysilone.. sa.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:40, 23 Lip 2010 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zacznijmy od tego ze on tym nie nakręci 20 tys km raczej :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 11:59, 11 Sie 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
I szlag trafił cylinder. Tłok i pierścienie jak nówki ale na gładzi cylindra jest dość długie wgłębienie. Nie wiem co mogło się stać. Przyjechałem motorem zadowolony z turniej apka szła jak trzeba, postawiłem przed blokiem, nikt nie przechodził, nie dotykał. Jechałem do brata, ujechałem może 300m i minąłem jakiegoś gościa, którego nie znam, spojrzał się tylko na mnie i jeb nie ma czym jechać. Myślałem że nie odkręciłem paliwa, ale nie. Dopchałem maszynę do domu i na drugi dzień od razu rozbieranie. Dzisiaj zamieszczę zdjęcia ogołoconego motoru i starych części. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:45, 11 Sie 2010 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 14:03, 11 Sie 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
michal_b17 napisał: | Moge cie pocieszyć ? Ten silnik połowe swojej żywotności już miał....one sa na tyle wysilone że ich przebieg planowany jest na około 40 no góra 45 tys km a potem albo śmietnik albo z silnika zostają tylko kartery a reszta w śmietnik i wszystko nowe |
Requiemm napisał: | Moze moze.. wszyscy co kupili to wychwalaja zamiast gadac obiektywnie..
A moze kupiles padlo co poleci ci za 500km..
Sa wysilone.. sa.. |
Flinston napisał: | zacznijmy od tego ze on tym nie nakręci 20 tys km raczej |
A nie mówiliśmy ? Widzisz....jednak mieliśmy racje...przypadek ?
Ale żeby nie dobijac to pogrzeb dobrze ...i sprawdź czy dozownik nie nawalił... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:46, 11 Sie 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dozownik jest w 100% sprawny. Cylinder idzie do szlifu na pod tłok 41.5 albo 42mm bo był już robiony na nim szlif.
Edit:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcia z czyszczenia tłumika z paskudnego osadu i lewa część silnika. Fotki nie są prima sort z powodu robienia ich w garażu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mlody1432 dnia Czw 11:55, 12 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:36, 17 Sie 2010 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
podziekuj kolegom bo ci wykrakali xD szybko rob i wracaj na drogi xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|