| | |
Wysłany: Wto 23:10, 17 Sie 2010 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na razie myślę nad częściami jakie założyć. Cylinder na pewno będzie pseudo 90ccm z allegro (na prawdę ~73ccm) a nad gaźnikiem jeszcze się waham. Mam do wyboru podróbę dellorto 19, gaźnik od suzuki rg80 o którym nic nie wiem i szalony pomysł kolegi gaźnik od mz 150.
Dzwoniłem do gościa, od którego kupiłem motor i zapytałem jaki to mechanik robił remont. Pojechałem tam z bratem zgarnąłem przy okazji gościa żeby nie włóczyć się i nie pytać. Zajechaliśmy pod warsztat i się pytam kto robił apke. Wypytałem jakie części wkładał i co robił. O dziwo wszystko było nowe i oryginalne w jego wersji. Poszedłem do samochodu wyjąłem cylinder i tłok. Tłok made in japan o innych wymiarach nie wiem czy nie był dobierany a w cylindrze ładne wgłębienie, które było przytarte pastą do zaworów i papierem wodnym bo się szlifa robić nie chciało. Ja opier*****łem mechanika, ten chłopak zaczął się kłócić o kasę co dał na remont. Wróciłem podenerwowany do domu ale bogatszy o 300zł na remont. Przynajmniej tyle na tym skorzystałem.
EDIT:
Tłok pierścienie, sworzeń, cylinder i głowice będę sprzedawał bo u mnie za szlif za dużo śpiewają (70zł z honowaniem), a do tego dojdzie tłok to wyniesie więcej niż ten zestaw z allegro. Może ktoś będzie chciał kupić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mlody1432 dnia Wto 23:14, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 10:18, 18 Sie 2010 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja z góry odradzam gaźnik z RG. Wyregulowac go to magia jest. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:01, 18 Sie 2010 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
czy ja wiem zalezy jaki cchesz kupic ten cylinderek na allegro ;] byle nie jakies tandetne badziewie ;] moze i warto zrobic ten ;] jak dobra firma to i pociagnie wiecej ;] chyab ze na allegro chcesz kupic malossi lub cos tego typu to co innego xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:03, 27 Wrz 2010 |
|
|
bcymek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 27 Wrz 2010 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
bardzo ładna aprilia. Z tego co słyszałem to szybko sie zacierają. Twoja po ilu km padła? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 21:44, 05 Lip 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak się piłuje, pali gumę to szybko. U mnie był od początku cylinder rąbnięty. Przejechałem na pewno ponad 450km, może trochę więcej. Teraz apka stoi u znajomego mechanika bo ja mam dość.
EDIT:
Aprilka wróciła już do mnie i jest prawie dobrze. Została mi regulacja gaźnika, bo nie podobała mi się robota mechanika, czyszczenie i polerka końcówki wydechu oraz opracowywanie koncepcji układu wydechowego na dwie końcówki.
EDIT:
Dawno nie ruszałem tematu i postanowiłem go nieco odświeżyć. A więc, winowajcą nie był tak na prawdę cylinder tylko nie do końca odblokowany dyfuzor, który pod wpływem eksploatacji zabił się nagarem a konkretniej takie sitka. Zostały wywalone i wszystko wróciło do normy. Założony został zestaw 90ccm z allegro (prawdziwa pojemność ~73ccm) i podróbka dellorto 21. Męczyłem się dość długo z regulacją i nic to nie dawało. Chodził tylko na ssaniu niezależnie od dyszy. Wyeliminowałem przedostawanie się płynu chłodniczego do cylindra poprzez wywalenie oringa, który non stop był wydmuchiwany oringiem własnej roboty. Efekt był taki, że silnik lepiej pracował, ale i tak nie dał się wyregulować, co przekreślało możliwość normalnej jazdy. Postanowiłem, że wrócę do starego zestawu 50ccm, który miał "wgłębienie" w gładzi. Ku mojemu zdziwieniu to "wgłębienie" znikło po zakonserwowaniu i długim leżakowaniu. Nie wiem czego to zasługa, może krasnale wpadły i naprawiły. Po założeniu setu można było wsiadać i cieszyć się jazdą. Teraz już śmigam w full zakresie bo wszystko z pewnością się dotarło. Ostatnio jak wracałem ze spotkania motocyklistów, które odbyło się na jarmarkach opatowskich wraz z policją i wiarą z Rabid Wolves Opatów jechaliśmy z prędkością, że tak się wysłowię "paradową" 40km/h po drodze głównej, a w miejscach po za terenem zabudowaliśmy 110km/h i apka dawała radę, nie odstawała od innych większych motocykli. Jestem bardzo zadowolony z tego wyniku i wyrozumiałości policjanta jadącego obok mnie przy osiąganiu tej prędkości. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:24, 18 Lip 2011 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
heh ;p to dobry policjant skoro nic nie robil ;]
a teraz jak tam apka sie trzyma? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:14, 19 Lip 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Leje paliwo i ganiam. Nie miewam (odpukać w niemalowane) żadnych przygód z silnikiem więc jest dobrze. Teraz tylko nabijanie kilometrów w wakacyjnych wypadach na dłuższe trasy.
Policjant nawet wiedział dobrze, że to motorower bo gadaliśmy na ten temat. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:04, 20 Lip 2011 |
|
|
Grzess1995 |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 483 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Przysieki (kolo Jasła) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to ja chce aby tacy mili policjanci u nas jezdzili |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 3 z 3
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3
|
|
|
|