Wysłany: Nie 19:57, 08 Lis 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W samochodowych żywotność o wiele lepsza. NGK V-Line i spokój będzie, jak nie chcesz krajowych. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:29, 08 Lis 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Właśnie mam NGK i wszystko było ok dopóki się zimno nie zrobiło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:28, 09 Lis 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kup bosha takie jak są w cinkolu 700cc Według mnie to bedzie dobra inwestycja |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:50, 09 Lis 2009 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mar3g napisał: | Irzyk ma racje zapaćkaj podwozie jak nie chcesz mieć na wiosnę auta jak flinstonowie
a tak poza tym to fajny malczan u mnie jest tylko jeden bis |
co chcesz od Flinstonów? ;P
sory ze odbieglem od tematu...
w tych BISach jest silnik taki sam jak w Cinquecento 700?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:12, 10 Lis 2009 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pojemnosciowo to tak nie wiem jak z budową ale Cinquecento były chyba też 900 a i w cinq'u silniczek siedzi z przodu to pewnie troszkę inna budowa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:57, 11 Lis 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silniczek niewiele się różni od tych montowanych w cinquecento 700
zasadnicze różnice dotyczą "góry" silnika [inny gaźnik i nieco większe zawory]
I silnik w cienkim 700 kręci w przeciwnym kierunku
Dziś trochę padało i niestety uszczelki nie zdały egzaminu, puszcza uszczelka tylnej klapy i uszczelka szyby w drzwiach po stronie kierowcy.
W bagażniku miałem małą kałużę i zaciek na tapicerce lewych drzwi |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Pon 19:00, 30 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:12, 13 Lis 2009 |
|
|
lewy |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 12 Maj 2009 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wiesz ja mam malacza na części to mogę zobaczyć w jakim stanie one są |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:56, 13 Lis 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kupiłem nowe świece i kable zapłonowe. Wybrałem czteroelektrodowe świece BOSCH W78, na tym nie ma co oszczędzać
Po wymianie kabli i świec bobek odpala bez zająknięcia, poprawiła się znacząco kultura pracy i nie muszę go już tag długo trzymać na ssaniu żeby nie zgasł, a silnik chętniej wchodzi na obroty
Na pobliskim szrocie namierzyłem już dawce części, jutro jadę ogołocić go z rzeczy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:56, 13 Lis 2009 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pieniędzy nie zapomnij bo pojedziesz powybierasz i nie będziesz miał z czego zapłacić xD
a tak na serio tez kiedys stary miał malucha ale poszedł sie maluch
*ebać teraz bo wcześniej jeszcze mój brat cioteczny go miał a później nastały mu czasy golfa i tez długo nie pojeździł bo umarł (śp.25l). |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Joker dnia Pią 20:58, 13 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:42, 13 Lis 2009 |
|
|
kudi |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 24 Kwi 2009 |
Posty: 140 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spoko ten twój Maluszek widać ze zadbany i woogule :] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:46, 19 Lis 2009 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
skoro bis tak ładnie chodzi na 4 elektrodowych siwiecach i nie trzeba go trzymac na ssaniu Sądze ze zastosuje to samo w cintku... bo dopuki sie nie zagrzeje strach wyjezdzac ze skrzyzowania.... Bo gasnie No własnie panie rutkowski bis ma regulacje zaworów hydrauliczna? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:52, 19 Lis 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oj chyba nie, myślę że hydrauliczną regulację to dopiero w Cinquecento wprowadzili.
Mam książkę do mojego malca i nie ma tam mowy o hydraulicznej regulacji
Wymień sobie kable zapłonowe i świeczki to powinno mu pomóc. Jak nie pomoże to weź się za gaźnik, z tego co wiem to masz tam ASIAN'a który jest dość problematyczny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 0:13, 20 Lis 2009 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie, misiak ma VERBERa xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:59, 12 Lut 2012 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miał być oryginał ale koncepcja się zmieniła
W sierpniu 2010 miałem ambitny plan zrobić remont blacharsko lakierniczy i wybrać się na 7 ogólnopolski zlot fiata 126p ale nie wyrobiłem się czasowo.
Kilka zdjęć zrobionych w trakcie remontu:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
I po remoncie:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
marzec 2011, silnik 700 dokonał swojego żywota i zrobiło sie miejsce na nowe serce
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
;D
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
126 BIS reborn ;D pierwsze odplenie
http://www.youtube.com/watch?v=HfGCN0uocBA
bisek przeszedł badanie techniczne ;D
[link widoczny dla zalogowanych]
ostatnie zdjęcia przed wyjazdem na 8 ogólnopolski zlot do Torunia
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 0:24, 13 Lut 2012 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no nawet się ladnie prezentuje w tej zieleni ciekawe masz te IG
a ten smerfowaty FL skąd przywedrował do ciebie jesli mozna zapytac? ;> |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|