Wysłany: Nie 17:30, 24 Kwi 2011 |
|
|
KUBA1 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Cze 2007 |
Posty: 379 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Aha, także już będę wiedzieć jakie kolanko wybrać, co do farby to temat jest już prawie zakończony, jeszcze jedno, 1 litr spokojnie wystarczy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 17:38, 24 Kwi 2011 |
|
|
Joker |
Moderator |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 18:35, 24 Kwi 2011 |
|
|
KUBA1 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Cze 2007 |
Posty: 379 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ok dzięki, ładne zdjęcia wstawię we wtorek bo jadę na wieś. Na razie dziękuję wszystkim za pomoc.
@Edit
I zgodnie z obietnicą wstawiam nowe fotki.
Dziś zająłem się szlifowaniem - błotnik i schowek, (na zdjęciach jest też osłonka kierownicy i drzwiczki schowka ale to zrobiłem parę dni wcześniej). Na drugi błotnik nie miałem sił, bo z samym schowkiem męczyłem się godzinę, a miałem dużo innych rzeczy do zrobienia (nie przy motorze). Zacząłem też lekki szlif tej części (nie wiem jak sie nazywa) od gaźnika, wygląda super, choć nie jest skończony.
I jak to bywa mam pytanie, czym przeszlifować gaźnik? Jakąś pastą polerską czy czym? Może ktoś ma jakiś sposób.
Fotki :
Suszarnia
Widać jeszcze małe rysy, bo zdjęcia zrobiłem przed szlifowaniem "końcowym" czyli bardzo drobnym papierem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KUBA1 dnia Wto 18:53, 26 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 20:20, 26 Kwi 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Okapnik żeś czyścił Panie tego no.
Chce Ci się czyścić gaźnik? Możesz przelecieć pastą polerska polerską, możesz przelecieć jakimś papierkiem ściernym o granulacji 600, czy nawet i 400, tylko po paru dniach użytkowania wszystko z powrotem będzie matowe od benzyny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:51, 26 Kwi 2011 |
|
|
KUBA1 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Cze 2007 |
Posty: 379 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Okapnik.. no właśnie, słowa mi zabrakło ;]
Gaźnik chcę po prostu trochę odświeżyć. Dzięki za radę.
Edit@
Wczoraj trochę podłubałem przy motorze i okazało się że jest zablokowana, a mianowicie kolanko ma długość ~~ 41cm. I mam pytanie. Na jaką długość je przyciąć? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KUBA1 dnia Nie 16:42, 01 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:27, 02 Maj 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przytnij kolanko tak, aby właziło do tłumika na długość 3-4cm. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 12:05, 03 Maj 2011 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no, jak na razie ładnie ;] czekam na dalsze fotki  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 14:15, 04 Maj 2011 |
|
|
KUBA1 |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Cze 2007 |
Posty: 379 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ok, przycinam tak jak mówisz,
malować będę u wujka, udostępni kompresor i pistolet do roboty za parę części do WSK'i (walają się po garażu). Myślę że jak dobrze pójdzie to za ~~ 2 tygodnie Jawka będzie pomalowana.
Godzik dzięki
Edit 25.06
Witam witam!
Trochę czasu minęło, przez ten czas w sumie tylko kończyłem szlifowanie części - czyli nic spektakularnego ( a i tak zostały jeszcze amorki i teleskopy). Wreszcie dziś nadszedł wielki dzień malowania, malowałem niestety lakierem w sparay'u, ale efekt wyszedł lepiej niż się spodziewałem. Oczywiście najpierw oczyszczenie benzyną, później podkład i dwie warstwy lakieru, niestety na drugą warstwę zbiornika i pomalowanie tylnich amortyzatorów i przednich teleskopów nie starczyło. Ale w poniedziałek jadę dokupić. A tu kilka fotek z pracy:
Nanoszenie podkładu:
Jakby kogoś interesowało to używałem takiego podkładu:
Za benzynę ekstarkcyjną + podkład + lakier dałem 71zł (choć i tak muszę dokupić jeszcze jeden lakier za 39zł jak się nie mylę)
Aha jeszcze jakby ktoś był zainteresowany to kod lakieru to 46802 - świetnie wygląda niemalże jak oryginał. Polecam
Pozdrawiam! Niedługo nowe fotki!
@Edit 27.08.2011
Witam po dłuuugiej przerwie, przy motorze praktycznie nic nie zrobiłem, no niestety, nie było kiedy, ale postaram się to nadrobić jak najszybciej.
Jedną z ważniejszych rzeczy jakie są zmienione to kranik... raczej nie muszę tłumaczyć w jakim celu (przecieka :P )
Kranik ten znalazłem gdzieś na strychu, nie wiem od czego on jest ale nie przecieka, jest nie duży i ogólnie pasuje, jedynie co to jest przerobiony gwint ale to za darmo miałem możliwość zrobienia.
Tu klika fotek jak to wygląda:
 |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KUBA1 dnia Sob 18:38, 27 Sie 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|