| jawa | |
Wysłany: Śro 16:28, 19 Mar 2008 |
|
|
kuki100 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Lip 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Cieszyn |
|
|
|
|
|
|
|
|
a oto moja jawencja po małym tuningu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Konentujcie!!:P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:10, 19 Mar 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kierownica w dół ala byk,ogólnie Jawka bardziej pod oryginał by pasowała ale jak już się bierzesz za tuning to zmień malowanie na baku no i polereczka silnika wtedy by jakoś nabrała tego tuningu pod tą kierownicę . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:17, 19 Mar 2008 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Według mnie ta kierownica w tej chwili nie pasuje jak napisał Kam@$ zastanów się czy chcesz mieć oryginalną jawkę czy Tuning przez wielkie T
Ocena moja +4 . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:28, 19 Mar 2008 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Albo tuning przez wielkie T albo wiocha przez wielkie W. W tej chwili zajeżdżasz pod wiochę. Za ogólny wygląd jawki daje 5 mając nadzieję że odwrócisz tą kierownice do normalnego stanu. Albo zrobisz coś pod tą kierownicę. A w chwili obecnej 3+. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:04, 19 Mar 2008 |
|
|
kuki100 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Lip 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Cieszyn |
|
|
|
|
|
|
|
|
no chciałbym bardziej ja z tuningować ale tak żeby nie ciąć orginalnych częsći które mam np. błotniki macie jeszcze jakis pomysł? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:08, 19 Mar 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Błotników może nie koniecznie ale żeby nią podtuningować wystarczy dobre malowanie np aerografem :P żartuje to by przerosło koszty całej jawki ale nowy kolorek na pewno by się przydał i polerka silnika wtedy by bardziej przyciągała wzrok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:23, 19 Mar 2008 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
fajnie masz kierownice:) Ale jak zaczynasz tuning to zrób to co kam@$ mówił i bedzie git:) Moja ocena 5-/6 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:47, 20 Mar 2008 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja pierdziele..... Sorry ale mi sie to wogule nie podoba.... a jak odpalasz to dupsko tak dogóry wypinasz???? (odpalanie z pycha) u nas tak jeden mial w ogarze nawet pyciarze z niego lali. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:24, 20 Mar 2008 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale Ogar ma inną kiere bardziej wklęsłą a Jawka ma mniej wklęsłą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|