| jawa typ 20 1974 r. | |
Wysłany: Sob 18:51, 13 Paź 2012 |
|
|
przemos |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łodź |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:07, 13 Paź 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jawka trochę zapuszczona, dużo pracy przy niej czeka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 10:49, 14 Paź 2012 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ta jawa zapuszczona?! Tylko pomalować wyczyścić i piekna jawa. W mojej blachy były tak przegniłe że trzeba było wspawywać nowe elementy blachy, wszystko prostować i szpachlować, felgi takie że szprychy palcami mogłeś ułamać jakbyś trochę siły użył. Tak że nie zniechęcać się, szybki remoncik i jawa ideał. Fajne ma siedzenie
choćby same blachy pomalować, zaprawki na rame i ładnie umyć to juz by było coś, dzień roboty chyba że zdzieranie lakieru do gołej blachy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 10:51, 14 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 11:34, 14 Paź 2012 |
|
|
przemos |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łodź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam!
Jawa jest powoli rozbierana, pierwsze blachy już są wypiaskowane i pomalowane podkładem. Praca przy niej to przyjemność.
Jest prawie kompletna poza drobnymi elementami(filtr pow.śruba do obudowy silnika,klosz tylnej lampy). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:06, 14 Paź 2012 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:16, 14 Paź 2012 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Fajna, ten sam typ co moja, aluminiowe klamki, stary tłumik, tylko rolgaz widze że masz jakiś do bani, nieoryginalny. Nawet blachy nie są pogięte i jest kompletna, wyczyścić, pomalować, poszanować i bedzie cieszyć oko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 9:51, 15 Paź 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No tak, obrócony rozgaz to do bani rolgaz...
Stopkę centralną wyprostuj i porządnie obspawaj, bo tak to nic z niej po 3 miesiącach eksploatacji nie będzie. Samo prostowanie niestety nie wystarczy.
Przełącznik długie/krótkie, klakson gdzie się ukrył?
Troszkę syf, ale jeszcze będą z niej ludki. Możesz zapodać fotkami bagażnika? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:30, 15 Paź 2012 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Do bani jest z tego względu że linka idzie na zewnątrz a nie po ludzku - w kierownicy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:33, 15 Paź 2012 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W kierownicy rolgaz mi strasznie ciężko chodził, a nasmarowany to miałem jak zawsze. Na lince rowerowej może lżej chodzić, bo jest cieńsza, ale... No nie wiem, jak na moje to lepiej takie podzespoły mieć luźne i przewidywalne, niż pojechać i potem orła cień zobaczyć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:37, 16 Paź 2012 |
|
|
przemos |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łodź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Papiery mam(wszystkie umowy,tablica rej. oprócz dowodu rej. zagubił się) w następnym tygodniu idę do urzędu spróbować zarejestrować.
Koszt zakupu 400 zł
Sygnał, przełącznik są na miejscu.
Bagażnik zdjęty i zastanawiam się czy go zostawić?
W wolnej chwili wrzucę zdjęcia. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:15, 16 Paź 2012 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kurde mam mustanga a pomimo to i tak wolał bym kaczkę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:47, 16 Paź 2012 |
|
|
przemos |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łodź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak macie zdjęcie orginalnej manetki gazu (rolgazu) to będę wdzięczny za wstawienie.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez przemos dnia Wto 20:30, 16 Paź 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:58, 16 Paź 2012 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chodzi po prostu o to że musisz obrócić rollgaz o 180 stopni około, żeby wyjście linki było na dole, nie na górze. Weź jak masz jeszcze nie do końca rozebraną porób kilka zdjęć, montażu sprężyny stopki centralnej i podeślij mi na priv albo tu wrzuć jak możesz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:20, 16 Paź 2012 |
|
|
przemos |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2012 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łodź |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki za wyjaśnienia!
Zdjęcia dołączyłem do linku powyżej, stopka jest już u spawacza.
Sprężyna była zaczepiona centralnie, ale to chyba nie fabryczne mocowanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 7:55, 17 Paź 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spręzyne masz dobrze, zabrycznie zamocowaną, zwróć uwage na to ze masz tam otwory do montazu, w mustangu tak samo miałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|