Wysłany: Czw 21:29, 09 Lip 2009 |
|
|
Piotrek_j |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 12 Sty 2009 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Fajniuka mz tylko pozazdrościć i pogratulować zakupu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Nie 12:37, 06 Wrz 2009 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Trochę nowsza fotka, ściągnięta siatka z reflektora. W sumie zrobiłem bez awarii na wakacjach prawie 1700 km. Średnia prędkość podróżniczą jaką się poruszam 70-90 km/h, spalanie od 4.5-5.5 przy tej prędkości i w miarę łagodnej kulturze jazdy.
Max prędkość to zamkniecie licznika - 140 km/h
Wymieniłem przednie szczęki - były zardzewiałe, wszystkie żarówki, linki, olej w silniku, tłoczek ssania, pokrowiec siedzenia, lusterka na normalne ( w łezkach było za małe pole widzenia) oraz osłony na dłonie.
Maszyna zimna odpala za 1, drugim razem lub za pierwszym jak trzymam za ssanie. Gorąca zawsze odpala za pierwszym.
Była naprawiana stopka boczna na nową sprężynę oraz lekko przyspawana.
Planuję przerobić tylne światło stop na nowszy typ z modułem.
Przy okazji były wymieniane pierścienie bo były kłopoty z uruchomieniem, pierścienie jak się okazało później miały minimalny luz. Ale nadal nie paliła za pierwszego, okazało się że stara gumka blokowała dyszkę ssania.
Na dzień dzisiejszy wszystko ładnie pracuje. Silnik nominał z b.dobrym stanem tłoka, cylindra i wału, przebieg: 34 672 km. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lord-89 dnia Nie 12:46, 06 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Nie 15:55, 06 Wrz 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Lusterka typu "łezki" tylko ładnie wyglądają i nic poza tym swoje też będę zmieniał na normalne lub coś w chromie najbardziej pasującego,Gratuluje ci tej etki ponieważ roboty przy niej to nic w porównaniu co ja musiałem i jeszcze muszę zrobić.
Ps. O co chodzi z tą tylną lampą stop z modułem? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:17, 06 Wrz 2009 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
wstawienie czegoś takiego, moja MZ jest 83' wolę ją lekko usprawnić jak w nowszych modelach, na zimę i tak będzie cała elektryka zmieniana |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 1:20, 07 Wrz 2009 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To nie żaden moduł przecież. To zwykły włącznik który wprowadza się w przewód masowy żarówki/włókna stopu. ;p Ale fakt faktem przydatna rzecz, to światło hamowania. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 15:39, 02 Lis 2009 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Najnowsza fotka (dzisiaj):
[link widoczny dla zalogowanych]
i film też:http://www.youtube.com/watch?v=G0yleR_5pgs |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:23, 02 Lis 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Widzę że sakwy czyżby podjarka na wyprawy?  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:28, 25 Sty 2010 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Trochę nowsze fotki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na wiosnę na stałe kufry |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lord-89 dnia Pon 20:34, 25 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:41, 25 Sty 2010 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |

|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
hehe, ale ta opona z przodu cieniutka az tak jakos nie pasuje do reszty hehe  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:04, 26 Sty 2010 |
|
|
lord-89 |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 26 Sty 2008 |
Posty: 459 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rymanów Zdrój/ Kraków Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:24, 26 Sty 2010 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |

|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie wazne jakiej firmy tylko taka wąska w stosunku do reszty motocykla hehe  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:45, 26 Sty 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przód to fabrycznie 18x2,75 także w każdej etce tak jest tylko akurat tutaj to najbardziej widać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|