| MOJA JAWENCJA PO REMONCIE | |
Wysłany: Pią 22:44, 02 Gru 2011 |
|
|
skopek123 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 29 Lis 2011 |
Posty: 39 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
PRZESZŁA DROBNĄ METAMORFOZĘ
PRZED REMONTEM:
CYLINDER 50 CM3 (PĘKŁY PIERŚCIENIE I POPSUŁY CYLINDER) POTEM UŁAMAŁEM SPÓD TEGO CYLINDRA NIEUDOLNIE.
STARE SPRZĘGŁO
GŁOWICA POŁAMANE ŻEBERKA
STARA FARBA
A TAK WYGLĄDAŁA:
jak widać nie najlepiej.
wymieniłem w niej
cylinder 60 cm3 almotu
nowa głowica na 60 cm3 almotu
stożkowy filtr powietrza
nowe tarcze sprzęgłowe
wał czeski oryginalny
skrzynia również
nowy lakier
naklejki z tski 350
kierunkowskazy
brak na zdjęciu stożka
malowałem sprayem na zdjęciu jeszcze bez chromowanych felg ale uzupełnie te zdjęcie później.
JAK WAM SIĘ PODOBA? PROSZĘ O KOMENTARZE
O V MAXIE mogę powiedzieć tyle.
mierzone skuterkiem obok aprillą sr 125 i prędkość na pełnym gazie to 74-6 km/h z wiatrem ale jeżdżę tak 40-50 km/h po co katować cylinder.
komentujcie mówcie co można by zmienić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skopek123 dnia Pią 22:45, 02 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 17:51, 07 Gru 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ładnie, ładnie widzę migacze .
Ja pomalował bym tylną zębatkę na stalowo lub biało albo na chrom jak kto woli i zdrapał czarną farbe z dekielka od iskrownika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:47, 07 Gru 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no jaweczka jak marzenie tylko ja bym fabryki nie poprawiał i bym pozostał przy 50cm3 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:48, 07 Gru 2011 |
|
|
skopek123 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 29 Lis 2011 |
Posty: 39 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jawencja już wychromowane ma zębatki i felgi całe.
a odnośnie fabryki czeski cylk się uszkodził jak pękły pierścienie. nie miałem drugiego czeskiego to się skusiłem na 60 cm3 |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skopek123 dnia Śro 20:50, 07 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:38, 13 Gru 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie no ładnie. podobaja mi sie te naklejki a kierunki na aku masz ? super ci wyszlo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:52, 14 Gru 2011 |
|
|
skopek123 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 29 Lis 2011 |
Posty: 39 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak kierunki są na aku 6v schowany pod bakiem aku mam 12Ah dlatego też nie musze go ładowac za często próbowałem tam pod cewki podłączać ale to im szybciej sie jedzie tym szybciej migaja |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:16, 29 Gru 2011 |
|
|
ASO |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 27 Lip 2011 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Pisz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pokazać jak zamontowałeś aku ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:12, 29 Gru 2011 |
|
|
skopek123 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 29 Lis 2011 |
Posty: 39 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak masz ten wąż łączący bak z dwóch stron pod spodem i te takie pręciki 2 co filtr trzymają.. to tam dospawałem poprzeczke i półka z aku jest tam schowana wsuwana.... oczywiście metalowa. tylko że z takim zastosowaniem na oryginalnym filtrze nie pośmigasz chyba że go gdzieś upchasz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:40, 30 Gru 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale zeby zrobic ladowanie to potrzebujesz uklad prostujacy i regulator napiecia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:51, 30 Gru 2011 |
|
|
skopek123 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 29 Lis 2011 |
Posty: 39 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hah no tak ale ja mam ładowanie z prostownika jak wyjme aku
nie robiłem ładowania bo do samych kierunków na akumulatorze 12ah jest zbedne ladowanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:47, 02 Sty 2012 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no niba tak ale jest to troche uciazliwe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 12:22, 03 Sty 2012 |
|
|
skopek123 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 29 Lis 2011 |
Posty: 39 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
yyy chyba tylko tobie to ciąży... nic podobnego, ja i tak śmigam na stożku... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|