Wysłany: Wto 0:39, 30 Wrz 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
mefistoster napisał: | A ja się czepnę jednej rzeczy. Jest za niska. Mnie np na oryginalny amorkach Jawka bardzo lubiła szorować o kraweźnikki. Nawet te dość małe... |
spoko masz prawo, ale mój zamysł był własnie taki że miała być niska. póki co zdarza jej się szorować ale to tylko tymczasowo ponieważ w planach jest przeróbka na liczony wydech i dorobienie kolanka i wtedy nic nie powinno szorować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 13:55, 19 Paź 2008 |
|
|
more_power |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Lip 2007 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam
Na wstepie musze zaznaczyc, ze jesli chodzi o jakiekolwiek przerobki Jawki odbiegajace od oryginalu zawsze bylem dosc sceptyczny. I chyba glownie dlatego, ze 99% tych przerobek podchodzi pod bardzo wiejski tuning, lecz Twoj projekt zawiera sie w tym 1% i naprawde robi wrazenie. Prawie nic nie mam do zarzucenia, zwlaszcza biorac pod uwage jakosc wykonania. Widac, ze masz ogromny potencjal i jesli go wykorzystasz, z powodzeniem bedziesz mogl zalozyc profesjonalny warsztat zajmujacy sie kompleksowymi przerobkami motocykli. Przy kazdej takiej okazji staram sie podkreslac, ze w tuningu chodzi nie tyle o ilosc przerobek, itd., ale o dobry pomysl, spojnosc projektu i jego perfekcyjne wykonanie. I taki jest wlasnie ten egzemplarz. Wbrew paru opiniom powiem, ze bez takiej gleby Twoj motocykl nie robilby tak pozytywnego wrazenia. Ale, zeby nie bylo, ze wszystko tak mi sie podoba, to dorzuce cztery drobnostki, ktore nie psuja ogolnego bardzo dobrego wrazenia, lecz sadze, ze jesli chcemy mowic o w 100% dopracowanym projekcie nalezy nad nimi popracowac, bo bylyby jak wisienka na torcie:
1.proponuje, albo przepolerowac, albo wymienic dekiel od strony magneta
2.zalozyc przedni blotnik (tylko nie ten seryjny, bo pasowalby tu jak dres do opery), lecz taki krotki blotniczek, jaki widujemy bardzo czesto w roznego rodzaju nowoczesnych streetach, badz plastikach.
3.ciekawie wygladalyby trojramienne czarne, badz zolte felgi z dosc szeroka (powiedzmy 150-160) opona na tyl. ale to tylko moje subiektywne zdanie:)
4.moglbys albo poszukac nowego tlumika, albo zrobic cos z chromem na obecnym, bo podrdzewialy tlumik (ktory w Jawce akurat do malych nie nalezy) jednak rzuca sie w oczy.
Jeszcze raz szczerze gratuluje wielkiego nakladu pracy wlozonej w powyzsza Jawę i naturalnie fenomenalnego efektu koncowego:)
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 14:20, 19 Paź 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
more_power, taka szeroka opona niestety nie wejdzie na tył, a szkoda.
Co do tłumika, suamerk ma chyba w planach liczony. Ale jeśli nie, to mam nowy od Simsona na sprzedaż... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:51, 19 Paź 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
wydech bede robił liczony, docelowo to w tej jawce bedzie inny silnik (jawoski ale z większym tuningiem) i polerke zapewne wykonam, nad błotnikiem muszę włąsnie pomyśleć, a koła zostają takie jakie są ponieważ jestem zwolennikiem kół szprychowych, a nie felg aluminiowych |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 7:01, 20 Paź 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:43, 27 Paź 2008 |
|
|
kamal155 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2008 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Super motorek . Mistrzowska przeróbka !!!
Pozdrawiam !!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 23:15, 16 Lis 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
postanowiłem dzisiaj zajrzec do jawki i sprawdzic dlaczego nagle przestała palić. szybko uporałem się z problemem odpaliłem moto i troche posmigałem. oczywiscie bez katowania i nie jezdziłem za długo, ale motorek bardzo fajnie chodzi, silnik ma zupełnie inny dzwiek niz oryginał, ładnie wkreca sie na obroty i ma jakby wiecej mocy. generalnie jestem zadowolony z przeróbki silnika. wizualnie nic się nie zmieniło nadal nie skonczyłem siodła. jedno co zrobiłem to zamieniłem oryginalny kranik na kranik podciśnieniowy, nie było to takie trudne jak się wydawało, wystarczyło kupić odpowiedni kranik i dorobić redukcję na oryginalny gwint. na gaźniku mikuni wszystko ładnie działa, mam gazboxa, muszę dokupić trójnik i też go podłączę w zależnosci od pogody albo jeszcze bede testował jawkę w tym roku albo dopiero po nowym roku. jak bede mial kiedys mozliwosc to postaram sie nagrac filmik |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez suamerk dnia Nie 23:15, 16 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 17:51, 17 Lis 2008 |
|
|
kozak677 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 17 Lip 2008 |
Posty: 201 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jawa 50 Warszawa-Wola Starogrodzka Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
suamerk słuchaj ile kosztowała cie all Przeróbka ?
Napisz tak w granicach
Robota wykonana mistrzowsko !!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:05, 17 Lis 2008 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
wizualna przeróbka nie dużo w granicach 100zł i mnóstwo mojej własnej pracy, a jeśli chodzi o silnik to już inna sprawa, ale pomijajać standardowe wymiany typu tarcze sprzegła, simki i łożyska to około 400zł |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez suamerk dnia Wto 2:21, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:10, 17 Lis 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
suamerk jak puściłes te linki w kierownicy przez środek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:38, 17 Lis 2008 |
|
|
Scigus |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Lis 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nowa Sól Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nioo nioo ;P Fajny fajny bzyyk xD chociarz nie przepadam za scigaczami ale supcio jawuszka ;> A jestem ciekaw czy załorzysz owiewke ??;> wiesz ta Tiger do neigo by niepasowała hyba;D bardziej ta diabloo xD jak to ma byc Scigus ;D
Ja musze swojego wstawic bo zrobiłem niby na crossowe ale musze popracowac jeszcze na prednim zawieszeniem bo błotnik niechce wysoko podejsc ;/.. Jeszcze raz Super Jawucha xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 14:13, 09 Wrz 2009 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może dostane ostrzeżenie ale co mi tam za mały odkop
Jeśli chodzi o moje wrażenia ogólne to powiem że motor przypomina mi angielski styl robienia motocykli tz. cafe racer Jednak idzie zauważyć wenę twórczą właściciela bo tył podchodzi pod ducati a obniżone zawieszenie to jak mówiłem już wena właściciela. Silnik trochę go znam bo doradzałem co do gaźnika itp. i jestem ciekaw jak on pracuje. Kolor, jak to motocyklista powie " oczojebny żółty " naprawdę pasuje do zestawu. Na Twoim miejscu nie odpuszczał bym sobie tego i ukończył projekt a nie jak zauważyłem sprzedajesz sam silnik co Ci się totalnie nie opłaca wolał bym się ciskać z nim i mieć rarytas jedyny w swoim rodzaju i jedyny na świecie Za kilka lat będzie to już okaz kolekcjonerski już teraz jawki nawet te po przeróbkach w dobrym stanie i stylu są drogie w porównaniu do ostatnich lat. Zastanów się dobrze, coś czuje że zapragnąłeś większego pewnie japońskiego motocykla który ma dawać więcej frajdy z jazdy i nie masz miejsca do przechowywania swojej no jak dla mnie pracy magisterskiej na wysokim poziomie
Pozdrawiam były moderator tego naprawdę dobrego forum |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol282 dnia Śro 14:13, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 13:30, 24 Paź 2009 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
o RZESZ ........jak żyje 40 lat takiej roboty nie widziałem. Ogromne uznanie za pomysły, wykonanie, smak. To jest kawał dobrej roboty i lepsze od pierwowzoru. Gratuluje i życzę, aby sprzęt sprawował się jeszcze lepiej jak wygląda. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:28, 26 Paź 2009 |
|
|
piotrek@mechanik |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2009 |
Posty: 33 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak na mój gust to super .. pamietaj kto smaruje ten jezdzi :0 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 1:38, 05 Lip 2011 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
siema, motorek niestety nie jest w pełni ukończony, a ze względu na to iż niedługo stracę możliwość trzymania sprzętu to muszę powoli szukać mu nowego właściciela. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany to piszcie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|