| moje 126p i kilka innych maszyn.. | |
Wysłany: Pią 19:36, 11 Sty 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Poprzednie 126 wyglądało tak:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Po malowaniu:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz jest tak: (nowy maluch )
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Drzwi & maska:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Motorek od el
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Skrzynia po małym czyszczeniu
[link widoczny dla zalogowanych]
zakupiona kupa gratów m.in.
- Zapłony el
- Zapłony fl
- 2 rozruszniki
- i inne graty
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Stary motorek FL
[link widoczny dla zalogowanych]
Elementy od skrzyni
[link widoczny dla zalogowanych]
Bak
[link widoczny dla zalogowanych]
Kupa uszczelek
[link widoczny dla zalogowanych]
Mamdżety na półosie & zestaw naprawczy lamp
[link widoczny dla zalogowanych]
Podstawka kowalskiego + dłuższe szpilki
[link widoczny dla zalogowanych]
Gaziory
[link widoczny dla zalogowanych]
Uchylne szyby
[link widoczny dla zalogowanych]
wyposażenie wnętrza z elx
[link widoczny dla zalogowanych]
Efekty dzisiejszej pracy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych](Tu gdzie czerwone kółko to efekt odrdzewiacza)[link widoczny dla zalogowanych]
Zakupiony podkład, utwardzacz i rozcieńczalnik do wyrobów akrylowych
[link widoczny dla zalogowanych]
Podłoga zamalowana chlorokauczukiem
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozebrana przekładnia kierownicza
[link widoczny dla zalogowanych]
W miejsce mocowań przekładni i wspornika poszedł podkład a następnie chlorokauczuk
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Akcja "składanie układu kierowniczego" zakończona niepowodzeniem. Wspornik powiedział "pier**** nie robie"
[link widoczny dla zalogowanych]
Znalazł się drugi tylko trzeba go złożyć do kupy..
[link widoczny dla zalogowanych]
Tymczasem nowy wspornik
Wspornik
[link widoczny dla zalogowanych]
Trochę go rdza przytępiła
[link widoczny dla zalogowanych]
Odrdzewiacz przytępił ją ;p
[link widoczny dla zalogowanych]
To różowe na błotniku to osad z odrdzewiacza, rdzą nie ma co się przejmować
Przekładnia
[link widoczny dla zalogowanych]
kupione cudo do mycia silników
[link widoczny dla zalogowanych]
serducho oczyszczone z grzechów tzn. silnik po umyciu z syfu (coś kolorek wyblakł na obudowach ale na to znalazł się sposób)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kolorek odżył, prawie jak z fabryki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
montaż termostatu
[link widoczny dla zalogowanych]
prawa część obudowy z termostatem zamontowana
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
up 11.07.2012 23:14
szczota na szlifierce się skończyła
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nowe podkładki do przykręcania tapicery ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mój Czesiek ostatnim razem zaczął szwankować. Strasznie kopcił i zarzucało świecę bo dostawał za dużo oleju . Brał olej. Dziś postanowiłem rozebrać silnik i myślałem że simmering od strony sprzęgła wyskoczył, a okazało się że rozszczelniło się po między karterami. Prawie 100zł zostawione w sklepie.
Kupione łożyska, simmeringi i uszczelki
[link widoczny dla zalogowanych]
łożysk i simmeringow było więcej tylko nie mam fotek.
demontaz silnika
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zdemontowana głowica i cylinder
[link widoczny dla zalogowanych]
rozebrana skrzynia i sprzęgło
[link widoczny dla zalogowanych]
kupione nowe tarcze sprzęgłowe
[link widoczny dla zalogowanych]
zdemontowany zapłon i koło zamachowe
[link widoczny dla zalogowanych]
głowica i cylinder odbywają kąpiel w benzynie ekstrakcyjnej
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy zdejmowaniu pierścieni jeden szlak trafił
[link widoczny dla zalogowanych]
Karter i pokrywy wymyte
[link widoczny dla zalogowanych]
Umyty wał
[link widoczny dla zalogowanych]
drugi karter umyty
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik po woli zaczyna nabierać kształtów:
Wał zamontowany
[link widoczny dla zalogowanych]
Porównanie tarcz sprzęgłowych stare vs nowe
[link widoczny dla zalogowanych]
Nowe pierścienie
[link widoczny dla zalogowanych]
Montaż skrzyni, zamontowane łożyska i simmeringi
[link widoczny dla zalogowanych]
silnik społowiony
[link widoczny dla zalogowanych]
zamontowane nowe pierścienie
[link widoczny dla zalogowanych]
cylinder i głowica przykręcona
[link widoczny dla zalogowanych]
koło zamachowe zamontowane
[link widoczny dla zalogowanych]
silnik siedzi już w ramie
[link widoczny dla zalogowanych]
Jutro jeszcze wstawię zamontowany zapłon, i juro będzie chwila prawdy czy będzie to jeździć tak jak należy. Dziś tego nie sprawdziłem gdyż nie miałem oleju HIPOL do silnika, i trzeba będzie wykonać ostatnie regulacje co do zapłonu. Największy problem był z założenie zawleczek na sprężyny do koszyczka sprzęgłowego, samemu nic bym nie poradził, ale jakoś daliśmy radę z tatą
wymieniona nowa świeca NGK R i przewód wysokiego napięcia, filtr paliwa, silnik zalany olejem hipol.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] w tle ziomka cienias
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przygotowania do malowania ;d
[link widoczny dla zalogowanych]
Sorka za jakość fotek ale były robione widelcem
Odrdzewiacz na pierwszą fale
[link widoczny dla zalogowanych]
Wygarnięty piach ze środka bo było po progi
[link widoczny dla zalogowanych]
Pistolet (dysza 1,3)
[link widoczny dla zalogowanych]
Druga fala traktujemy go BRUNOXEM
[link widoczny dla zalogowanych]
Efekty:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Fala trzecia:
Podkład antykorozyjny
[link widoczny dla zalogowanych]
No i malujemy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zabezpieczona komora silnika brunoxem, a następnie podkładem anty korozyjnym przed rudą xD
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wziąłem się za szpachlowanie..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kupiona została szpachla natryskowa i jakieś utwardzacze do tego
[link widoczny dla zalogowanych]
po obmalowaniu szpachlówką
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i w najlepszym ujęciu xD
[link widoczny dla zalogowanych]
chciał bym już wybrnąć z elementów lakierniczych, ale nie jest to takie proste jak się wydaje...
że tak powiem pas do wyjebania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
troche przytarty w wnętrzu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
oczywiście nie obyło się bez rdzy, od razu zagruntowane burnoxem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po wyschnięciu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
odkopane gdzieś w aparacie (stary maluch)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W posiadaniu jeszcze mam
WSK 125 i MZ TS 250
[link widoczny dla zalogowanych]
MZ ETZ 250
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogar 200
[link widoczny dla zalogowanych]
mam jeszcze jednego ogarka lecz nie mam fotek ;d |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Pią 22:03, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:17, 11 Sty 2013 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja to bym Ci chyba tylko poradził porobić osobne tematy pod każdy pojazd, bo za dużo zdjęć, nawalonych, przez co mało czytelny post się robi, i musisz przewijać kilometrami, aż się doczytasz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:29, 11 Sty 2013 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przy malczanie jeszcze trochę roboty i bedzie giatara. Jakoś nie jestm zwolennikiem mieszania lakieru z połyskiem z matowymi elementami np. klapa, Przydały by mu sie felgi odmalować, ale myśle że wszystko w swoim czasie.
Gdzie kupowałeś łożyska do silnika jawowskiego ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:43, 11 Sty 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Osobne tematy zrobię potem
Łożyska kupowałem w sklepie gdzie mają części do maszyn, ciągników, łożyska skf, polskie, fag mają, uszczelniacze... Ja kupiłem wtedy polskie bo nie miałem za dużo funduszu, teraz zrobie na SKF |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Pią 20:44, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:56, 11 Sty 2013 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Masa roboty włożona w auto, podziwiam ale mam kilka zastrzeżeń. Raz że nie wierze w te wszystkie cuda odrdzewiacze, z brunoxem konkretnie nie miałem kontaktu ale w przypadku jakiegoś innego cuda o podobnym zastosowaniu(wiem że dużo droższy od brunoxa) - jedyne miejsce którego mi sie nie chciało dokładnie wyczyścić i pomalowałem tym badziewiem zgniło po roku doszczętnie, nie dość że musiałem spawać łate to jeszcze szpachlowałem auto i malowałem od nowa. Dwa - podkład antykorozyjny być musi - epoksyd albo reaktywny albo jedno i drugie. Malowanie akrylem na gołą blache to nieporozumienie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 21:14, 11 Sty 2013 |
|
|
felix |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2012 |
Posty: 296 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
troszkę uporządkuj ten post plus że uratowałeś piękne maszyny ale ogrmny minus za to że np. pomalowałeś malucha nie prostując pogiętych elementów... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 21:56, 11 Sty 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piorko napisał: | Malowanie akrylem na gołą blache to nieporozumienie. |
Co do brunoxa mam przekonanie
Nigdy nie malowałem akrylem na gołą blachę, gdzie Ty to widzisz?
felix napisał: | pomalowałeś malucha nie prostując pogiętych elementów... |
Chodzi o zielonego? - nie było sensu prostować już, bo tylko chciałem żeby przejeździł 2 lata bo podłoga się strasznie posypała, ale nie do jeździł drugiego roku bo się wahacz wyrwał z podłogi
A te drugi przecież jest po szpachlowany. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Pią 22:02, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 21:59, 11 Sty 2013 |
|
|
felix |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2012 |
Posty: 296 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tarnobrzeg Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ciężko jest rozszyfrować czy na zdjęciach są 2-3 maluchy czy jeden więc uporządkuj ten post... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:02, 11 Sty 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To trzeba czytać ze zrozumieniem.
Blablabla Trzeba zrobić porządek i już, bo polecą nagrody/Joker |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|