Wysłany: Pon 22:00, 09 Lis 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A co to za WSKo podobny sprzęt się wylania nieśmiało na zdjęciu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:13, 09 Lis 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dosłownie WSK podobny wiesiotuningowy sprzęt kolegi
Pazostawie tą wsk bez komentarza z szacunku dla niej....
To że ona jeździ w stosunku 1:1 ropa z benzyną i jeszcze znośnie sie zbiera na takiej mieszance to dla mnie wyczyn...olej tez prawdopodobnie cos tam kumpel dolewa ale chyba nie zawsze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:46, 09 Lis 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
u... to nie ładnie tak traktować Wsk ty mam nadzieje swojej MZ tak nie traktujesz. Wypoleruj albo pomaluj kartery to by jej dodało troche uroku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:58, 09 Lis 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ZA nić w świecie !!!! NIe ma paliwa to nie jeżdżę a na razie nie robię wizualki bo szczerze mówiąc mi sie nie chce Na razie mechanika w ecie i elektryka w jawce |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:19, 10 Lis 2009 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 11:16, 11 Lis 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ładna MZ dbaj o nią i upiększaj ją w miare możliwości finansowych oczywiście. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:43, 12 Lis 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czas na mały refresz
Ostatnio jak już być może wiecie zamówiłem elektroniczny regulator napięcia do mojej eci.
Ogólnie jak przyszedł to wydał mi się w miarę solidny ale........ zawsze jest jakieś ale....
Przy podłączaniu go do moto poczułem ze jedna wsuwka w regulatorze jest za luźna i tak jakby lata...rozkręciłem go i moim oczom ukazał się niezbyt skomplikowany układzik z urwaną wsuwką...no to ja lutownica 5 minut i zrobione
Ale po podłączeniu , ładowania jak nie było tak nie ma, ale chwilka pomyślunku
rzut oka do alternatora i jest!!! Kabelek sie odpiął........no to mi nie pozostało nic innego jak podpiąć i śmigać
Etka dostała też ostatnio nową śrubkę regulacji mieszanki bo starą zgubiłem... (dzięki serdeczne Wolf) i wymieniłem jej olej.
Aktualne osiągi i tak mnie nie zadowalają ale pomału ją dotrzemy i będzie lepiej mam nadzieje.....aktualny v-max=95km/h
PS.Sorki za jakość zdjęć ale nokia 5200 to nie jest telefon stworzony do robienia zdjęć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:03, 12 Lis 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
taki moduł to idzie samemu sklecić za grosze.
Ile za niego dałeś? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:18, 12 Lis 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
30zł regulator nie moduł rutek + 8 zł przesyłka .Pomału staram sie teraz zimową porą przygotować sprzęta na kolejny sezon bo mam w planach rejestracje bo juz mi zbrzydło jeżdżenie byle dalej od głównych dróg....to ma być sprzęt w trasy.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:42, 13 Lis 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrzę na pierwsze foto i jedno mnie zastanawia... Wiesz co to są konektorki? One są po to, żeby ułatwiać życie, a nie po to, żeby ich nie stosować... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 18:51, 13 Lis 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jurek To był tylko prototyp Konektorki nowe są oczywiście na kabelkach.
Edit. Wale to....wydałem 40 zł na marne. no kurcze no!!! ze juz tak przeklnę....ten regulator elektroniczny to kompletne padło jest albo na taki egzemplarz akurat ja trafiłem.....nie dość ze po podłączeniu nie zawsze ładowanie "zaskakiwało" to jeszcze te wsuwki wychodzące z regulator poodpadały pod wpływem drgań..........założyłem na razie oryginalny mechaniczny i ładowanie słabe bo słabe ale jest.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal_b17 dnia Wto 17:46, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:18, 18 Lis 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wywal te wsuwki z elektronicznego i wyprowadź bezpośrednio kabelki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:33, 18 Lis 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli raz było ładowanie a raz nie i mówisz że konektorki poodpadały to będzie tego wina!,bo coś w końcu się raz zwiera raz nie,weź lutownice i zalutuj to raz a porządnie! albo wyprowadź kable a potem na kablach wstawisz NOWE konektorki (samce) i do tego elegancko podepniesz samice. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:36, 18 Lis 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
... i wszystko ładnie w koszulki termokurczliwe |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 0:04, 19 Lis 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki panowie za rady w najbliższym czasie spróbuję i zdam relacje....
Edit. A więc zaczęło się !!!!!!!!!!
Jak zapowiadałem remont zaczął się można powiedzieć że dzisiaj chociaż ogólnie jeszcze się nie zaczął ale....
Etka ostatnio zrobiła sie rozkapryszona i w końcu doszło do tego że (prawdopodobnie) objechała zębatkę sprzęgła na wale...mówię prawdopodobnie bo do silnika jeszcze nie miałem czasu zajrzeć ale wszystko na to wskazuje . Powiecie że przecież mogę zrobić samo sprzęgło i dalej na tym jeździć ale niee !!! Od początku miałem postanowienie ze jak tylko cos walnie w silniku to remont murowany . Przede wszystkim dlatego tak postanowiłem ze silnik ma na oko 25 000km przebiegu a o wcześniejszych naprawach nic mi nie wiadomo toteż łożyska tłuką jak dzikie sprzęgło baaardzo ciężko wyregulować a stan tych karterów jest po prostu śmietnikowy ...połamane i "nie trzymają" mimo wszelkich uszczelek.
Dlatego moja decyzja jest taka a nie inna .
Na początek dam fotki moich "nowych" karterów od razu mówię ze nic kompletnie nic przy nich nie robiłem dlatego wyglądają jak wyglądają.
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal_b17 dnia Pon 19:11, 14 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|