| Moje dwie piękności - Michal_b17 | |
Wysłany: Pią 1:04, 07 Sie 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak już zapewne wiecie z SB stałem sie szczęśliwym posiadaczem Etki 150'tki . Motorek zakupiłem 05.08.2009r o godzinie 20.30 za 460 zł od pewnego pana u którego eta już trochę stała. Ogólnie jej stan nie jest zły chociaż wymaga ona trochę pracy. Pierścienie troszkę dzwonią , prędkościomierz nie działa i trzeba troszkę pokombinować ze stanem wizualnym.
Tutaj daje wam link do mojej pięknej. [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 9:42, 07 Sie 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Więc tak podstawowe pytanie,papiery ma? , szkoda że jest to wersja standard (brak tarczy) ale ogółem sprzęcior do poprawek lakierniczych jak i polerniczych choć widać że nie masz osłony łańcucha i małe pytanie co ci piszę koło gaźnika na cylindrze? 150.1 czy 150.2? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:55, 07 Sie 2009 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
na co ci taka etka bez papierów? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:01, 07 Sie 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A wiec tak eta papiery będzie miała już niedługo bo mam juz na oku ramę z papierkami. Oczywiście ze eta wymaga trochę pracy ale jak na razie pokazałem w jakim stanie ją kupiłem.W miarę postępów z motorkiem prac bede dodawał kolejne foty. Na cylindrze pisze 150.1 co to jest za oznaczenie ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:39, 07 Sie 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
150.2 najbardziej pospolite mają 12KM a 150.1 14KM i mniejszą o jeden ząbek zębatkę zdawczą (15z) ,krótki morał ciesz się bo rzadkość o taki cylinder teraz ;P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 16:15, 28 Sie 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak juz zapowiadałem odświeżam temat mojej Kochanki co prawda z lekkim opóźnieniem ale zawsze coś Od czasu kiedy ją zakupiłem wizualnie duzo sie nie zmieniło a to co sie zmieniło to zmieniło sie niestety na gorsze (nie ukrywam ze nie) . To niestety byłą wina tylko i wyłącznie moja . Poprostu dałem sie podpuścić i pojechaliśmy poszaleć z kumplem na takie górki i zaliczyłem glebe . :P Efektem tego jest to wgniecenie i odprysk lakieru na baku.
Jak widać w tle , nie mam akumulatora polecanego przez producenta. Zakupiłem a raczej nabyłem akumulator 18 amperowy. Na początku bałem sie czy moje wątłe ładowanie jeszcze na regulatorze mechanicznym wytrzyma i czy bedzie doładowywać akusia.Ale na szczęście nie ma z tym problemu. Oczywiście taka 'krowa' nie mogła wejść do mojej Kochanki bez przeróbek , ale chwilka pomyślunku i weszła Jak wiadomo polak potrafi :P
Oto mój akumulator:
Ale moja eta mimo tego ze jest taka sama jak kolegi nie miała od początku takiego "buta" jak maszyna kolegi. Na początku myślałem ze tak po prostu jest i już ale po ostatniej wycieczce na poligon wojskowy jakieś 10 kilometrów w jedną stronę kiedy wracałem pomyślałem sobie ze muszę wyczyscić gaźnik bo etka nie chce wkręcać się na obroty powyżej 4 tys i całkiem straciła moc. Jak pomyślałem tak też zrobiłe ale to wcale nie przyniosło efektu.TAk wiec sprawdzam : zapłon-ok gaźniki sprawdzałem 2 i na obu to samo czyli pozostaje kwestia tłoka i pierścienie. Kiedy ściągnołem głowice i cylinder i zobaczyłem co tamm sie stało to az jak to mam w zwyczaju sobie przeklnąłem :P Poprzedni właściciel baardzo sie nie popisał i włożył do cylka po szlifie tłok i pierścienie nominalne . Chyba nie musze juz tłumaczyć czemu moja etka była taka słaba :
Przerwa na pierscieniu miała 2-3 mm.
Teraz etka czeka na kase i zrobie szlif kupie nowy tłok i pierscienie ;p A później koniec września moze październik upragniona rejstracja |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 11:02, 01 Paź 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Michał prosiłeś żeby napisac coś w tym temacie to piszę. Fajny lakier na baku(odcień), A ta przerwa w pierścieniu to jakbym u siebie w Jawce widział ale jeszcze lata te 55-60. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:45, 01 Paź 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
JAk zapowiadałem tak aktualizuje temat mojej piekności
Ostatnio czyt. dzisiaj Był robiony szlif cylka.jAk juz pewnie zdązyliscie sie z róznych źródeł dowiedziec ze do najtanszych to on nie należał (160 zł )
ZA to pierwsze wrażenie zaskakującą dobre , czyżby cena = Jakość ? No niby tak ale od początku...cylinder został wyszlifowany naprawde zejebiście wyglądał prawie jak by był chromowany...
Oczywiscie na zdjeciach robionych nokią 5200 jakosci az takiej nie zobaczycie ale musicie uwierzyc mi na słowo..
Po drugie tłok...
Jego jakość tez wydaje mi sie wysoka ale moge sie mylic..
Zna ktos ten tłok moze ? Może Puchnie ?
A teraz wady....
-Zakład nie dał nowego sworznia tłokowego
-Zakład nie dał tez nowego łozyska igiełkowego
Ogólnie eta baaardzo przyjemnie teraz jeździ :P Mocy jej nie brakuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michal_b17 dnia Czw 22:16, 01 Paź 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 22:47, 01 Paź 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ak12 czy Ak20 stopu tłoka? tzn im większa liczba tym większa zawartość krzemu i tłok nie puchnie jak te tanie chińskie,sworznia ci nie dał? to co wsadziłeś stary? ,nowy się wkłada pamiętaj! tyle że musi być spasowany,co do łożyska bierzesz stare i idziesz do łożyskowego i prosisz o takie samo tyle że SKF-a albo FAG-a wytrzymałość to podstawa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:55, 01 Paź 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sworzeń oczywiscie spasowałem ale teraz pojawił sie inny problem.Zgubiłem ładowanie!!!!! O co moze jej chodzic ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:20, 01 Paź 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź bezpieczniki czy się mocno trzymają i czy nie są spalone,Zaśniedziałe styki,przeczyść wszystkie szczotką drucianą,najlepiej ściągnij siedzenie,jeśli nadal nic nie pomaga sprawdzaj instalkę,umocowanie szczotek,konektorków,kabli wszystko od prądnicy do prostownika przez regulator aż do akumulatora...
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:20, 02 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Myślę ze coś z regulatorem napięcia ewentualnie szczotki jeśli bezpieczniki są OK. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 16:36, 04 Paź 2009 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A wiec....nie zaczynamy zdania od a więc
Mała aktualizacja. Zdjęcie co prawda słabej jakości ale przedstawia teraźniejszy stan motorka.
Na dzień dzisiejszy uporałem sie z ładowaniem czyli podpiełem kabelek który sie odłączył od regulatora , wydech wyczyszczę później (ten na zdjeciu jest tylko tymczasowy bo nie dość ze nie da sie go uszczelnic i ujowo wygląda to jeszcze po co sie pieprzyc z tym skoro mam inny tyle ze zasyfiony) , śrubke od gaźnika mam własnego projektu.
Teraz w najbliższym czasie doprowadzę ją do stanu dobrego ponieważ rejestracja sie szykuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 18:29, 04 Paź 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z czego są tylne amorki?. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:01, 04 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyglądają mi na WSKowe z wersji sport |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 6
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6 Następny
|
|
|
|