Wysłany: Czw 19:55, 31 Gru 2009 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wolfiq no i jak te manetki ci się sprawują? nei psuje to się za często? ;D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:40, 31 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A co tam może się popsuć, to jest proste jak konstrukcja cepa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:42, 31 Gru 2009 |
|
|
Flinston |
HandlarZ |
|
|
Dołączył: 19 Sty 2007 |
Posty: 1191 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Przysieki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
hehe, czasem te najprostrze konstrukcje okazują się byc najawaryjniejsze... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 2:53, 01 Sty 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Trochę drutu z nagrzewnicy i wszystkie połączenia mocno zaizolowane. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:09, 01 Sty 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
i jedziesz. Fajny Mustang ;D myślę że manetki to taśmą izolacyjną zaklejone bo tak wyglądają |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:19, 01 Sty 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak taśmą ponieważ to ma być na sezon zimowy a potem myt. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:41, 01 Sty 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Fajnie by wg mnie wyglądały jakbys takie gąbki czarne założył |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:50, 01 Sty 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Takie do mycia naczyń?
Nie będzie gąbek,przyjdzie sezon i trza by ściągnąć to ustrojstwo zaś wszystko pod karcher dać,przepolerować i zbierać na kolejna wymianę wału wraz z tłokiem i cylem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:57, 01 Sty 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
heeh nie o takie gąbki mi chodziło ale mniejsza z tym, ważne żeby jeździła, wszystko inne przyjdzie z czasem :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:55, 01 Sty 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na twoją nadzieje nie będą to manetki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:57, 04 Sty 2010 |
|
|
Szefc210 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Gru 2009 |
Posty: 19 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:04, 05 Sty 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silnik Kreidler:
Dane Techniczne:
Pojemność: 50cm3 *Simsonowski Cyl.
Moc: 4KM (Simsonowska)
Skrzynia: 4 biegi
V-max: Wg. fabryki 40km/h jednakże na tym cylu pozostaje nieokreślona.
Sprzęgło: Mokre,4-tarczowe konstrukcyjnie podobne do Simsonowskiego
Mieszanka: Wg. fabryki 1:20
Przełożenie końcowe: 12z/Tył zależy co zastosuje ale raczej będzie zębatka Simsona.
Chłodzenie: Powietrzem
[link widoczny dla zalogowanych]
Resztę znajdziecie tutaj, [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:11, 05 Sty 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No jak obiecałem tak zrobie i podpytam o czesci ale myślałem osobiscie ze to inny silnik jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:18, 05 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wolfiq, cylinder dłubany czy seria? Normalnie pasowały pułki i wymiary?
Jak na 50cc to głowica ma pokaźne użebrowanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Wto 19:18, 05 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:38, 05 Sty 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Cylinder seria tylko kurna nie wiem jak to wcześniej jeździło bo kanały nie były zgrane z kanałami w karterach,ze 3mm trza by poprawić dół kanałów w cylu,Wał idzie w regeneracje koszt 200-250zł u kolesia co robił wały w Sokołkach .
Michał pytaj się znajomego o cylinder do tego i zapłon z magnetem. ceny podaj na gg lub pw |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|