Wysłany: Sob 14:03, 20 Lut 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak tam idą prace ?
Trochę potaniały części [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Sob 14:09, 20 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:49, 20 Lut 2010 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Taniej go wyjdzie ogolić do łysa cylinder od simsona i dospawać ożebrowanie na wzór kreidlera niż kupić oryginalny cyl. W sumie oryginał to oryginał ale w simsonowym cylindrze możnaby się pobawić w drobne usprawnienia... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:35, 20 Lut 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Świetny pomysł Piórko, po ogoleniu można by pięknie napawać miejsca przy kanałach od zewnątrz i byłoby miodnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:57, 20 Lut 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Fajna opcja z ogoleniem cyla sima tyle że znalazłem gościa co składa Kreidlera RS 50 i mówi że postara się załatwić dla mnie cyla trzeba tylko poczekać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:37, 20 Lut 2010 |
|
|
michal_b17 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2008 |
Posty: 827 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Zielonej Góry Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wolf powiedz ty mnie na jaką moc przewidujesz złozyc ten silnik ? Bedzie mocniejszy sporo od 223 ? Jak bedzie wygladać sprawa osiagów ? wiesz juz coś ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:38, 25 Kwi 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiem tylko tyle że to będzie jak Simson chodzić czyli rewelacji nie ma, narazie Ete robię a na kreidlera przyjdzie czas później...
Edit:
Ogłaszam iż kreidlerowanie mustanga uznaje za zakończone, ile prac przeszło łohoho, zobaczcie wyniki [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:48, 25 Kwi 2010 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mówiac szczerze to widze jedynie zmieniona głowice i przegladajac zdjecia nie widac abys ten silnik niemiecki wsadził do jawki :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:01, 25 Kwi 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak szczerze to nie wsadziłem, po prostu z nudów dzisiejszych wsadziłem głowice z kreidlera i obróciłem gaźnik rezultat idzie tak samo jak na starej głowicy ale o wiele ciszej chodzi pewno przez kształt komory spalania jest taka różnica, postanowiłem sobie, że Kreidlera sprzedam ze względu na brak funduszy for ETZ i dlatego myślę spróbować jakoś na ebaya wystawić a jak nie to na allegro spróbuje sprzedać, ogólnie do wakacji jeszcze trochę czasu także roboty oficjalnej brak, no a mi się kurna śpieszy o pieniążki także sprzedam wszystko co zbędne a Jawka póki co w odstawkę, a potem nie oficjalnie zacząć robotę nad Mustangiem znajomego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 20:22, 25 Kwi 2010 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wolfiq napisał: | Ogłaszam iż kreidlerowanie mustanga uznaje za zakończone, ile prac przeszło łohoho, zobaczcie wyniki [link widoczny dla zalogowanych] |
No, aż glowica. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:53, 26 Kwi 2010 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dodało mu to hoc trochę mocy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:09, 26 Kwi 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Thom, Cytat: | rezultat idzie tak samo jak na starej głowicy ale o wiele ciszej chodzi |
Ale powiem że chłodzenie jest konkret, nie traci mocy tak jak poprzednio po 20min jazdy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pon 23:12, 26 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 7:10, 27 Kwi 2010 |
|
|
Requiemm |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 29 Sie 2009 |
Posty: 423 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dam 100zl I sprzedawaj mi to ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:11, 27 Kwi 2010 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może przez lepsze chłodzenie będzie mniej palił? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 6 z 6
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5, 6
|
|
|
|