Wysłany: Nie 10:21, 13 Kwi 2008 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szkoda takiego silnika w takiej ramie... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:18, 13 Kwi 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a co za róznica w jakiej przecieżsilnik pracuje tak samo
mój kolega zakłada silnik wsk125 do ramy ogara 205 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:45, 13 Kwi 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi sie takie połączenie bardzo podoba Sam chciałem coś takiego zrobić ale w ramie od pegaza ze zbiornikiem nad tylnym kołem K@ma$ czyżbyś budował rakiete ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:09, 13 Kwi 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
otóż to przecież nie jedna motoryna jeździ na silniku od mz lub wsk
tych z silnikiem wsk jest sporo na [link widoczny dla zalogowanych] a przerubki nie sa kosmicznie trudne |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 18:34, 13 Kwi 2008 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie Ja poszedłem w troche innym kierunku ale też o swap silnika chodziło Ogólnie rzecz biorąc jeśli K@ma$ dobrze zrobisz ten silnik i zastosujesz podstawowe usprawnienia itp. to spokojnie przekroczysz 80km/h. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 22:33, 25 Kwi 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Usprawnienia jakie mają być to dodatkowe kanały.
Na innym forum przeczytałem że jeden użytkownik zrobił swapa silnika M541 do ramy Ogara 205 i ma przełożenie takie jak w romecie (zdawcza 13z z tyłu rometowska) i ciśnie mu 65km/h.
Edit:
Więc tak długo nie pisałem o moim kadecie więc czas napisać.
Romet znaczy się silnik dostał używany iskrownik kosztował mnie 30zł niby uszkodzony ale wszystko działa jest iskra na [link widoczny dla zalogowanych] filmiku jest pokazane jaka co do reszty Rometa narobiłem się m.in:
-Zrobiłem silnik tzn wstawiłem nowy wałek kopnika oraz sprężynę zaś to złożyłem do kupy i teraz brakuje mi śruby zlewu oleju .
-Kupiłem od kumpla wór części od Simsona gdzie znalazł się ten tylny klosz,oczywiście po przerobieniu i wstawieniu czerwonych diod wszystko elegancko wygląda.
[link widoczny dla zalogowanych]
-Wsadziłem ten plasticzek pomiędzy bakiem a siedzeniem a go nie było moim zdaniem lepiej z tym romek wygląda.
-Manetki od Jawki oczywiście z drugiej Jawki bo takowe dwie posiadam.
-Zrobiony hamulec przedni
-skrócony i wstawiony łańcuch (od drugiej Jawki)
-Zrobiony licznik specjalnie go zrobiłem by go zamykać
-Zrobiona elektryka z ładowaniem akumulatora (może za niedługo będzie moduł zapłonowy)
No to by było na tyle sorka ale zdjęcie jest bez cylindra dałem kumplowi by zrobił redukcję na mniejszy gwint do nakrętki bo nic do siebie nie pasowało...
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Pią 22:34, 25 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 13:24, 26 Kwi 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
daj do tego zembatke tylna od piździorynki jest dużo mniejsza od tej co masz na zdjęciu, to może nawet 100 poleci |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:50, 27 Kwi 2008 |
|
|
Pianek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 16 Sie 2007 |
Posty: 264 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczerze to bym sie bał jechać 100 takim komarkiem. Mugł by sie poprostu rozlecieć Jaki dajesz wydech ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:05, 27 Kwi 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oj 100km/h na pewno nie poleci poza tym zesrałbym się ze strachu bo jest aby jeden hamulec
Zębatkę od motorynki rutkowski powiadasz? pokombinuje... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 19:31, 27 Kwi 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pianek napisał: | Szczerze to bym sie bał jechać 100 takim komarkiem. Mugł by sie poprostu rozlecieć Jaki dajesz wydech ? |
do odważnych swiat należy, a swoja droga to chamylec wcale nie tak trudno zrobic ja w swoim mustangu nie miałem pedału chamylca to pociagnąłem długa linke do kierownicy
jak Kam@s dasz cylek 80ccm to na zembatce od piździorynki spokojnie 100km/h przekroczysz ale najpierw zrub te chamulce bo nawet jadąc 50 bez chamulca można sie zabić |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Nie 19:34, 27 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 19:47, 27 Kwi 2008 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zdjęcie PO skróceniu łańcucha, czy przed? Bo troche dynda rutkowski - > Hamulec. Popraw to KOleś jeździł ponad 100 km/h na motorynce z silnikiem MZ, więc powinieneś dać radę i na komarku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 17:47, 01 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Romet ma tendencje że gdy jest na nóżkach łańcuch dynda ale gdy się go zrzuci z nóżek wtedy się naciąga.
Hamulec zrobiony-przedni,zrobiłem tak że sprawdzałem hamowanie czy da się zrobić stójkę oj tylne koło poszło 20cm w górę hamulec zaliczony.
Cylindra 80cm3 nie będę montował ponieważ to za drogo by wyszło (rzt.de sami sprawdźcie) ja sobie dowiercę kanały tak jak tu:
Łatwo bo wystarczy wiertło pod kątem ale i tak tego nie będę robił ponieważ wole mieć to fachowo zrobione-pan od obróbki metalu wykona.
EDIT:
Romet Kadet M531
Dane Techniczne:
Silnik Simsonowski M531 Po remoncie
Cylinder 50/2 (kiedyś może będą 4-płuki)
Liczba Biegów- Trzy
Zębatka Zdawcza: 15z tył 35z
Wydech:Jawki,po odblokowaniu (narazie nie zamontowany bo trzeba podgięte kolanko zaspawać)
Pali gumę: Na każdym biegu no prawie :P
Rwie na koło z: Z 1 biegu a na reszcie nie próbowałem i nie zamierzam
V-max: Niewiadomy (brak licznika)
Było z mechanicznych teraz z wizualnych:
Akumulator: 3Ah z ładowaniem z cewki świetlnej-35W (pomyliło mi się z cewką ładowania-21W) :P
Lampa tył:Biały klosz od Simsona S51,podświetlenie diodowe
Lampa przód:Zwykła żarówka
Stacyjka na kluczyk (rozłączenie zapłonu)
Wyłącznik Lamp: Brak
Przełącznik Oświetlenia:Brak,na stałe zrobione światła krótkie (jak narazie)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Projekt już zakończony no tylko ten tłumik Teraz tylko załatwić do tego papiery i można śmigać po polskich drogach (chodzi mi o te asfaltowe :P)
Jeszcze mam coś dla was kumpel robił równo ze mną swojego Kadeta odpicował go niesamowicie looknijcie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ps. Filmik będzie jak założe tłumik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 19:30, 01 Maj 2008 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
no no super maszynka Pieknie powinien latac Sam bym sobie pojeździł PS. A moze chcesz silnik 4 simka po remoncie za 200zł???? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 0:06, 04 Maj 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 6:21, 04 Maj 2008 |
|
|
macieksu88 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Sty 2008 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Barlinek |
|
|
|
|
|
|
|
|
spoko maszyna, sprawdzałeś ile wyciągnie na tym silniczku?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|