Wysłany: Nie 11:50, 05 Lis 2006 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zębatek też nie mam wymienionych...już chyba wiem dlaczego tak sunie:
W łańcuchu mam wyrzucone jedno ogniwko |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:44, 05 Lis 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To Ci musiało dać mocy Jedno ogniwko i od razu 2 KM wiecej
Nie rozśmieszaj mnie bo to Ci nic nie dało. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:55, 11 Gru 2006 |
|
|
Szyszka |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2006 |
Posty: 607 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
gniewny: zamyśliłem się chyba :P
to mogło nawet spowodować braku katowania ogara, przecież stan ma wyśmienity jak sądze
Jak podałem w tytule ostatnie słowa ...i nie tylko zamieszcze tu także reszte swoich maszyn. Będzie to WSK 125 photos już niebawem... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:59, 12 Gru 2006 |
|
|
tony d |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2006 |
Posty: 841 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WILAMOWICE |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mateusz napisał: | ja moja jawka cisłem 60-62 bez odblokowanego krucca i tłumika i na dyszy 68. Teraz mam ccylek 60ccm i jeedzie tyle samo:( |
ja jezdziłem tak samo tylko ze miałem kolanko lekko podciete |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:30, 02 Sty 2007 |
|
|
OGAR 200 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2006 |
Posty: 27 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Będzin |
|
|
|
|
|
|
|
|
HeH... Już uwierzyłem <lol> Napewno bierze skutery ale (z blokadami) , a o Yamaha to juz nie mówie...! ale przynajmniej kolo ma wyobraźnie ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 3:52, 02 Lut 2007 |
|
|
gieta7 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 01 Lut 2007 |
Posty: 28 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gołków!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
OH YES!! uwielbiam ogary w 100% oryginale(oczywiście wizualnie). Bardzo mi się podoba ta jawka. Daje 10/10 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 10:57, 02 Lut 2007 |
|
|
STIG |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 31 Mar 2006 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczecin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mniam! Mój jest 2 lata młodszy, czemu zawdzęczam metaliczny lakier, ale stan ma identyczzny do Twojego, tzn. 100% oyginal. Nie mam tylko okapnika pod gaźnikiem, ale to nie z mojej winy. Jedynę co Ci mogę poradzić to odblokowanie silnika (króciec, kolanko i koniecznie zapłon- po odblokowaniu trzeba przestawić), mimo że zmniejszy się troszkę zużycie paliwa, to poprawi się smarowanie silnika, dasz mu "nabrać powietrza". Moja ocena to 10/10, uwielbiam fabryczny chrom na felgach, to znaczy, że motorek jest faktycznie zadbany |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
|