| Remont a zarazem Tuning | |
Wysłany: Nie 19:22, 13 Paź 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam panowie jako iż właśnie jestem w trakcie rasowania mojej jawki 50 mustang chciałem opisać wam co już zrobiłem a co jeszcze mam do zrobienia ogólnie jawke odpalić mam plany po zimie o ile dobrze pójdzie więc zaczynajmy.
pierwsze co zrobiłem to zamówiłem nowe łożyska firmy ZVL polskie widziałem na filmiku jak jakiś czech je zakładał do dośc mocno dłubniętego silnika oczywiście uszczelniacze też tej firmy.
Gaźnik no tu trochę się napracowałem mianowicie spiłowanie tak zwanego progu + polerka na lusterko rozwiercenie gaźnika o 1mm ii zastosowałem pewien eksperyment mianowicie zauważyłem że jak przepustnica jest na samej górze to i tak zakrywa część okna no więc skróciłem przepustnice o 2,5mm że otwiera się całkowicie w gaźniku zmieniona dysza z 68 na 72
cylinder to tak rozwiercone płuki do 20mm okno wydechowe zwiększone
jak w tuleji tak jak i w radiatorze głowica planowana o 1,5 mm niby można 2 ale wolałem nie przesadzać tłok średnica 40mm czyli 55 cm na pewno nie zaszkodzi podkowa już wycięta tylko ją zamatować ale to chwilka .
koło magnesowe odchudzone o 100g
przerobione sprzęgło 2 podkładki takie grubsze zamiast jednej ,zmiana zębatki zdawczej z 11 na 13
Polerka skrzyni korbowej
to jest zrobione a co jeszcze będzie robione;
zapłon bateryjny schemat ze strony [link widoczny dla zalogowanych]
Zawór membranowy
Wydech sam nie wiem tu właśnie mam największy problem albo znajdę gdzieś schemat mam niby na 8200rpm ale wydaje się być mały ,lub przerobie serie tak jak zrobił to leśnik
jak membrana to zmiana gaźnika na dellorto 19mm mam już
no i w sprawach to było by na tyle chyba że dostane duży przypływ gotówki to zamówię znaczy już mam ugadane tłok z czech 42mm 1p
wiem że cały temat nie trzyma się kupy więc jeśli coś jest źle to proszę o przeniesienie Pozdrówka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Banan17 dnia Nie 21:38, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 21:22, 13 Paź 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po pierwsze zmień nazwę tematu na Remont* a po drugie to co tutaj napisałeś raczej powinno trafić do działu Nasze Maszyny |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez route66 dnia Nie 21:22, 13 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:37, 13 Paź 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no własnie nie wiedziałem zbytnio gdzie to wstawić prosz o przeniesienie lub kosz
Sam nie wiem co z tym zrobić, na razie przeniosę, a jak sam zrezygnujesz to mogę usunąć czy coś./ 50g |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:58, 14 Paź 2013 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
skąd wytrzasłeś dysze 72? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 9:03, 15 Paź 2013 |
|
|
Banan17 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Lip 2013 |
Posty: 205 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chlebna Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mingo Dysze zakupiłem Na allegro już cychyba nie ma tego ogłoszenia nazywało się tuning dysze myślałem że to będzie 68 aa jednak 72 jeszcze silnika nie odpaliłem więc się zobaczy jak na niej będzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Nasze maszyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|